Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo tohon ainaiseen tuuleen.

Vierailija
23.06.2018 |

Meillä tuulee AINA. Eilen lähti puutarhatuolitkin lentoon. Vaikka muuten on tyyntä niin meillä tuule. Nää talot on sijoitettu et tule jokin saakelin tuulitunneli. Aaaarrrghhh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermo jatkuviin sähkökatkoihin !

Vierailija
2/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee hermo jatkuviin sähkökatkoihin !

Meillä ei niitä ole juurikaan ikinä kun Helsingissä asutaan mutta se ainainen tuuli ärsyttää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Vapaa maa. Älä valita semmoisesta, jonka olet itse valinnut ja voit itse korjata.

Älä myöskään keksi tekosyitä ja puolusteluja. Muuta pois.

Vierailija
4/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuulee AINA. Eilen lähti puutarhatuolitkin lentoon. Vaikka muuten on tyyntä niin meillä tuule. Nää talot on sijoitettu et tule jokin saakelin tuulitunneli. Aaaarrrghhh.

Kyllä se on ihan oma vikasi, että teillä tuulee.

Vierailija
5/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ärsytyksen (Tampere). Ei sisämaassa yleensa tuule niin kuin viime aikoina, ärsyttävää puuskaista tuulta. Erehdy avaamaan parvekelasit kahdeksi minuutiksi ja WHUMM, kasvit nurin.

Vierailija
6/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki muu sää on okei, vaikka eniten pidänkin lämmöstä. Sade, aurinko, pilvinen jne, kaikki käy. Mutta tuo hiton tuuli vie kyllä kaiken ilon ulkona olemisesta.

Vierailija
7/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joo hilpeää keräillä tuoleja ympäri pihaa, katsella kun kasvit on tuulessa tiputtaneet puolet kukistaan jne. Ärh.

Vierailija
8/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli on upeaa ! Saisi tuulla ja myrskytä aina.

Vierailija
9/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuuleton asuinalue kuusikkorinteessä mutta sitten kaupunki laajensi asuinaluetta ja suojaava metsä kaadettiin ja pilallehan tämä paikka meni. Siitä asti on tuullut.

On täällä kyllä pahempiakin paikkoja muutaman kilometrin päässä. Olin  muutaman kuukauden töissä sillä alueella ja koko aikana ei ollut yhtään tuuletonta päivää.  Missäänn tapauksessa en rakentaisi paikkaan missä tuul ikiusaa 24/7

Vierailija
10/10 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sää on tyyni, ei jonkun lähiön persoonat tee myrskyä, mutta ilmasto muuttuu, kun saastutamme pikku palloamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi