Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden kanssa juhliminen, kun kaverit joka kerta juo niin paljon, että kännissä roikkuvat halaamassa ja selostavat kännijuttujaan

Vierailija
21.06.2018 |

Meitä on 5 naisen porukka. Kun tapaamme, porukasta aina 3 juo itsensä tolkuttomaan tilaan. Sitten alkaa se kännihalailu "sä oot niin hyvä kaveri, sä oot mun sielunkumppani" -sössötys. Lisäksi julkisilla paikoilla kovaan ääneen huutaminen ja kailottaminen niin, että hävettää. Ruokaravintoloissa laulaminen, nuorempien miesten iskeminen (kaikki varattuja perheellisiä naisia) ja kaiken huipuksi julkisille paikoille kyykkypissailu.

Onko muissa 45v naisissa vastaavia?

Emme ole puhuneet toisen porukkaan kuuluvan kohtuukäyttäjän kanssa asiasta. Emme puhu toisistamme selän takana. Mietin vaan, kuinka noloa käytöstä aikuisilta naisilta.

Eniten ärsyttää tuo kännissä halailu ha käsipuolessa kävely roikkuen niin, että känniset kaverit todella roikkuu ja raastaa huomaamattaan olkapäistä, vyötäröltä ja käsistä.

Sitten aina jossain vaiheessa tulee tunteikas känni-itku, kun elämässä on niin rankkaa ja mä niiiin rakastan sua.

Taidan jättää tuon porukan kanssa aikani kuluttamisen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kotiin siinä vaiheessa kun kännitila muilla alkaa näkyä. En jaksa katsella enkä kuunnella humalaisia.

Vierailija
2/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei tuollaista ole, ikää jo uli 40v, teininä jotkut joi itsensä aina kauheaan kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukassa ei ihan noin teinimeininkiä ollut, mutta otin silti etäisyyttä. Ei vaan kolmevitosena jaksa enää ryyppäämistä.

Vierailija
4/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kun parisuhteessa elävät ystävät alkaa aina vieraiden miesten iskemisen. Ei yhtään illanviettoa, etteikö olisi ko. touhua. Pelkään että itse leimaudun, kun olen samassa porukassa, kun pyytävät samaan pöytään istumaan vieraita miehiä, yleensä juuri ap:n mainitsemia nuorempia miehiä.

Vierailija
5/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pari 40+ kaveria vetää ihan tolkuttomat koomat aina. Ei jaksaisi.

Vierailija
6/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä pitää olla suhteellisen saman verran kuin toisetkin niin silloin homma toimii, ei huomattavasti selvempänä jaksa olla humalaisten kansssa. Eli Ap juo enemmän niin ongelma poistunee :)