Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä haluaa silikonit - mitä teen?

Vierailija
22.06.2018 |

Tyttöystäväni 25 vuotias haluaa silikonit. Olen itse 27 ja suhdetta takana 1,5 vuotta. Koko tämän ajan tyttöystävä on säästänyt ja saanut kasaan lähes koko summan. Rahaa ei riitä juuri mihinkään muuhun, ulkona käymme harvoin ja nyt juhannuskin menee ihan minibudjetilla. Tyttöystävä ei asiasta suostu keskustelemaan vaan sanoo, että päätös on hänen kuten hänen kehonsakin.

Minun mielestäni hän ei silikoneja tarvitse (on kyllä niin sanotusti "lauta", mutta koskaan en ole hänen rintojaan negatiivisesti kommentoinut) ja pidän niitä turhamaisena ja turhana rahareikänä. Miten saan käännettyä tyttöystävän pään tässä asiassa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Ihan yhtälailla kuin sinä saat ostaa RealDollin omista rahoistasi ja muikkelilla ei ole siihen nokan koputtamista koska kyseessä sinun seksuaalisuutesi.

Vierailija
2/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostat ja rakastat tyttöstävääsi, annat hänen hankkia silikonit. Mikset halua, että hän on onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt on ylipäätään turhia rahareikiä. BUAHAHAHAHAHA!

Vierailija
4/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän itse säästää omista rahoistaan, pystyen silti kustantamaan omat kulunsa arjessa, nii tietysti hänellä on oikeus käyttää rahansa mihin haluaa. Ehkä hänellä on huono itsetunto ja siksi hän haluaa silikonit. Jos hän ei halua muuta apua ongelmiinsa, et voi asiaan vaikuttaa mitenkään.

Vierailija
5/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Varmaan ero auttaa ja joku nainen joka ei ota silikoneja. Voit kertoa että silikoni ei ole ikuinen, tulee uusimisleikkauksia ja ne voivat vuotaa elimistöön. Lisäksi moni poistaa ne lopulta ja miten rinnoille sitten käy. Lisäksi terveen kropan syvempi leikkely ei ole terveellistä, se ei tapahdu pelkästään ihon pinnassa. Leikkaus on muutenkin aina riski. Lisäksi jos hän on pinnallinen arvoiltaan ja sinä et, toimiiko suhde. Jos hän haluaa kohottaa itsetuntoaan, sen voi tehdä eri tavalla.

Vierailija
6/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä hänet pullukaksi niin kyllä tulee isot daisarit.

Vierailija
7/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä tietenkin synttärilahjaksi hankit hänelle sellaiset.

Vierailija
8/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan vaihtaa tyttöystävää, jos koet tarvetta nimimitellä häntä mielessäsi, ja julkisella palstalla, laudaksi. Eipä mikään ihme, että hän haluaa hankkia silkkarit. Ja siihenhän hänellä on täysi oikeus, oma kroppa ja omat rahat.

T. Pienirintainen katkero

Vierailija
9/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaa tyttöystävä silikoninsa.. rahat on koko ajan tiukilla ja siksi emme teekään juuri mitään. Mutta itse hän kaiken maksaa ja tuntuu kovin päättäväiseltä asian suhteen. Jo 1,5 vuotta on mennyt näin ja uskon, että rahat on kasassa viimeistään vuoden sisään. 

Pelottaa nuo terveyskomplikaatiotkin.. oma mielikuva silikoninaisista ei ole kauhean positiivinen. tulee mieleen sellaiset tyrkyt, joita joka mies kuolaa. En haluaisi tyttöystävästäni sellaista 

Ap

Vierailija
10/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan, et on tietoinen terveyskomplikaatioista.

Esim. aika monella ne on aiheuttanut jotain autoimmuunityylistä oireilua. On miettinyt mistä johtuu, ja lopulta poistanut ne silarit.

Vierailija
11/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse maksaa tyttöystävä silikoninsa.. rahat on koko ajan tiukilla ja siksi emme teekään juuri mitään. Mutta itse hän kaiken maksaa ja tuntuu kovin päättäväiseltä asian suhteen. Jo 1,5 vuotta on mennyt näin ja uskon, että rahat on kasassa viimeistään vuoden sisään. 

Pelottaa nuo terveyskomplikaatiotkin.. oma mielikuva silikoninaisista ei ole kauhean positiivinen. tulee mieleen sellaiset tyrkyt, joita joka mies kuolaa. En haluaisi tyttöystävästäni sellaista 

Ap

Eli tosiasiallinen huoli tässä on vain se, että kun tyttöystävällä on isommat rinnat, joku muukin mies voisi kiinnostua hänestä.

Vierailija
12/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä moinen naakka, ei tuollaisella tissibimbolla kukaan mitään tee. Hän ei ole missään nimessä äitimateriaalia, vaan vain panomateriaalia, jos sitäkään.

Vierailija
13/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli tosiasiallinen huoli tässä on vain se, että kun tyttöystävällä on isommat rinnat, joku muukin mies voisi kiinnostua hänestä.

Jos kiinnostuminen on tisseistä kiinni, niin antaa mamman mennä.

Vierailija
14/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Yksikään heteromies ei valittaisi jos lauta nainen haluaisi hankkia isommat tissit.

Vierailija
15/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille kuvia epäonnistuneista silikonitisseistä. Suomessa ei kellään ole hyvännäköisiä silareita kun ei sellaisia voi parilla tonnilla saada! Tissit kainaloissa tai sellaiset kolmiot.

Vierailija
16/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat ne, jotta joku varakkaampi herrasmies saa nauttia niistä koko (sinun) rahojesi edestä. Classic gold digging.

Vierailija
17/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen laittaa silarit,sitten menee jonkun aikaa ja huomaa ettei se itsetunto parantunutkaan ja pitää hommata töröhuulet tms.  Nuin se menee liiankin usein. 

Loppupeleissä sitten on pääkoppa täysin sekaisin.

Kannattaa erota,ette ole olleet kauaa yhdessä ja nuoruutta jäljellä.

Vierailija
18/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä sille kuvia epäonnistuneista silikonitisseistä. Suomessa ei kellään ole hyvännäköisiä silareita kun ei sellaisia voi parilla tonnilla saada! Tissit kainaloissa tai sellaiset kolmiot.

Aivan, koska kaikki suomalaiset on niin köyhiä, ettei kenelläkään ole käytettävissään kahta tonnia enempää rahaa.

Lol.

Vierailija
19/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kumisika!

Vierailija
20/31 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän