Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksi miestä 43v. ja 46v. olla pari tuntia keskenään mökillä?

Vierailija
22.06.2018 |

Juu siis kysymys otsikossa. Kaupassa pitäisi käydä, mutta miehet eivät halua lähteä mukaan. Haluaisivat jäädä mökille.

Mietittiin kälyn kanssa, että uskaltaisiko ne jättää. Lähin paikkakunta kauppoineen on n. 20 km päässä.

Veljekset ovat ikäisekseen ihan fiksuja ja järkeviä. Vähän ovat krapulaisia, mutta eivät paljon. Mökki on järven rannalla eli vesi on tuossa lähellä.

Mitä luulette.

Kommentit (467)

Vierailija
201/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta lukea näistä huonosti pidetyistä miehistä kun itselläni on takana vuosien miehettömyyshoidot. Olen aina halunnut vaimoksi ja kuukausi toisensa jälkeen iso pettymys kun omaa miestä ei vaan kuulu.

Tuntuu epäreilulta, että toiset vaan saavat miehiä vaikka olisivat kuinka vastuuttomia.

Millaisia nämä miehettömyyshoidot ovat? Kiinnostaa, kun saattaa olla itselläkin edessä, kun luomuyritystä on takana jo vuosia. Toisaalta ajattelen, että tulkoon jos on tullakseen...

Vierailija
202/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miten krapulaisille miehille neuvotaan tarjottavan olutta! Täysin edesvastuutonta. Nestehukkahan vain pahenee siitä. Vissyä sen olla pitää. Luulisi jokaisen miestään rakastavan vaimon ottaneen edes tällaisista perusasioista selvää ennen miehen hankkimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miten krapulaisille miehille neuvotaan tarjottavan olutta! Täysin edesvastuutonta. Nestehukkahan vain pahenee siitä. Vissyä sen olla pitää. Luulisi jokaisen miestään rakastavan vaimon ottaneen edes tällaisista perusasioista selvää ennen miehen hankkimista.

Ei,ei, eiii! Vissy voi toimia korkeentaan tuontimiesten kanssa! Kotimaisten kanssa on toimittava kuule eritavalla tai mies tekee itsestään MiSun aika äkkiä! Korjaussarjan korjaussarja on tässä se only way to go!

Vierailija
204/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin noin vuosi sitten (aikaisemman miehen päätyttyä hoitajan kidnappaamaksi) useamman naisen hylkäämäksi joutuneen miehen, joka lopuksi oli ollut useamman vuoden heitteillä ilman miesten suojelua tai sijoituskotia! :'(

Säälitti millaiseen kuntoon ressukka oli päässyt, mutta silti oli rakkautta ensisilmäyksellä ja olemme tyttäreni kanssa tehneet paljon töitä pikkuhiljaa kuntouttaaksemme tämän ihanan, mutta kaltoinkohdellun yksilön <3

Osaa olla pitkiä aikoja yksin, mutta en mielelläni mene kauaksi ja olen puhelimella viesti yhteydessä koko ajan, ettei eroahdistusta pääse syntymään tai hylkäämisen traumat pääse pintaan. Mies on sopeutunut minusta hyvin ja on ottanut avioliiton puheeksi aivan itse, joten luulen luottamus suhteen kehittyvän hyvin! Tyttärestä tykkää kovasti ja uskallan jättää miehen tämän alle 2veen hoitoon päivisin :)

Pointti oli:

1) Jos otat hoitajan, tarkasta taustat! Saattaa olla miestennielijä, jolloin vaarana on katoaminen mies matkassaan <\3

2) Muille suosittelen käytettyjä tai villiintyneitä miehiä vaikka miessuojasta! Ei koskaan tiedä, milloin se loppuelämän kumppani katselee söpösti pää kallellaan kaltereiden välistä ja lupaa tehdä ranskalaisia ja lihapullia uunissa! <3

Vierailija
205/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tapauksesta ja esimerkiksi siitä, että miten mies on lapsuudessa kasvatettu. Minun miestä opetettiin jo lapsena olemaan lyhyitä aikoja ilman naisten valvontaa ja hän osaa olla jopa kolme tuntia yhteen menoon yksin vaikka onkin vasta 34-vuotias. Hänet kun jättää miehille tarkoitettuun leikkikehään erilaisten lelujen kanssa, sinne jättää muutaman tuttipullon kylmää olutta ja jättää televisiosta tulemaan joku kiinnostava ohjelma tulemaan, niin hän ei edes huomaa, että olen poissa kotoa. Nyt jalkapallon MM-kisojen aikana kun hänet jättää katsomaan niitä kisoja, niin hän viihtyy hyvin jos käyn nopeasti kaupassa. Minun vain täytyy vaihtaa hänelle puhtaat vaipat ja ruokin hänet kylläiseksi ennen lähtöä. Sitten kisojen loputtua laitan dvd-soittimeen aikuisviihdevideon pyörimään niin hän viihtyy katsoessaan sitä ja leikkiessään leluillaan, esimerkiksi leikkityökaluilla. Onneksi meidän naapurimme ovat kaikki jo melko vanhoja ja huonokuuloisia, niin heitä ei haittaa, vaikka mies vähän metelöisi kunhan ennen lähtöä käyn sanomassa heille, että laittavat kuulolaitteet pois päältä. Siitä tosin täytyy pitää huolen, että olen ajoissa kotona, mieheni kun on oppinut tuntemaan kellon. Kerran tulin vahingossa 5 minuuttia liian myöhään kotiin, jolloin mies oli ottanut vaipat pois, pissannut lattialle ja murjotti loppupäivän.

Vierailija
206/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista luettavaa kyllä....niin paljon miesvihaa täysin tyhjästä

Vierailija
207/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako teidät päästää kahdestaan kauppaan?

Vierailija
208/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on muutama provosoitunut ja huumori ei ole riittänyt. Maailma täynnä nais ja mies huumorilla maustettua läppää. Ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa. 😁

Vierailija
209/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta lukea näistä huonosti pidetyistä miehistä kun itselläni on takana vuosien miehettömyyshoidot. Olen aina halunnut vaimoksi ja kuukausi toisensa jälkeen iso pettymys kun omaa miestä ei vaan kuulu.

Tuntuu epäreilulta, että toiset vaan saavat miehiä vaikka olisivat kuinka vastuuttomia.

Millaisia nämä miehettömyyshoidot ovat? Kiinnostaa, kun saattaa olla itselläkin edessä, kun luomuyritystä on takana jo vuosia. Toisaalta ajattelen, että tulkoon jos on tullakseen...

Minäkin olen niin ajatellut. Mutta mieltä kaihertaa, että jos kuitenkin selvittäisi mikä tämän miehettömyyden taustalla on. Se voi olla joku ihan yksinkertainen juttu ja helposti hoidettavissa. En vaan haluaisi vaikuttaa luonnon valintaan, jos jotkut vaan on tarkoitettu miehettömiksi? Olen koittanut hankkia elämään sisältöä harrastuksista ja työhön tietenkin voin paneutua ihan eri tavalla kuin jos olisi mies kotona. Hoidan joskus ystävien miehiä ja se on kyllä hauskaa puuhaa.

Vierailija
210/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietenkään, hankkikaa niille vahti ensin.

Vierailija
211/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanoisin että mökkiolosuhteet saattaa villiinnyttää rauhallisenkin miehen. Itse jätin vajaa nelikymppisen miehen yksin mökille pikaisen kauppareissun ajaksi ja niin se vain oli lähtenyt hädissään tepastelemaan yksin ulos ja eksynyt paikalliseen baariin, josta hänet löysin vasta tuntien etsimisen jälkeen. Ja ilman naisen valvontaa oli raukka tietenkin juonut liikaa miestenlimua ja kunto oli sen mukainen. :( Tunnen vieläkin, vuosien jälkeen syyllisyyttä tapahtuneesta.

Vierailija
212/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt mieheni, 30 vee ja hänen parhaan kaverinsa mökille kolmeksi tunniksi. Palattauani ei hajuakaan minne kaverukset olivat häipänneet. Auto oli siis minulla joten ajattelin ettei kai kauemmaksi. Tämä oli sitä aikaa kun ei ollut kännyköitä, mökkimne oli pohjoisessa ja kirkolle matkaa reilut 40 km.

Aikani kun ihmettelin, että minne hittoon ne oikein ovat menneet, muistin, että niemen kärjessä oli muuten vene, joku oli sen sinne jättänyt jo edellisviikolla.

Joo, vene on poissa ja järvi on iso, vastarintaa ei näy kun pienenä pisteenä.

Aamulla mieheni tuli läpimärkänä ja rapulaisena mökin pihaan. Kysyi missä hänen kaverinsa oli. Pelkkä tuijotus ja sitten oksensi railakkaasti. Kuulemma tarvii vettä. Janottaa.

Ajoin järven rantaan katsomaan, mitä veneelle kuuluu. Josko kaveri olisi veneessä. Ei ollut. Veneessä oli vettä ja vedessä killui sininen T-paita. Olin varma että nyt on mieheni kaveri hukkunut.

Olin paniikissa ja mieheltäni ei järkevää sanaa tai selvitystä venereissusta tullut.

Myöhemmin illalla se sitten selvisi. Nämä pöhelöt olivat soutaneet järven yli Oskun mökille, juoneet Oskun viinoja ja sammuneet. Kun lähdön sika oli koittanut, mieheni oli onnistunut pääsemään veneeseen mutta hänen kaverinsa ei, koska olitullut suoraan saunasta alasti, kauheessa humalassa, sininen T-paita kädessä. Melkein kaatanut veneen kun sinne oli ponnistellut. Kyytiin päätyi vain t-paita. Kaveri ja Osku olivatjääneet sammuneena rantaan.

Mieheni oli jotenkin oudosti päässyt takaisin järven yli, ei tarkkaa muistikuvaa, mutta ainakin jossain kohdin oli vaatteet kastuneet ??.

Tämä oli Juhannsaattona v.87.

Ei voi miestä jättää mökille ei yksin eikä kaksin. Ja tämä tapahtunut on tosiaan tapahtunut.

Vierailija
213/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta miten Suomessa miehiltä vaaditaan liikaa itsenäisyyttä, ei ihme että on niin paljon masennusta kun noin nuorena miehenä joutuu yksin olemaan ja pärjäämään. Kännykkä varmaan korvaa vaimon läsnäolon ja huolenpidon?!! Turha sitten tulla valittamaan jos ja kun jotain sattuu!

Vierailija
214/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään jälleen yksi syy miksi ei kannata ottaa suomalaista naista. 

Vain suomalainen tollo nainen pitää kumppaninsa mollaamista hyvänä vitsinä. Olenkin saanut järjestettyä jo yhdelletoista suomalaismiehelle hyvät vaimot ulkomailta.

Ette vaan ymmärrä, mitä ne teidän thaikkunaiset keskenään marmattaa.  :)

Mutta hienoa, että huumorintajuttomille miehille löytyy ulkolainen vaimo. Kielitaidottomina eivät moneen vuoteen huomaa, kuinka tylsän miehen ovat saaneet.

Oletko suorittanut peruskoulua ollenkaan? Miksi kuvittelet, että Thaimaa on ainoa maa Suomen lisäksi?

Minulla on filippiiniläinen vaimo ja hän puhuu kolmea eri kieltä. Ei puhu paskaa seläntakana, koska osaa käyttäytyä toisin kuin suomalaiset lortot.

Onko niistä kielistä ykskään suomi? 🤔

Vierailija
215/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta miten Suomessa miehiltä vaaditaan liikaa itsenäisyyttä, ei ihme että on niin paljon masennusta kun noin nuorena miehenä joutuu yksin olemaan ja pärjäämään. Kännykkä varmaan korvaa vaimon läsnäolon ja huolenpidon?!! Turha sitten tulla valittamaan jos ja kun jotain sattuu!

Sitä voi sitten itsekukin miettiä, miten pystyy elämään sen kanssa, kun jotain sattuu. Kyllähän asiat on hyvin, niin kauan kun mitään ei satu, mutta siinäpä elät niiden itsesyytösten kanssa, kun kauppareissun takia mies on yksinäisyydessään tehnyt vaikka mitä. Itse en pystyisi elämään sellaisen kanssa.

Vierailija
216/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hyvä huomio. Tästä kysymyksestä olis varmaan kehkeytynyt hauskempi vastaketju kuin tuo mikä on.

Vierailija
217/467 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hyvä huomio. Tästä kysymyksestä olis varmaan kehkeytynyt hauskempi vastaketju kuin tuo mikä on.

Uusi ketju aloitettu tästä

Vierailija
218/467 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen jo sitäkin, että jotkut vaimot uskaltavat antaa miesten olla yksin pihalla ”ei se siitä mihinkään lähde”. Yksin saavat olla autotallissakin ilman valvontaa. Miten helppo siitä on miehen on lähteä harhailemaan.

Sitten on niitä on löytynyt kyliltä hortoilemasta, jotkut ovat eksyneet baariin, jotkut raukat ovat joutuneet jopa porttojen viettelemiksi. Ikuiset arvet sellaisesta kokemuksesta jää.

Missään nimessä en jättäisi kauppareissun ajaksi yksin mökille. Ties mitä voi miehelle sattua, en antaisi itselleni ikinä anteeksi jos jotain sattuisi.

Vierailija
219/467 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi tukiverkko näitä tilanteita varten, mummot auttavat. Onneksi asuvat lähellä. En uskaltaisi jättää vielä ilman valvontaa.

Vierailija
220/467 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mökkinaapureina muita miesperheitä? Voisittehan muiden rakastavien vaimojen kanssa perustaa miestenhoitoringin. Viette miehet naapuriin naapurirouvan valvovien silmien alle kauppareissun ajaksi. Samalla miehet saavat seuraa muista miehistä ja oppivat sosiaalisia taitoja. Myöhemmin voitte sitten ottaa naapurimökin miehet hetkeksi teille, jotta naapurimökin vaimot pääsevät esim. rauhassa saunaan tai saavat siivota ja laittaa ruokaa ilman, että miehet vieressä kerjäävät seuraa ja huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän