Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tää yksinäinen juhannus taas vähän masentaa

Vierailija
22.06.2018 |

Panoseuraahan saisi kyllä mutta eihän sellainen tyydytä edes mitään läheisyydenkaipuuta ja nyt ei ole himot pinnassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole varautunut ennalta ja tehnyt jotain suunnitelmia? Yksin ei ole pakko olla, juhannuksena jos milloin on paljon ihmisiä liikkeellä eri puolilla Suomea. Ei kaikki ole mökillä

Vierailija
2/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähet ulos ja juttelet tuntemattomille. Eihän sitä tiedä vaikka ystäväkin löytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat fiilikset..

Vierailija
4/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Mikä kiinnostaa? Keksitään jotain ☺tekemistä.

Vierailija
5/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin jo etukäteen että olen yksin Juhannuksena  ja nautin siitä.  Nuorena tuli  koluttua kaikki festarit ei

sekään touhu nyt mitään kivaa ainaa ole, työstä sekin jo käy.

Vierailija
6/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et täällä palstalla valittamisella ainakaan seuraa saa, mene baariin jos käytät alkoholia.

Vierailija
7/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varaudun kyllä joutuvani olemaan jussina yksin, mutta onneksi löytyi kaveri jolla ei ollut suunnitelmia.. mutta ymmärrän tuskanne. Yleensä saa juhlapäivinä itsekin viettään yksin kun kaikilla usein miten on ne omat menonsa. Helpottaisi jos olisi puoliso... ja se joka ehdotti baariin menoa, oletko käynyt juhannuksena viihteellä? Aika tyhjillään paikat oli kun pari juhannusta on viettänyt kaupungilla ja koluttiin kaverien kanssa paikkoja läpi että missä olisi hyvä meno. Lopulta luovutettiin ja lähdettiin järvenrantaan tunnelmoimaan.

Vierailija
8/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kavereiden kanssa mökkibileisiin. Aiemmat juhannukset olen ollut yksin. Nyt olen innoissani!

N24

Vierailija
9/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen, ap?

Vierailija
10/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehden menovinkit eteen ja sieltä jokin yhteinen juhannustapahtuma ohjelmistoon.

Vierailija
11/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, meillä piti olla yhteinen juhannus tänään. Hän jätti minut eilen. Läheisin ihmiseni 18 vuoden ajan.

Vierailija
12/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt, joita piti olla loppuivat ainakin hetkellisesti.

Kertausharjoitusten palkka ei ole tullut. Tilipäivä viikon päästä. Rahat lopussa, laskuja maksamatta, velkaa.

VOI VIT#TU

Vierailija
13/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen vuoteen eka juhannus ainoastaan perheen kanssa. Kotona. Nautin. Ei siivous-ja ruuanlaittostressiä. Ei viihdyttämishuolia. Ihana vesisateen rummutus kattopeltiin!

Vierailija
14/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Pyysin nimenomaan tätä viikkoa vapaaksi että olisin lähtenyt ulkomaille mutta kuten aina, töissä suositaan perheellisiä ja he saivat tämän viikon vapaaksi. Minä, yksinäinen ja perheetön sinkkunainen sain sitten ensi viikon lomaa, lähden ulkomaille. V*tuttaa kun joka vuosi sama juttu. Kökin yksin kotona nämä kolme päivää kun ei ole kavereita, yksin olen kerran baarissa käynyt ja oli elämäni surkein ilta. Kukaan ei lähestynyt, itse lähestyin yhtä miestä; ei kiinnostunut. Mielummin yksin kotona kun yksin baarissa kaveriporukoiden keskellä.

Vierailija
15/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksinäinen. Kiireetön aamu kahvin ja lehden kanssa, pitkä lenkki radiota ja Spotifya kuunnellen, aamupala, pyykinpesua ja akupunktiomatolla pötköttelyä. Iltapäivällä saunaan ja uimaan, päiväunet ja yöksi sairaita hoitamaan. Lapsi isällä, ei tarvitse ruokaakaan kummemmin laittaa. Nautin:)

Vierailija
16/16 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetelee käteen koko päivän?