Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä, että miksi jotkut haluavat matkustaa.

En ole kulkija luonteeltani.
21.06.2018 |

Miksi pitäisi nähdä vieraita paikkoja ja lähteä johonkin matkalle, kun kuitenkin päätyy takaisin sinne mistä on lähtenyt? Ihan hirveä vaiva turhan takia. Minä en ainakaan välitä matkustaa. Asun pienessä kaupungissa ja se sopii minulle hyvin. Täällä on kaikki tarvittava kävelymatkan päässä eikä minun ole tarvinnut poistua kotikulmiltani pois moneen vuoteen. Kai sitten jotkut ovat luotu kulkemaan, jotkut pysymään paikoillaan. En välttämättä haluaisi poistua edes kotoani pois koskaan, jos saisin sinne kaiken mitä tarvitsen suoraan ovelle (nyt en siis ole kotonani vaan kylässä).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen matka muuttaa minua ihmisenä. Nautin uusiin ihmisiin ja kulttuureihin tutustumisesta. Suomi on hyvin kaunis maa ja monet asiat ovat täällä todella hyvin. Sitäkin osaa arvostaa paremmin muualla käytyään. Mutta saastuttaminen vaivaa muakin, siksi rajoitan matkustustani. Voi kun saatais Tallinnasta hyvä junayhteys Eurooppaan.

Vierailija
22/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata poistua kotoaan. Ulkomailla on omituisia ruokia, vääränmerkkisiä tavaroita kaupoissa, kummallisesti pukeutuneita ihmisiä, jotka käyttäytyvät ihan oudosti. Kukaan ei käytä leggingsejä, eikö ne tajua miten mukavat ne on.

Katsovat jopa silmiin, eivätkä osaa suomea! Joitakin joutuu jopa kättelemään ja ne pyytelevät anteeksi koko ajan jos tönii niitä ruuhkassa. Ravintoloissa ei ole mitään syötävää kun ei niiden ruokalistoista mitään ymmärrä ja hirveänmakuista kahvia.

Omat eväät tietysti vähän helpottavat, mutta kyllä kotona on paras, ei tarvitse stressata aina uusissa ympäristöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käytä leggingsejä, eikö ne tajua miten mukavat ne on.

Kuule menepäs Amerikkaan katsomaan, etenkin jonnekin tavallisen kansan pariin. Sieltä se legginssimuoti on saanut alkunsa.

Vierailija
24/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yhtään tykkää matkustamisesta sinänsä; ikää, ylipainoa, selkävaivaa. Mutta kun olen päässyt siihen kohteeseen (korkeintaan 4 tunnin lentomatkan jälkeen), hetken levättyäni olen niin onnellinen!  Voin mennä mereen uimaan vain muutaman rappusen päähän hotellihuoneesta, näen erilaisia ihmisiä, nukun paremmassa sängyssä kuin kotonani. Etenkin meri ja uiminen ovat olleet minulle tärkeitä. Selkäni tuntuu paljon notkeammalta parin viikon uimaloman jälkeen. Kotona en pääse edes uimarantaan, ellei kehtaa ruinata kyytiä. On liikaa matkaa fillaroida näillä terveysongelmilla. Uimala on aika lähellä, mutta siihen en tunne enää kiinnostusta. Luonnonvesi on parempi! Nyt on vaan matkailu loppu, jäin eläkkeelle ja eläke  on siihen liian pieni. Pitää lotota:)

Aika surullista - miksi et muuta pysyvästi etelään, kun nyt edes työt eivät estä?

Vierailija
25/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Ap:ta oikein hyvin. Olen ihan samanlainen,  matkustaminen ei kiinnosta. En jaksa enkä halua matkustaa edes kotimaassa. Kiva tietää, että minulla on hengenheimolainen. Olen luullut olevani ainoa, koska kaikki tuntemani ihmiset haluavat matkustaa. Joka lomalla ja vapaapäivinäkin heidän pitää päästä jonnekin.  En ole tätä mitenkään ihmetellyt kylläkään, vaan tunnen itseni poikkeavaksi tuossa suhteessa. Mutta kukin tavallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi