Varattujen kanssa säätäminen
Mitä mieltä olet tästä että sinkku tai vapaassa suhteessa oleva paneskelee varattua henkilöä?
Itselleni on aina ollut itsestään selvästi aivan yhtä väärin kuin pettäminen sinänsäkin. Kaikki
vaan eivät ilmeisesti näin ajattele.
Kommentit (8)
Jokainen määrittelee rajat itselleen, kumppanilleen ja näin tulee rajat.
Minua kiihottaa selvästi eri asiat kuin sinua. Eikä minun parisuhteeni kuulu sinulle, en minäkään arvostele sinua.
Mutta voisin harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka haluaa minua. Samoin mieheni. Varmasti todella ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen määrittelee rajat itselleen, kumppanilleen ja näin tulee rajat.
Minua kiihottaa selvästi eri asiat kuin sinua. Eikä minun parisuhteeni kuulu sinulle, en minäkään arvostele sinua.
Mutta voisin harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka haluaa minua. Samoin mieheni. Varmasti todella ällöttävää.
Kysymys ei ole siitä etteikö seksiä voisi harrastaa muiden kanssa jos näin on sovittu. Emotionaalinen pettäminen ja toisen hyväksikäyttö suhteessa on mielestäni ällöttävää. Niin myös tällaiseen hyväksikäyttöön osallistuminen. Jos itse tällaista näen koen olevani pakotettu vasikoimaan.
ap
Minustakin se on ehdottomasti väärin, mutta ei yhtä väärin. Pahin väärintekijä on se joka pettää kumppaniaan, mutta avustajatkaan eivät ole viattomia.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä sinkkuna olin muutaman 25-40-v. varatun miehen kanssa, eikä jäänyt omantunnon tuskia. Sai vähän kokemuksia, kun ei omanikäiset ryyppäämisestä ja biletyksestä pelkästään kiinnostuneet miehet kiinnostaneet. Valitettavasti miehissä ne parhaat on yleensä varattuja. 😁
Parhaat on varattu, mutta kaikki varatut eivät ole parhaita - pettäjät varsinkaan.
Helppoa sanoa kun on itse perheen rikkojan uhri. Ystävät menivät kun piti muuttaa petturin takia.
Kaikki käy, ei mitään väliä jos pillua saa.
Sairaita maailmassa riittää, tällä kertaa moraalittomia pettureita...
Parikymppisenä sinkkuna olin muutaman 25-40-v. varatun miehen kanssa, eikä jäänyt omantunnon tuskia. Sai vähän kokemuksia, kun ei omanikäiset ryyppäämisestä ja biletyksestä pelkästään kiinnostuneet miehet kiinnostaneet. Valitettavasti miehissä ne parhaat on yleensä varattuja. 😁