Jouduin perumaan työt miehen takia, sain potkut.
Mies lähti juomaan keskiviikkona. Vannoi tulevansa kotiin ajoissa katsomaan lasta että kerkeän torstaina töihin yhteen menessä. Kappas, torstaina mies ei vastannut puhelimeen eikä meillä ole sukulaisia tai tuttavia jotka voisivat ottaa lapsen hoitoon. Jouduin ilmoittamaan esimiehelle tilanteen ja hän antoi sen päivän työni muille. Torstai iltana minulle ilmoitettiin että töitä ei enää ole.
Mies suuttui ja huutaa miten me nyt tullaan toimeen kun et mennyt töihin. Että mitä! Sanoi että oli kaverillaan, olisit tuonut lapsen sinne. Mistä olisin tiennyt missä mies on, enkä tasan tarkkaan olisi vienyt lasta sinne! Lähdin lapsen kanssa koko viikonlopuksi mökille. Mies on koittanut soitella mutta en jaksa vastata ja kuunnella sitä syyllistämistä.
Kommentit (16)
Että tämmönen tarina....tällä kertaa..
Onneksi on se mökki, ei mitään vuokrakasarmiköyhyyttä.
Yritä löytää vakituinen työpaikka täysillä tunneilla. Eikö nollatuntisopimukset ole nykyään muutenkin kiellettyjä?
Mä en käsitä miks sä olet moisen juopon kanssa hankkinut lapsenkin.
Vierailija kirjoitti:
Käykö kateeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti juomaan keskiviikkona. Vannoi tulevansa kotiin ajoissa katsomaan lasta että kerkeän torstaina töihin yhteen menessä. Kappas, torstaina mies ei vastannut puhelimeen eikä meillä ole sukulaisia tai tuttavia jotka voisivat ottaa lapsen hoitoon. Jouduin ilmoittamaan esimiehelle tilanteen ja hän antoi sen päivän työni muille. Torstai iltana minulle ilmoitettiin että töitä ei enää ole.
Mies suuttui ja huutaa miten me nyt tullaan toimeen kun et mennyt töihin. Että mitä! Sanoi että oli kaverillaan, olisit tuonut lapsen sinne. Mistä olisin tiennyt missä mies on, enkä tasan tarkkaan olisi vienyt lasta sinne! Lähdin lapsen kanssa koko viikonlopuksi mökille. Mies on koittanut soitella mutta en jaksa vastata ja kuunnella sitä syyllistämistä.
Kuulepas nyt miehiä vihaava ruma femakko. Lopeta näiden surkeiden satujen keksiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö kateeksi?
Asun kaupungin senioritalossa, mutta minulla on myös tämä kesäpaikka Sarvisalossa. Tämä jäi minulle avioerossa.
Mikset ottanut lasta töihin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat eivät ymmärtäneet pointtia. Jos lapsen olisi ottanut mukaan, olisi esimies ymmärtänyt tilanteen eri tavalla ja suhtautunut paremmin. Joko järkännyt sijaisen ilman mutinoita tai järjestänyt lapselle hoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat eivät ymmärtäneet pointtia. Jos lapsen olisi ottanut mukaan, olisi esimies ymmärtänyt tilanteen eri tavalla ja suhtautunut paremmin. Joko järkännyt sijaisen ilman mutinoita tai järjestänyt lapselle hoitajan.
Ei olisi. Esimies olisi sanonut, että soita joku hakemaan lapsi pois ja pian.
Sinuna olisin soittanut esimiehelle että lapsi on kuumeessa (olisi antanut vähän ehkä paremman vaikutelman kuin miehen tilanteen paljastaminen). Sitten pakkaisin miehen kamat ulos ja vaihtaisin lukot!
Eli rehellisyyttä alapeukutetaan ja valehtelua yläpeukutetaan
Tuossa tilanteessa olisi entinen mies, ihan tosi.
Tää ei voi olla totta, provo