Pelimies, miten käsitellä?
Jos olisit nainen ja koukussa pelimieheen, jonka huomaat pelaavan kanssasi niin miten toimisit tilanteessa? Esimerkiksi kylmä-kuuma käytöksen osalta?
Kommentit (22)
Jos minulla ei olisi tavoite vakavaan seurusteluun niin pelaisin itse samaa peliä.
Tarjoat vain auliisti kroppasi ja ruumiinaukkosi hänen osaaviin käsiinsä.
Älä vaivaa blondia päätäsi liian isoilla kysymyksillä.
Silloin , kun mies on kylmä niin ole myös itse. Ei mitään yhteyttä tai roikkumista.
Vierailija kirjoitti:
Silloin , kun mies on kylmä niin ole myös itse. Ei mitään yhteyttä tai roikkumista.
Väärin. Lempeä ja lämmin käytös sulattaa myös pelimiehen sydämen.
Osoittaisin ovea, vaikka olisin kuinka lätkässä. Yleensä pelimiehen tms.luottamuspulan jälkeen se ihastuminenkin yleensä hiipuu automatic.
Jos etsit oikeaa parisuhdetta, niin unohda.
Jos kaipaat vain jännitystä elämään, niin pelaa samaa peliä.
Aloituksesta päättelen, että näistä eka kohta on sulle se oikea valinta
Mä olen larppaaja, joka antaa nopan päättää.
Vierailija kirjoitti:
Aika teoreettinen. Kaikki tuntemani naiset kylmenevät pysyvästi, jos huomaavat et toinen pelaakin. Eli jäääkylmää, iänkaiken, game over.
Joihinkin persoonallisuuksiin tämä kyllä tehoaa ja heitäkin se silti satuttaa. Ap vaikuttaa kuitenkin normaalilta vaikkakin naiivilta. Pääpointti on tajuta, ettei tuota peliä voi voittaa kuin jättämällä pelimies lopulta ilman eli antaa ymmärtää muttei ymmärtää antaa.
Ei enää ikinä pelimiehiä mun elämään. Kierrän moiset kaukaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kokemusta pelimiehestä, millainen hän oli ja miten pääsit hänestä eroon?
Kyseessä ei ole oikea pelimies, jos tunnistat sen pelimieheksi. Otsikon kysymykseen ei voi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kokemusta pelimiehestä, millainen hän oli ja miten pääsit hänestä eroon?
Lupaili ummet ja lammet, sanoi että olen ihana, jokaisen miehen unelmanainen. Typeränä uskoin KAIKEN mitä sanoi. Lupaili että tulemme näkemään usein, haluaisi seurustella kanssani ja olen juuri sellainen nainen jota on etsinyt. Yhtäkään lupausta ei pitänyt! Kaikki kehut olivat valhetta. Kun sai seksiä, kaikki loppui. Ei vastannut viesteihin, luki ne kyllä. Tuosta kolme vuotta aikaa ja edelleen ajattelen ja ikävöin häntä vaikka kohteli mua p*skamaisesti! Inhoan itseäni että menin uskomaan häntä ja sitten vielä ihastuin!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen larppaaja, joka antaa nopan päättää.
Minäkin ymmärsin ensin pelimiehen larppaajana, joka viitta hulmuten tulee nainen luokse, näyttämään noppaa ja vaatimaan seksuaalista antautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaili ummet ja lammet, sanoi että olen ihana, jokaisen miehen unelmanainen. Typeränä uskoin KAIKEN mitä sanoi. Lupaili että tulemme näkemään usein, haluaisi seurustella kanssani ja olen juuri sellainen nainen jota on etsinyt. Yhtäkään lupausta ei pitänyt! Kaikki kehut olivat valhetta. Kun sai seksiä, kaikki loppui. Ei vastannut viesteihin, luki ne kyllä. Tuosta kolme vuotta aikaa ja edelleen ajattelen ja ikävöin häntä vaikka kohteli mua p*skamaisesti! Inhoan itseäni että menin uskomaan häntä ja sitten vielä ihastuin!
Mistä tiedät että oli pelimies eikä vain pettynyt seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa uskoisi varsinkin, kun on itse ihastunut. Minulla vähän samanlainen tilanne varmaan juuri nyt, inhottavaa. :(
Ap
Rakastuin kerran moiseen ja pelimieskin taisi rakastua minuun. Näin välillä vahingossa, miten hän käyttäytyi naisten seurassa, joten kylmetin sydämeni. Ei siinä ole vaihtoehtoja: ei mies siitä miksikään muutu, eli en suosittele lähtemään mukaan leikkiin, jollei sinulla ole teflonsydän.
Teillä, joilla kokemusta pelimiehistä; palasivatko saatuaan takaisin joskus myöhemmin vai jättivätkö kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Teillä, joilla kokemusta pelimiehistä; palasivatko saatuaan takaisin joskus myöhemmin vai jättivätkö kerralla?
Eli oikein kerjäät lisää huonoa kohtelua. Ei noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikein kerjäät lisää huonoa kohtelua. Ei noin.
Sanoiko ap, että kerjää lisää huonoa kohtelua? Ymmärtääkseni hän kysyi kokemuksia toisilta?
Aika teoreettinen. Kaikki tuntemani naiset kylmenevät pysyvästi, jos huomaavat et toinen pelaakin. Eli jäääkylmää, iänkaiken, game over.