Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihana ihana lääkäri

sexpimatsusi
23.06.2018 |

kun huomasin tällä palstalla kivan lääkäri keskustelun niin päätin tuoda omani.
olen käynyt muutamia kertoja eräällä seksikkäällä nuorehkolla mies lääkärillä joka on hiton ihana ja komea. varattu hän on mutta soittaa minulle perään heti kun lähden vastaanotolta muistuttaaksen asioista.
hellyyttävää ja niin ihanaa huomioida naista kun luotan häneen täysin. olen tuntenut vetoa häneen todella paljon ja voisimpa vaan hypätä haarat auki hänen syliinsä ja tehdä kunnollisen tutkimuksen.
mutta kuitenkin hän on niin ihana ettei tahdo laskuttaa minua olenhan kiltti ja viaton potilas<3 olet ihana ihana lääkäri pus!!!<3

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää varata aika alapään vaivaan . Esim.joku ylimääräinen patti ilmestynyt alapäähän sisälle

Vierailija
2/23 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin tein ja innolla ootan tutkimusta;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexpimatsusi kirjoitti:

Kyllä niin tein ja innolla ootan tutkimusta;)

Annatko myös tutkia peräreiJän?

Vierailija
4/23 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää varata aika alapään vaivaan . Esim.joku ylimääräinen patti ilmestynyt alapäähän sisälle

Tarkoitatko klitorista?

Vierailija
5/23 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, mullakin oli ihan hitsin kuuma ja seksikäs parrakas nuorehko mieslääkäri. Oli selkä kipeä ja lääkäri pyysi ottamaan paitaa pois. Olin sitten siinä hänen edessään hameessa ja topissa, kun hän tuli taaksen kokeillakseen selästä jotain kipupisteitä ja sitten pyysi vielä pyllistämään ja taivuttamaan kädet lattiaa kohti. Tän jälkeen hän kehotti siirtymään selinmakuulle sille hoitopöydälle ja käsitteli myös vatsan. Tuon loputtua olisin ollut ihan valmiina mihin vain sen miehen kanssa. Ihan järisyttävän seksikäs mies...huhhuh!

Vierailija
6/23 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua, mullakin oli ihan hitsin kuuma ja seksikäs parrakas nuorehko mieslääkäri. Oli selkä kipeä ja lääkäri pyysi ottamaan paitaa pois. Olin sitten siinä hänen edessään hameessa ja topissa, kun hän tuli taaksen kokeillakseen selästä jotain kipupisteitä ja sitten pyysi vielä pyllistämään ja taivuttamaan kädet lattiaa kohti. Tän jälkeen hän kehotti siirtymään selinmakuulle sille hoitopöydälle ja käsitteli myös vatsan. Tuon loputtua olisin ollut ihan valmiina mihin vain sen miehen kanssa. Ihan järisyttävän seksikäs mies...huhhuh!

Sama mies tuskin kiinnostais pätkääkään jos ois postinjakaja tai putkimies?

Vierailija
7/23 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämmönen kuuma tytötön, ,,vähän ylipainoinen mies, joka niin ihanasti kirjoittelee vauva-palstalle naisvihamielisiä kommentteja? Saako halut hyrräämään?,,, taitaa häpykumpusi jo pullistua,,,

Vierailija
8/23 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaa tajuu ku ei oo kokemust😂 trololololo

Vierailija
9/23 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tekee vain työtään. Ollaankohan me naislääkärit yhtä kiinnostavia. Turha lääkäreitä on kadehtia, pitkä vaativa koulutus ja erittäin vastuullinen työ.

Vierailija
10/23 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Kyllä kelpais.

Vierailija
11/23 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh

Vierailija
12/23 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naislääkärit olette yhtä kiinnostavia. Työterveydessä on mukavaa käydä, vaikkei mitään syvätutkimuksia tehtäisikään. Naislääkärit ovat älykkäitä ja erinomaisia kontaktikykyisiä. Tuollaisesta ei voi olla syttämättä.

Vierailija
13/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri tekee vain työtään. Ollaankohan me naislääkärit yhtä kiinnostavia. Turha lääkäreitä on kadehtia, pitkä vaativa koulutus ja erittäin vastuullinen työ.

Kaksikymppisenä olin aika timmissä kunnossa. Menin lääkäriin kipeän polven takia. Minut otti vastaan ihan tavallinen keski-ikäinen naislääkäri, joka ei ensinäkemältä ihmeempiä tuntemuksia herättänyt, vaikka oli hän ystävällinen ja hymyili.

Mutta sitten piti ottaa (päällys)housut pois ja hän alkoi kosketella polven ympäriltä. Reittä tunnustellessaan hän näytti olevan vaikuttunut ja kyseli, mitä harrastan kun on niin lihaksikkaat reidet. Hän paineli kiireettömästi ehkä puoleen väliin reittä, kunnes antoi luvan taas pukea.

Vaikka kosketus oli täysin ammatillinen, niin se silti tuntui mukavalta. Ei olisi paljoa tarvittu, että pian olisi pamahtanut täysi seisokki päälle. En tiedä, olisiko hän siitä pahastunut, mutta itseä olisi kyllä nolottanut.

Vierailija
14/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L*tka. Mies on varattu.

Vierailija
15/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistahan seuraavaa kertaa varten laittaa minihame ja jättää ne pikkarit pois!

Vierailija
16/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te naislääkärit olette yhtä kiinnostavia. Työterveydessä on mukavaa käydä, vaikkei mitään syvätutkimuksia tehtäisikään. Naislääkärit ovat älykkäitä ja erinomaisia kontaktikykyisiä. Tuollaisesta ei voi olla syttämättä.

Tutkijalääkärit ei.

Vierailija
17/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L*tka. Mies on varattu.

Ilmoitettu asiattomaksi

Vierailija
18/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutama mukava naislääkäri on jäänyt mieleen. Etenki jos jotain alapäähän liittyvää on tutkittu. Yhteen oikeen ihastuin vaikka hän ei enää ollut ihan nuori eikä missi tasoa. Oli kuitenkin ystävällinen ja kosketti ihanasti. Toki tiedän että työtään hän vain teki.

Vierailija
19/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki tiedän että työtään hän vain teki."

- Juuri näin. Jättäkää lääkäri rauhaan, jos yhtään arvostatte häntä. Pitäkää fantasianne, mutta lääkäri on koskematon.

Vierailija
20/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkärit joskus tekee mieleenpainuvan vaikutelman vaikka vaan työtään tekevät. Jouduin itse vähän alle nelikymppisenä varaamaan ajan TK lääkärille virtsausvaivojen takia. Jännitti kauheasti kun hoitaja puhelimessa jo mainitsi eturauhasen joten sen tutkiminen ekaa kertaa jännitti. No minut vastaanotti nuori ilmeisesti vastavalmistunut lääkäri. Alkuun hän kyseli vaivasta tarkemmin. Hän oli todella ystävällisen ja mukavan oloinen onneksi joten pahin jännitys helpotti. Sitte hän pyysi minua riisuuntumaan alushoususilleen ja kertoi että aluksi tunnustellaan vatsa ja nivuset ja sen jälkeen joudutaan sitten tuseeraamaan. Samalla hän hymyili ystävällisesti ja laittoi hanskoja käsiinsä. Kohta makasinkin selällään ja vatsan tunnustelun jälkeen hän sanoi että sitten pitäisi katsoa genitaaleja. Meni muutama sekunti että siinä tilanteessa ymmärsin. Lääkäri kysyi ystävällisesti haittaako se minua. No laskin kuitenkin alushousut ja lääkäri tunnusteli rauhallisesti kivekset. Sen jälkeen hän sanoi tunnustelevansa eturauhasen ja käski kääntyä kyljelleen. Sanoin lääkärille että tekisi sen varovasti koska minulla on myös pukamia. Lääkäri tunnusteli hitaasti ja varovaisesti eturauhasen. Jonka jälkeen hän sanoi että ole vielä hetki siinä. Sittenhän näytti minulle muoviin pakattua muoviputkea ja kysyi voiko hän siellä tämän avulla katsoa niitä pukamia. Johon myönnyin. Tämä sattui mutta lääkäri oli kokoajan hyvin ystävällinen ja rauhoitteleva. Itselle tuli oikein turvallinen olo eikä hirveästi edes koko tutkimus hävettäny. Tuli jopa hieman kiihottunut olo ja hieman harmitti kun tutkimus oli ohi ja sain pukeutua. En ole kyllä ikinä tavannut niin ystävällistä ja rauhoittavaa lääkäriä. Muuten olisin tästä voinut jälkeenpäin fantasioida mutta ainoa huono puoli oli että minut tutki mieslääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän