Kyllä tää yksinäinen juhannus taas vähän masentaa
Panoseuraahan saisi kyllä mutta eihän sellainen tyydytä edes mitään läheisyydenkaipuuta ja nyt ei ole himot pinnassa.
Kommentit (16)
Lähet ulos ja juttelet tuntemattomille. Eihän sitä tiedä vaikka ystäväkin löytyisi.
Missä asut? Mikä kiinnostaa? Keksitään jotain ☺tekemistä.
Mä tiesin jo etukäteen että olen yksin Juhannuksena ja nautin siitä. Nuorena tuli koluttua kaikki festarit ei
sekään touhu nyt mitään kivaa ainaa ole, työstä sekin jo käy.
Et täällä palstalla valittamisella ainakaan seuraa saa, mene baariin jos käytät alkoholia.
Joo, varaudun kyllä joutuvani olemaan jussina yksin, mutta onneksi löytyi kaveri jolla ei ollut suunnitelmia.. mutta ymmärrän tuskanne. Yleensä saa juhlapäivinä itsekin viettään yksin kun kaikilla usein miten on ne omat menonsa. Helpottaisi jos olisi puoliso... ja se joka ehdotti baariin menoa, oletko käynyt juhannuksena viihteellä? Aika tyhjillään paikat oli kun pari juhannusta on viettänyt kaupungilla ja koluttiin kaverien kanssa paikkoja läpi että missä olisi hyvä meno. Lopulta luovutettiin ja lähdettiin järvenrantaan tunnelmoimaan.
Mä lähden kavereiden kanssa mökkibileisiin. Aiemmat juhannukset olen ollut yksin. Nyt olen innoissani!
N24
Paikallislehden menovinkit eteen ja sieltä jokin yhteinen juhannustapahtuma ohjelmistoon.
Et ole ainoa, meillä piti olla yhteinen juhannus tänään. Hän jätti minut eilen. Läheisin ihmiseni 18 vuoden ajan.
Työt, joita piti olla loppuivat ainakin hetkellisesti.
Kertausharjoitusten palkka ei ole tullut. Tilipäivä viikon päästä. Rahat lopussa, laskuja maksamatta, velkaa.
VOI VIT#TU
Moneen vuoteen eka juhannus ainoastaan perheen kanssa. Kotona. Nautin. Ei siivous-ja ruuanlaittostressiä. Ei viihdyttämishuolia. Ihana vesisateen rummutus kattopeltiin!
Mulla sama. Pyysin nimenomaan tätä viikkoa vapaaksi että olisin lähtenyt ulkomaille mutta kuten aina, töissä suositaan perheellisiä ja he saivat tämän viikon vapaaksi. Minä, yksinäinen ja perheetön sinkkunainen sain sitten ensi viikon lomaa, lähden ulkomaille. V*tuttaa kun joka vuosi sama juttu. Kökin yksin kotona nämä kolme päivää kun ei ole kavereita, yksin olen kerran baarissa käynyt ja oli elämäni surkein ilta. Kukaan ei lähestynyt, itse lähestyin yhtä miestä; ei kiinnostunut. Mielummin yksin kotona kun yksin baarissa kaveriporukoiden keskellä.
Täälläkin yksinäinen. Kiireetön aamu kahvin ja lehden kanssa, pitkä lenkki radiota ja Spotifya kuunnellen, aamupala, pyykinpesua ja akupunktiomatolla pötköttelyä. Iltapäivällä saunaan ja uimaan, päiväunet ja yöksi sairaita hoitamaan. Lapsi isällä, ei tarvitse ruokaakaan kummemmin laittaa. Nautin:)
Miksi et ole varautunut ennalta ja tehnyt jotain suunnitelmia? Yksin ei ole pakko olla, juhannuksena jos milloin on paljon ihmisiä liikkeellä eri puolilla Suomea. Ei kaikki ole mökillä