Kysy mitä vain sinkkunaiselta!
Täällä vietän yksinäistä jussia. Tulkaa jutuille!
Kommentit (28)
Valitsisitko seksisuhteeseen toisen naisen, joka antaa sinulle uskomattomia orgasmeja vai miehen, jonka kanssa seksi on kivaa, muttet laukea ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro kolme elokuvaa, joista pidät.
Avaruusseikkailu 2001.
Kellopeliappelsiini
Bad luck love (kulttikamaa)
Vierailija kirjoitti:
Valitsisitko seksisuhteeseen toisen naisen, joka antaa sinulle uskomattomia orgasmeja vai miehen, jonka kanssa seksi on kivaa, muttet laukea ollenkaan.
Olen niin tylsä hetero että varmaan sen miehen. Oletan että saisin ottaa dildon mukaan ja saada siten orgasmin.
Onko totta että varatut miehet ovat kiinnostavampia kuin sinkut? Miten sinun kohdallasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkku?
Olen muuttanut uuteen kaupunkiin eikä deittailu ole vielä ainakaan johtanut mihinkään. Ei ole ollut ketään oikeasti kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Grillaatko makkaraa jussina?
En, ei ole grilliä enkä tykkää makkarasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että varatut miehet ovat kiinnostavampia kuin sinkut? Miten sinun kohdallasi?
En ole kiinnostunut varatuista vaan sinkuista. Varattujen kanssa tulee vain harmia enkä enää jaksa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua viettää juhannusta 19v sinkkumiehen kanssa?
Kiitos mutta ei, olet liian nuori. Tykkään kyllä itseäni nuoremmista mutta nyt on jo liikaa ikäeroa koska ajattelen sinua jonain viime kevään ylioppilaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostais tulla tänne vetään piriä?
Ei kiitos, oon asunut Piritorin kulmilla ja nähnyt liikaa tota kuvioo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä näkeminen vääristää kuvioo. Koe, ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei ole mun juttu. Olen syönyt sellaista masaria jossa oli jotain piristävää ja menin siitä ihan vauhkoksi. Samoin jo kofeiini ja nikotiini sekoittaa pollan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei ole mun juttu. Olen syönyt sellaista masaria jossa oli jotain piristävää ja menin siitä ihan vauhkoksi. Samoin jo kofeiini ja nikotiini sekoittaa pollan.
Se on juuri se maaninen hulluus, mikä on siinä on mahtavaa. Hyväksy se, halua sitä, älä torju sitä.
Kerro kolme elokuvaa, joista pidät.