Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihana ihana lääkäri

sexpimatsusi
23.06.2018 |

kun huomasin tällä palstalla kivan lääkäri keskustelun niin päätin tuoda omani.
olen käynyt muutamia kertoja eräällä seksikkäällä nuorehkolla mies lääkärillä joka on hiton ihana ja komea. varattu hän on mutta soittaa minulle perään heti kun lähden vastaanotolta muistuttaaksen asioista.
hellyyttävää ja niin ihanaa huomioida naista kun luotan häneen täysin. olen tuntenut vetoa häneen todella paljon ja voisimpa vaan hypätä haarat auki hänen syliinsä ja tehdä kunnollisen tutkimuksen.
mutta kuitenkin hän on niin ihana ettei tahdo laskuttaa minua olenhan kiltti ja viaton potilas<3 olet ihana ihana lääkäri pus!!!<3

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä, tarkka tarina!

Vierailija
22/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kokemus ihanasta mieslääkäristä. Menin hänelle jalkaan tehtävää operaatiota varten. Kun piti riisua farkut jalasta, oli farkut niin tiukat nilkoista, etten meinnanut saada niitä pois jaloista. Lääkäri hymyili, kun vedin niitä kaikilla voimilla pois. Jotenkin tuli puheeksi, että harrastan kamppailulajeja. Muuta en siltä kerralta muista. Seuraavalla kerralla tehtiin itse operaatio. Operaation jälkeen lääkäri silitti sisäreittä pohkeesta ylös päin, paljon korkeammalla kuin missä operaatio oli tehty. Tuli sellainen olo, että halusi vain koskettaa. Ja samalla lääkäri totesi jotain siitä, että harrastan kamppailulajeja. Ei liittynyt itse tilanteeseen mitenkään ja olin yllättynyt, että edes muisti sellaisen yksityiskohdan. Olisin ollut niin valmis mihin vain. Ihana mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin edessä riisuminen ja intiimi alueiden tutkiminen on aina kumma sekoitus jännittävää kiihottavaa ja noloa. Vaikka lääkäristä se tuskin mitenkään kummalta tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi