Oletko koskaan miettiny miksi miehesi katsoo jalkapalloa. Onko syynä kenties Ronaldon kaltaiset komistukset?
Haaveileeko miehesi kenties salaa toisista miehistä?
Kommentit (12)
Ei mieheni katso jalkapalloa - enkä minäkään kyseisestä potkupallolijasta kiihotu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mieheni katso jalkapalloa - enkä minäkään kyseisestä potkupallolijasta kiihotu.
moni muu kyllä katsoo ja kostuu
Mieheni ei katso jalkapalloa. Joskus nuorempana hän katseli kyllä jonkin verran autourheilua. Tarkoittaako tämä sitä, että minun pitäisi olla huolissani mieheni suhteesta autoonsa?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei katso jalkapalloa. Joskus nuorempana hän katseli kyllä jonkin verran autourheilua. Tarkoittaako tämä sitä, että minun pitäisi olla huolissani mieheni suhteesta autoonsa?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kostuu, kyse on virtsanpidätysongelmasta
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen että entäs ne jotka seuraavat hevosurheilua :D
Miehillä jotka katsoo potkupalloa on pienenä ollut pipo kireällä ja vähän leluja.
Elävät lapsuuttaan uudestaan jotain pallonpotkimista tuijottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen että entäs ne jotka seuraavat hevosurheilua :D
Huolestuttavaa, ravit ovat aika suosittuja Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kostuu, kyse on virtsanpidätysongelmasta
Touhutippa on ihan normaalia.
varmasti näin.