Ajateltiin mieheni kanssa kokeilla että saa panna ketä vaan jos käyttää kumia ja kertoo siitä toiselle. Mitä mieltä ootte? Onko muilla kokemuksia vastaavasta?
Tää lähti vaan kiinnostuksesta välillä kokea muuta. Me rakastetaan toisiamme joten ainakaan mua ei haittaa jos hän haluaa joskus panna jotain toista. Jos sit rakaista jotain toista enemmän kun mua niin se on sit eri asia. Mut jos vaan panee seksin/kokemuksen/vaihtelun vuoksi niin mun mielestä ok. Ja sama itsellä. Silti jotenkin kiinnostaa kysyä että mitäs mieltä te ootte?
Kommentit (8)
Varaudu siihen, että miehesi voi löytää toisen.
Itse en ymmärrä tuota, koska mielestäni parisuhde/liitto on aina kahdenkeskeinen asia. Mutta jos itse tykkäät vapaasta meiningistä ja kumppani myös, niin siinähän jaatte. Ei se ole kenenkään muun asia.
Mies on varmaan samaa mieltä, kun olet jyystänyt kymmentä ja hän etsii edellee ensimmäistä. Sitä kun laittaa miehen ja naisen toteuttamaan samaa unelmaa, niin miehelle tollanen ei yleensä toteudu.
Jokaisen pariskunnan oma asia. Itselläni ei kokemusta, enkä haluaisi kokeilla. Mutta onko pakko kertoa toiselle? Eikö voi vain sopia vapaasta suhteesta ja hoitaa homman huomaamattomasti, vaikka molemmat tietävät pelin hengen?
Oletko ihan varma, että tuosta seuraa jotain hyvääkin? Luin jostain, että useimmille tullut ero, kun on alettu kuksia noin. Oletteko kyllästyneet toisiinne?
Muistattehan sitten kertoa myös niille panokavereille, että millä meiningillä olette liikkeellä, ettette touhuissanne satuta ulkopuolisia.
Olen kokenut tälläisen suhteen. Ei toiminut , koska miehestä tuli mustasukkainen. En tiedä oliko hänellä muita suhteita, mutta omistani kerroin. Hän raivostui ja yritti estää minua lähtemästä treffeille. Suhteemme lopahti. Oman kokemukseni mukaan ja myös ystävieni mukaan ns, vapaa liitto ei toimi. Yleensä toinen osapuoli rakastaa enemmän, eikä kestä kumppaninsa jakamista muiden kanssa.
En tiedä onko Suomessa Swingers clubeja eli parinvaihto klubeja. Tukholmassa on. Eli joillekin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan sitten kertoa myös niille panokavereille, että millä meiningillä olette liikkeellä, ettette touhuissanne satuta ulkopuolisia.
Yleensä varatut miehet näihin sopii parhaiten, ei tule riippaa
Parempi varmaan jos vaan panisin toista ettekä kertoisi toisillenne.