Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksi miestä 43v. ja 46v. olla pari tuntia keskenään mökillä?

Vierailija
22.06.2018 |

Juu siis kysymys otsikossa. Kaupassa pitäisi käydä, mutta miehet eivät halua lähteä mukaan. Haluaisivat jäädä mökille.

Mietittiin kälyn kanssa, että uskaltaisiko ne jättää. Lähin paikkakunta kauppoineen on n. 20 km päässä.

Veljekset ovat ikäisekseen ihan fiksuja ja järkeviä. Vähän ovat krapulaisia, mutta eivät paljon. Mökki on järven rannalla eli vesi on tuossa lähellä.

Mitä luulette.

Kommentit (467)

Vierailija
401/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkin- ja purkinavaaja kannattaa jättää näkyville.  Jos eivät heti niitä hädissään löydä, lyövät puukolla säilyketölkkiin ja sormeensa, ja jyrsivät kruunukorkilla pöydän reunat.

Vierailija
402/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi jättää. Minun veljeni on vasta 19v ja pärjää hyvin yksin ilman kenenkään apua kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jussilla on ollut taas kummallisen paljon ”autoremppaa” viimeaikoina... ratsasin sitten jussin puhelimen selvittääkseni että kenenkäs luona sitä oikein illat luuhataan. Ja kas kummaa sitä on taas viestitelty naapurin Japen kanssa! jussi: ”oisko LVI- tarvikkeita lainata?” (LVI= Lähtikö Vaimos Iltavuoroon?) jape: OMG= (ON Menossa Ghyllä) jussi: LOL= ( Lähden Ostamaan Lapparia)! Oon sanonu jussille sata kertaa että tiedän nämä koodit, mutta ei vaan opi! :(

Vierailija
404/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin, että hauska aloitus.

Sitten luin nämä seksismisyytökset ja kyllähän se tässä vähän haiskahtaa. Jos tuohon aloitukseen vaihdettaisiin naiset ja vaikka tavaratalo paikaksi, niin olisi tosi seksististä, ja jos taas aloitus olisi, että voiko 43 ja 46-vuotiaan miehen ja naisen jättää mökille, niin mitä lähtökohtaa siinä olisi? Muuta kuin että siellä ne mököttäisi keskenään.

Nyt en osaa päättää suuntaan enkä toiseen.

Tottakai aloitus on seksistinen. Mutta ei haittaa, koska se on mammoista hauskaa. Soraäänet siivotaan pois, jotta mammahuumori saa kukkia.

Onko mammoista naiset ratissa -vitsit hauskoja? Miksi teitä ei häiritse tällainen elähtäneiden sukupuoliroolien viljely?

Pitäiskö sun nyt ihan oikeasti vaihtaa jo palstaa. Mene lukemaan vaikka tiede- ja talousuutisia.

"Mee pois ku meil on hauskaa! Ei haittaa vaikka seksismiä, ku on nii hauskaa hihhii"

Sinä taas mahdat olla tosi hauskaa seuraa esim. bileissä.

Vierailija
405/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jättää miehiä yksin, ei välttämättä edes yksin huoneeseen ilman valvontaa. Meillä ainakin 54v mies tekee heti kaikenlaisia tyhmyyksiä, jos hänet jättää hetkeksikin yksin. Esimerkiksi kerran hän kaatoi tölkistään olutta akvaarioon ja puolet kaloista kuolivat. Jos mies on pakko jättää yksin vaikka siksi aikaa kun menee itse vessaan, niin mies kannattaa lukita siksi aikaa häkkiin.

Vierailija
406/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovvaa settiä! Minä pidän 😅❤️ Pitää melkein miettiä miten tämän sais väännettyä toisin päin 😅😅 Terv. Mies 37v.

407/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tuonut rescue miestä esim. Espanjasta? Millaisia kokemuksia teillä on?

Vierailija
408/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi! piste! 

Siis, kyllähän siitä (miehestä) pitää pitää huolta kun on kerta sellaisen mennyt hankkimaan...

Vierailija
409/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15148 kirjoitti:

Onko kukaan tuonut rescue miestä esim. Espanjasta? Millaisia kokemuksia teillä on?

Minä toin mukanani Barcelonasta, kun rakastuin katujen kasvattiin lomallani <3 Kävin löytömieshoitolassa ystäväni suosituksesta (hänellä Mongoliasta salakuljetettu mies, kun tykkää muutenkin kaikesta extremestä.) Mies oli löydetty muistinsa menettäneenä rahtilaivasta ja karannut sairaalasta, kunnes saatiin monien vaiheiden jälkeen kiinni ja päätyi hylättyjen miesten taloon. Taustoista ei tiedetä mitään.

Oli niin kurjassa kunnossa, että ensin piti jättää kolmen kuukauden karanteeniin, ja kaikki testit teettää. Terapia oli myös pitkä, koska traumat olivat todella vakavia. Luovuin kissastanikin, koska hän koki sen uhkana. Onneksi pääsi naapuriin, jossa käyn sitä tapaamassa.

Nyt, kahden työn täyteisen vuoden jälkeen, nukkuu jo koko yön vieressä ja käyttää ruokailuvälineitä, sekä pukeutuu itse. Luottamusta on rakennettu suurella sydämellä. Olen rakastunut, todella! Voi sitä hellyyden määrää!

Otin riskin, mutta kyllä kannatti! En voisi olla onnellisempi! :)

Vierailija
410/467 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Miksen lukenu tätä aiemmin!!! Me päästettiin siis jussina miehet (38v kumpikin) keskenään kauppaan ja jäätiin itse lasten kanssa mökille. Mä en oo tienny ettei niin voi tehdä! Vähänkö paskavaimo fiilis, miten mä en tajunnu. Toivottavasti ei tullu mitään traumoja, jatkossa kyllä ei päästetä niitä kahdestaan

Vierailija
411/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko 36v kirjoitti:

Tietenkin voi jättää. Minun veljeni on vasta 19v ja pärjää hyvin yksin ilman kenenkään apua kotonaan.

Kyllähän ne yksin pärjää vähän toisella tapaa. Mutta yhdessä ne saa aina kaikenlaisia ideoita, joita on päästävä toteuttamaan, kun kattovat että kerrankin on liekaa ja jos jotain sattuu niin aina voi syyttää sitä toista!

Vierailija
412/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette ottaneet kesämiehiä. Mikään ei ole ikävämpää kuin se, että jotkut jättävät miehet syksyllä mökille ja vain yhden makkarapaketin ja sixpäkin pihalle ruuaksi. Luuletteko oikeasti että pärjäävät niillä yksin metsässä talven yli! Sitten niitä pursuaa löytömiestaloissa vaikka miten paljon, jos sinne asti selviävät.

Vierailija
413/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillakka kirjoitti:

Toivottavasti ette ottaneet kesämiehiä. Mikään ei ole ikävämpää kuin se, että jotkut jättävät miehet syksyllä mökille ja vain yhden makkarapaketin ja sixpäkin pihalle ruuaksi. Luuletteko oikeasti että pärjäävät niillä yksin metsässä talven yli! Sitten niitä pursuaa löytömiestaloissa vaikka miten paljon, jos sinne asti selviävät.

Ja entäs se holtiton lisääntyminen, kun ei näitä leikkuuteta? :/

Vierailija
414/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin on yksilöitä, ja vaimo on oman miehensä paras asiantuntija. Kyllä se vaimonvaisto kertoo milloin voi jättää miehen itsekseen. :) 

Vierailija
415/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nelikymppinen mies osaa jo hakea itse jääkaapista vaimon laittamaa syötävää ja avata pullonkin satuttamatta itseään, joten luulisi vähän aikaa pärjäävän jos vaan on virikkeitä tarpeeksi. Mä olen kuullut jopa parikymppisestä nuorukaisesta joka selvisi muutaman tunnin itsekseen joutumatta hankaluuksiin, mutta tuo kuulostaa jo niin uskomattomalta että epäilen tarinan luotettavuutta...

Vierailija
416/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n miehet selvisivät yksinolostaan? Vai jäikö kauppareissu tekemättä?

Vierailija
417/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele! Toisaalta on hyvä, että olet hankkinut miehellesi kaveriseuraa koska yksinjätetty mies esim. kerrostalossa voi ikävöidessään alkaa häiriökäyttäytymään eli tuhoamaan asuntoa tai ulisemaan ja möykkäämään niin että naapurit häiriintyvät. Toisaalta taas kaksikin miestä voi pistää hulinaksi vapaudenhuumassa ja keksiä kaikenlaista jäynää, jopa karata. Luontoon vapaana kadonnutta miestä on turha lähteä etsimään. kannattaa vain odotella kärsivällisesti, yleensä karkulainen palaa kotiin kun tulee nälkä. varsinkin jos mökki on alueella, missä ei ole lähikauppaa pubeja, alkoa ja grilli-kepappi-paikkoja...

Jos mies on pakko jättää kotiin, suosittelen että jätät hänelle paljon virikkeellistä toimintaa ja ravitsevaa ruokaa. TV. tietsikkapelit, makkaraa... Niin, ja raikas vesi kannattaa korvata oluella. näin miehesi karatessaan ei pääse kynnystä pidemmälle...

Vierailija
418/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin jättämään oman "veijarini" päiväksi yksin. Saatiin kesäloma samaan aikaan, mutta minulle tuli vielä yksi ylimääräinen kiireellinen työkeikka. olin tehnyt ison lasagne-vuoan jääkaappiin ja jemmannut muutaman erikois-siiderin piiloon. olin suunnitellut, että tulen jo samana iltana kotiin ja syömme lasagnen lopun (lasagne oli siis tosi iso) ja sitten sauna lämpimäksi ja mies ilahtuu kun nautimme ylläri-siidereitä loman kunniaksi.

No, mieheltä oli tainnut jäädä jotain kuulematta kun yöllä palasin kotiin, oli koko lasagne syöty ja tarkan vainunsa avulla veijari oli löytänyt myös piilotetut ylläri- siiderit! Siinä hän sitten killitti nolona häntä koipien välissä.. Hän luuli, että palaan vasta seuraavana päivänä ja hän ehtii kyllä siihen mennessä hankkia kebappia ja sidukkaa...

Vierailija
419/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilteman kuvastoja on hyvä jättää kaksi kappaletta, ettei tule riitaa.

Vierailija
420/467 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillakka kirjoitti:

Ja entäs se holtiton lisääntyminen, kun ei näitä leikkuuteta? :/

Niin kyllä niillä se vietti on aluksi voimakas, mutta pikkuhiljaa vaimon kouluttamana alkaa hävitä kokonaan. Jo pelkkä vaimon näkeminen riittää, se on ehdollistunut jo siihen tietoon, ettei nyt nylkytetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi