Näyttää Äidiltä
Kommentit (5)
Mä kuulun siihen porukkaan joka pukeutuu käytännöllisesti mutta ei välttämättä niin "äidillisesti". Mitä se sitten lieneekään. Helteillä shortsit jalkaan ja ruokakauppaan hame/mekko. Jos lähdetään muuallekin kuin puistoon eli paikkaan missä on muitakin kuin äitejä niin nättejä vaatteita kehiin. 4 kk lapsi voi vaatia lattialla istumista yms joten en vielä laittaisi minihametta päälle. Mutta kylläsekin aika tulee.
Sinkkumiehiä?! Mitämitä? Missä?
Luen blogiasi sen hauskuuden vuoksi, vaikkei minulla lapsia (tai edes isäkandidaattia) olekaan. Hyvännäköiset akateemiset sinkkumiehet voi lapioida koulutettaviksi tähän suuntaan, kiitos :D.
Tässäkö on nuo kriteerit täyttävien miehien ilmoittautumisjonon alku? Tuolta bloginamimamilta speksit... ;)
Heh :D Odotan täällä esikoistani ja maha on jo mielestäni todella valtava, vaikka viikkoja vasta 22. Aijon todellakin tämän jälkeen nauttia mikroshortsien käyttämisestä ensi kesänä jos ne suinkaan mahtuvat päälle, sama se mitä muut ajattelee!! :D
Mullakin paljon sinkkumiehiä sytävpiirissä ja yleisin viittaus mahaani on "toi juttu". :D Aletaankohan muakin kutusa mamiksi kunhan vauva syntyy... apua...
No tuota. Ei se kyllä hyvällä tahdollakaan kuulosta mitenkään kivalta.....
Itse en näytä juurikaan erilaiselta ajalta ennen lapsia tai sen jälkeen....luultavasti siksi että en ole koskaan kuulunut siihen kovasti ulkonäöstään huolissaan olevien joukkoon :D.( Joidenkin mielestä ehkä täytyisi . Siis olla huolissaan :D )