Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ja köyhyys

Ei jaksaisi enää
22.06.2018 |

Miten repiä iloa juhannuksesta, kun työtä ei ole ollut vuosiin, tuet on leikattu minimiin ja ainoa luksus on paketti lenkkimakkaraa ja tölkki Lidlin colaa.

Saavatko Kela ja päättäjät jotain sadistista tyydytystä työttömän kärsimystä katsellessaan? Ilmeisesti, sillä muutenhan meille lyötäisiin aktiivimallileikkauksien sijaan eutanasiapiikki kouraan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän ne ihmiset joilla asiat on hyvin, esim. perhe, hieno asunto, hyvä työpaikka ym. olla onnellisia elämästään? Toivottavasti ymmärtävät, sillä jos joskus elämän varjopuolet osuvat omalle kohdalle niin varmasti silloin kaipaavat niitä aikoja kun kaikki oli suurinpiirtein hyvin.

No eivät kyllä osu, koska olen paljon parempi, älykkäämpi ja ahkerampi kuin se köyhä, työtä vieroksuva vellihousu.

Sitten jos satut sairastumaan niin vakavasti, että sairaus vie työpaikkasi ja perheesi pois sinulta niin tuskin enää tuollaisia kirjoittelet.

Niin tuskin tulee käymään, koska elän tervveellisesti, liikun, syön hyvin ja minulla on muutenkin rahaa pitää huolta omasta terveydestä. Ja heti jos jotain merkkejä ilmenee, niin pääsen helposti yksityiselle.

Jepjep, niin vain johtava syöpätutkija Leena Palotie kuoli syöpään huolimatta kaikkein parhaista hoidoista. Et myöskään kasvisten syönnillä estä onnettomuuksia, tapaturmia etkä kyllä sairauksiakaan. Saati sotaa tai terrorihyökkäystä. Parempi vaan hyväksyä, että elämä on arvaamatonta.

Kyllä kyllä. Suoraan sanottuna suurinpiirtein sellaista elämä on.

Vierailija
22/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Mä nauran paskasesti näille köyhyys lässytyksille. Perheineen punikit menisitte töihin

Miten voi mennä töihin perheineen? Joku lapsityövoimaleiri?

Päivähoito tulee järjettömän kalliiksi veronmaksajille. Ei sitä ole varaa järjestää enää pidemmällä aikavälillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla Euroopassa ihmisille annetaan enemmän rahaa, koska ihmisille ei haluta kärsimyksiä. Siellä ajatellaan inhimillisemmin ja ihmisten onnellisuus - ihmisarvoinen elämä jokaiselle - katsotaan ensisijaiseksi. Suomessa raha on tärkein arvo, siksi sitä ei haluta antaa, vaan pitää itsellä, jotta itse saa ostaa enemmän. Suomessa on vääristyneet arvot. Juuri päinvastaiset, kuin esim. muissa pohjoismaissa. Eihän Suomessa mennä auttamaan kadulla makaavaakaan, vaan hänen ajatellaan selviävän itse. Suomalaisista osa on täysin empatiakyvyttömiä autisteja. Empatia tarkoittaa kykyä asettua toisen asemaan.

Sun pitää varmaan mennä sinne Romaniaan vai mikäs kehitysmaa se olikaan jossa teidän vassareiden mukaan oli parempi sosiaaliturva kuin Suomessa.

Vierailija
24/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juhannus : minä aamulla seiskaksi töihin, mies kattoo jalkapalloa. Lapset nukkuu. Ja rahaa ois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi