Exä jätti aina tuolin kauaksi pöydästä kun nousi
Minä aina työnsin tuolin pöydän viereen hänen jäjiltään, kunsiihen saattoi muuten kävellä varpaansa. miksiköhän se ei ikinä oppinut sitä, että tuoli laitetaan takaisin, kun noustaan? Vuosienkaan kuluessa. Siinäkin oli yksi syy eroon.
Kommentit (11)
Pienistä asioista tosiaan huomaa sen, kuinka toinen ei välitä muista. Toistuvina näitä asioita ei tule katsoa läpi sormien.
Mun ex jätti aina kaikki ovet auki. Oli se sitten vessan ovi, ulko-ovi tai minkä tahansa kaapin ovi. Raivostuttava tapa.
Tämä oli kyllä erikoisin syy, minkä vuoksi olen kuullut kenenkään haluavan toisesta erota.
Täällä kans tuolit jää höröttämään ties millä tavalla ja ovet retkottaa auki. Ja entäs ne puolipitoset vaatteet mitä roikkuu kaikkialla..
Vierailija kirjoitti:
JÄTÄ SE SIKA!
Tein sen jo. Tosiaan se itsekkyys näkyi siinä ja myös vessan oven jätti aina auki.
Kaapin ovien aukijättäminen on yks.
Mun ex jätti jopa auton ovet lukitsematta (auto lainassa sukulaiseltani) ja jotenkin suutahti, kun kävin tarkistamassa. Ja lukitsemassa oven.
ap, KAIKKI miehet jättää tuolin silleen.
aasiassa vaimot valittaa jos jättää vessaan valot :D .
On vain ihmisiä, jotka eivät koskaan opi mitään vaikka kuinka vinkkaisi. Kertoo mun mielestä yksinkertaisuudesta.