Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on kellon orja

Vierailija
23.06.2018 |

Tänäänkin piti pistää kello käteen heti kun oli herännyt, vaikka ollaan mökillä ja mihinkään ei taatusti ole kiire koko päivänä. Muutenkin kaikelle pitäisi olla joku kellonaika tai aikataulu olemassa.

11v tyttö kyseessä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin paljon häiritsee niin laita kellot piiloon?

Vierailija
2/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaiken aikataulutus tytölle keino hallita elämäänsä. Onko muuten huono itsetunto, kiusaamista koulussa tai muita ongelmia.

Kyllä minullakin oli lapsena kello aina kädessä. Siitä tuli tapa. Mutta ei kello mitenkään hallinnut käytöstäni. Enkä tarvinut kaikelle aikataulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kontrollifriikki? Vai miksi jaksat edes kiinnostua siitä pitääkö tyttö jussina kelloa ranteessaan?

Olisi kyllä tuossa iässä ärsyttänyt tosissaan jos ei olisi saanut edes tuollaista asiaa päättää itse.

Vierailija
4/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän vain tykkää siitä. Eh?

Vierailija
5/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin paljon häiritsee niin laita kellot piiloon?

Ei. Kyllä oikea ratkaisu olisi kieltää kellot kaikilta.

Vierailija
6/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaiken aikataulutus tytölle keino hallita elämäänsä. Onko muuten huono itsetunto, kiusaamista koulussa tai muita ongelmia.

Kyllä minullakin oli lapsena kello aina kädessä. Siitä tuli tapa. Mutta ei kello mitenkään hallinnut käytöstäni. Enkä tarvinut kaikelle aikataulua.

Ihan "normaali" tyttö on. Ei tietääkseni ole kiusattu.

Vierailija
7/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kontrollifriikki? Vai miksi jaksat edes kiinnostua siitä pitääkö tyttö jussina kelloa ranteessaan?

Olisi kyllä tuossa iässä ärsyttänyt tosissaan jos ei olisi saanut edes tuollaista asiaa päättää itse.

Ei se kello (esine) sinänsä vaan se, että sitä pitää kytätä koko ajan. Tyyliin "tuletko XXX 40 minuutin päästä pelaamaan sulkapalloa".

Vierailija
8/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kello (esine) sinänsä vaan se, että sitä pitää kytätä koko ajan. Tyyliin "tuletko XXX 40 minuutin päästä pelaamaan sulkapalloa".

En tule.

Vierailija
9/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä selviä OCD-piirteitä - onko muitakin?

Vierailija
10/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taidat itse olla nettiriippuvainen kun olet aikaisin juhannusaamunakin palstalla.

Vierailija
11/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmekös me kaikki ole? Kyllä minäkin joudun sopimaan tapaamiset kellon tarkkuudella, ei minulla ole aikaa hengailla siellä täällä odottaen että joku tuttu sattuisi paikalle samaan aikaan.

Itse en käytä rannekelloa, mutta kännykkä on mukana kaikkialla. Siitähän sen kellon saa katsottua...

Vierailija
12/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No emmekös me kaikki ole? Kyllä minäkin joudun sopimaan tapaamiset kellon tarkkuudella, ei minulla ole aikaa hengailla siellä täällä odottaen että joku tuttu sattuisi paikalle samaan aikaan./quote]

Joo, mutta silläkin on rajansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan