Mun lapset ei ole urheilullisia eivätkä jaksa juosta
Eivät ole kauas puusta pudonneet. Molemmat kiipeilevät ja touhuavat muiden lasten kanssa, mutta kumpikaan ei pidä juoksemisesta lyhyitä pyrähdyksiä enempää.
Ajattelin kun lapset oli pieniä, että omalla esimerkillä ja elämänvalinnoilla voisi innostaa lapsensa urheilullisemmiksi kuin mitä itse on ollut. Mutta ei se ihan niin mene. Lapset ovat kokeilleet kavereidensa ja koulun kanssa erilaisia lajeja, mutta kumpikin inhoaa futista, tennistä, juoksemista ja kaikkea missä tulee hiki ja tai mikä on vaikeaa. Uinti, pyöräily ja jooga menettelee ja niitä tekevät.
Kommentit (10)
ongelma on , että lapsiesi askelrytmi on pielessä jolloin kaikki lajit joissa juoksua vaaditaan ei onnistu. Muutama käynti yleisurheiluseurassa jossa on juoksuvalmentaja korjaa ongelman.
Vierailija kirjoitti:
ongelma on , että lapsiesi askelrytmi on pielessä jolloin kaikki lajit joissa juoksua vaaditaan ei onnistu. Muutama käynti yleisurheiluseurassa jossa on juoksuvalmentaja korjaa ongelman.
Voi olla. Kävin itse lapsena muutaman kerran yleisurheiluseurassa ja totesin olevani kirkkaasti melko surkea. Jäin pois heti alkuunsa... ap
Näin on. Suomessa ei huippu-urheilijoita montakaan löydy vaikka suu vaahdossa treenaillaan ja häärätään. Parempi kun kaikki vain huolehtisivat päivittäisestä liikunnasta muuten vaan. Lisäksi urheilijat ovat monta kuukautta vuodesta kipeänä ja loukkaantuneena.
Sodassa tuollaiset jäävät ryssän ansaan.
Eihän sitä kaikkien tarvi urheilullisia ollakaan, kunhan pysyy leikeissä muiden mukana. Mun kaverin lapsi ei oikeasti jaksa juosta sen vertaa, että pystyisi leikkiä muiden kanssa mitään missä pitää juosta ja jää kyllä usein aika ulkopuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten onni, että eivät olleet etulinjalla vaan taustahommissa.
Minua alkoi lapsena pistämään kylkeen, kun piti juosta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä parempikuntoisetkin...
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi lapsena pistämään kylkeen, kun piti juosta.
Niin muakin lapsena. Aikuisena ei pistä, mutta muuten vaan en jaksa juosta. Nyt kohta 6v ajan yrittäny käydä lenkillä ja aina yhtä tuskaa. Vaikka mitä kokeilisin niin ehkä just ja just kilsan jaksan juosta.
Se on ihan jees.
Urheilijat eivät tätä maailmaa tahi lajiamme ole juuri eteenpäin vieneet.
Pystyisitkö elämään ilman huonokuntoisen cola-nörtin koodaamaa vauva-palstaa? Niinpä. Pystyt kuitenkin todennäköisesti elämään mainiosti ilman jalkapallon mm-kisoja.