Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kieltäytynyt antamasta potilaille turhia kipulääkkeitä

Vierailija
22.06.2018 |

En hyväksy sitä, että potilas saatetaan lääketokkuraan, jossa hän ei ole tietoinen mistään. Kipu on aina signaali jostain, mikä on tutkittava. Kipu on osa luontoa. Sitä emme saa unohtaa silloinkaan, kun lääketeollisuus meitä houkuttelee tuotteillaan. Ainoa joka lääketokkurasta hyötyy, on lääketeollisuus.

Eräs sh, joka EI alistu

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötihöpöti nyt taas

Vierailija
2/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt on selvää. Koviin kipuihin annetaan burana kouraan. Joutuu kadulta ostamaan vahvoja opiaatteja ihmiset, että saa itsensä hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on sadisti-trolli. Muistetaanpa tämä sitten kun ap:een sattuu ihan s**tanasti.

Vierailija
4/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on sadisti-trolli. Muistetaanpa tämä sitten kun ap:een sattuu ihan s**tanasti.

Hyväksyn kivun luonnon signaaliksi.

Ap

Vierailija
5/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni kuoli diagnosoimattomaan ja hoitamattomaan syöpään. Olisi edes lähetetty tutkimuksiin mutta kipuja pidetään normaalina ja itseaiheutettuina. Tutkimukset ovat kalliita eikä niihin saa helposti lähetettä.

Vierailija
6/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn kivun luonnon signaaliksi.

Ap

Kipu on luonnon signaali esimerkiksi jostain erittäin luonnollisesta tapahtumasta, kuten robottiavusteisesta leikkauksesta. Epäilyttävää! Olen samaa mieltä, tätä täytyy tutkia, kipulääkkeet ei ole vastaus.

Vierailija
7/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia selvä. Luotamme sinuun.

Vierailija
8/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lääkkeet pystyy jokainen kasvattaan kotona.

Vierailija
9/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni kuoli diagnosoimattomaan ja hoitamattomaan syöpään. Olisi edes lähetetty tutkimuksiin mutta kipuja pidetään normaalina ja itseaiheutettuina. Tutkimukset ovat kalliita eikä niihin saa helposti lähetettä.

Tämä ei ole ollenkaan epätavallista. Onneksi asiasta puhutaan nykyään internetin aikana.

Itse olen vammautunut huonon hoidon takia ja v*tuttaa toisten puheet että pitäisi hyväksyä kohtalonsa, sopeutua ja vieläpä olla kiitollinen siitä lopulta saadusta, huonosta hoidosta. Pakkohan tässä on jotenkin elää, mutta näin ei olisi tarvinnut käydä!

Vierailija
10/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lääkkeet pystyy jokainen kasvattaan kotona.

Kannabis ja yrtit ei tehoa ihan kaikkeen

Vierailija
11/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lääkäri ja kieltäydyn kirjoittamasta mitään lääkereseptejä. Sairaudet ovat osa luonnonkulkua. 

Vierailija
12/12 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä nazipazkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän