Hei helppiä ovulaatiotesteistä tietävät! Onko tää kp 14 kohdalla tehty testi positiivinen?
Kun vaikuttais tuo testiviiva olevan hippusen haaleempi mitä kontrolliviiva (ja kun sanotaan että ollakseen positiivinen tulos pitäisi testiviivan olla yhtä vahva tai vahvempi). Onko tuo silti positiivinen kun on niin lähellä yhtä vahvaa? Miten tuo pitäis tulkita? Voinko tuon perusteella olettaa että ovulaatio tapahtui esim tuon kp14 ja kp15 testien välissä ja sen takia ei tullut täysin positiivista missään vaiheessa? Vai oliko tää nyt kenties ovuloimaton kierto niin ettei ovulaatio jostain syystä tapahtunutkaan? Tänään on nyt siis tuo kp 15 eli ainakin jos ovulaatio on tapahtunut niin se meni jo.
kuva: https://aijaa.com/asKCyY
Ihan hupina liitin mukaan myös kyselyn :D
Kommentit (3)
Kp 14 kuva on mielestäni positiivinen testi (viivat yhtä vahvoja).
Yleisesti: Tiedän, että kakkosviivan pitäisi olla vähintään yhtä vahva, mutta itse en koskaan saanut niitä ihan yhtä vahvoiksi, ja kuitenkin ovulaatio tapahtui (todennettiin muilla keinoin).
Vierailija kirjoitti:
Kp 14 kuva on mielestäni positiivinen testi (viivat yhtä vahvoja).
Yleisesti: Tiedän, että kakkosviivan pitäisi olla vähintään yhtä vahva, mutta itse en koskaan saanut niitä ihan yhtä vahvoiksi, ja kuitenkin ovulaatio tapahtui (todennettiin muilla keinoin).
Okei hyvä kuulla ettei se välttämättä tarvitsekaan olla täsmälleen yhtä vahva! Mulla oli vaan viime kierrossa testiviiva jopa vahvempi kuin kontrolli niin tuo sen verran erosi siitä edellisestä kierrosta että aloin miettimään skippaantuiko ovulaatio. Mutta voihan olla että LH-huippu sattui osumaan noiden kahden testin väliselle ajalle (että kp 14 testiä tehdessä ei ihan viellä ollut huippu, mutta nyt kp 15 testiä tehdessä olisi huippu ja ollut ja mennyt ja hormonikin jo poistunut kehosta).
Ketään?