Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri Pissatarkkailu 2010

Miia
03.02.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on kyl semmosia pissaajia, muistan aina jos en muistanut pistää pyyhettä päälle niin alko pissaa tulemaan ja useinhan minä olin siinä kohteena. :D

Vierailija
2/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, äitiys muuttaa arvoja, väittävät viisaammat. Yhtenä päivänä sitä miettii, että miks ne akat jaksaa jauhaa pelkästä paskasta ja seuraavana oma elämä pyörii sen saman paskan ympärillä. Äitiyden tähtihetkiä, joita ei unohda, vaikka haluaiskin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiota että muillakin vauvat tuottaa sitä itseään useammin kuin kerran päivässä. :) Meilläkin se oli luokkaa 100/päivä ;) ja nyt kun ollaan kiinteisiin alettu siirtyä niin yks kaks yllättäen sitä ei enää tuukkaan.....

Vierailija
4/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa varsin tuttua tuo piereminen. Kamala huuto ja prrrrrr ja kaikki taas okei :) Onneksi ajan myötä lapsetkin oppii, et se pelkkä pärinä riittää, ettei tarvi joka kerta huutaa :D

Vierailija
5/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ministä! Eikö Naikkarilla ollut enää pissaviiva-vaippoja? Niitä sai itsekin 4 kk sitten tarkkailla.

Näin se vaan lasten kanssa menee. Pissa ja kakka on tärkeitä- liikaa tai liian vähän, niin aina huoli.

Pippeli on meillä onneksi aina vaipan jälkeen alaspäin, niin liruttaa yleensä alustalle. Niin ja sänkyasiaan pitänyt kommentoida, että meillä vaavi nukkunut heti omassa huoneessa eli voi toimia teilläkin, jos sänky ei mahdu.

Vierailija
6/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita Cuplatonia tai Disflatylia niihin ilmavaivoihin, auttaa saamaan ilmaa pihalle :D

Vierailija
7/17 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa sitten ettei kikuli jää vaippaan hassusti ylöspäin. Pissa tulee aika lahjakkaasti vaipan reunasta yli ja koko ukkeli on märkä kaulaan asti... Vaipassa ei pisaraakaan! :D

Vierailija
8/17 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on viisas kun tietää pissata silloin kun on vehkeet vapaana. Tyhmähän sitä housuihin kusee... Voit myös tutustua vessahätäviestintään, jos kiinnostaa pissat ja kakat :)

Vierailija
9/17 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin lukemaan tätä sun blogia vasta nyt, Facebookin kautta löysin tämän :)

Itse olen siis 5kk "vanhan" tyttövauvan äiti ja ajatukset ovat edelleen kiinni raskaudessa ja siinä ajassa :) Jotenkin ei vaan käsitä että meilläkin on nyt se pieni ja olemme perhe.

Kiitos tästä mahtavasta blogista, oon joutunu koko illan lukemaan tätä ihan alusta loppuun asti että meillä isäntä joutu hoitaa kaikki iltapuuhat pienen kanssa :D En malttanut jättää kesken lukemista. Toivottavasti jaksat käydä vielä kirjoittelemassa teidän arjesta, olet todella hyvä kirjoittamaan! Tsemppiä teidän arkeen ja kaikkea hyvää!

P.S. Jos tuntuu nämä ilmavaivat menevän ihan koliikkiluokaksi, meillä auttoi ainakin vyöhyketerapia. Muutaman kerran piti käydä että auttoi ja täytyy sanoa että oon tosi tyytyväinen(ja lapsi myös) vaikka aluksi epäilin onko tuosta jalkapohjien painelusta mitään apua...

Vierailija
10/17 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tälle voi muuta kuin nauraa! :D Onnea elämään vauvan ehdoilla! jatka blogia jos aikaa ja virtaa riittää, piristää kovasti lukea noin tunteella kerrottua tekstiä!

Vierailija
11/17 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö kusee ja paskoo pitkiinsä, poika oli paljon siistimpi. Ei saa poikia aina mollata :)

Mä kannattaisin kans tota vessahätä viestintää, kun kerta pitää sellasta mekkalaa, että antais ymmärtää, että nyt on tulossa. Mä olen onnistunut pissattaa kahdesti lavuaariin, eihän se paljon ole, mutta ainakin on yritetty. Esikoisen kanssa en ymmärtänyt niitä viestejä alkuunkaan...

Vierailija
12/17 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3kk neitokainen rupsauttelee kanssa kuin suurkin rekkamies ja päräyttää vielä naurut päälle :D Alkuun vaivasi enemmänkin ja itku lakkasi vasta kun ilmavaiva poistui. Disflatylillä helpotti ja minä jätin ruisleivän ja kahvin pois. Nyt ei haittaa mamman pöperöt.

Jaksamista teille naperoisen kanssa, innolla aina odottelen tuoretta kirjoitusta!

Vierailija
13/17 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpojan kitinää...jos luulit kuulleesi jo kovaa huutoa, tulet ehkä yllättymään :D. Lapsi kasvaa ja ääni kanssa. 100 dB on aivan paperia. Mittasin kerran. Nykyään käytän kuulosuojaimia melko aktiivisesti :D. Tosijuttu.

Esikoinen, sekä myös tämä toinen tuntuvat olevan sitä mieltä että etenkin ulkovaatteiden pukeminen on verinen loukkaus ihmisyyttä vastaan ja kommentoivat sitä asiaankuuluvalla tavalla, karjumalla kuula punaisena.

Vierailija
14/17 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa tekstiä! Itse täällä kotona kaksiviikkoisen esikoistyttöni kanssa pohdin samoja asioita.

Isoon ääneen joskus vannoin, että kun saan lapsen elämääni kuuluu myös muuta kuin KAKKA...

... niin vaan sitä minun ja pikkuneidin suu leviää yhtäsuureen hymyyn, kun hänen takapäästään kuuluu se tuttu rutina :)

Vierailija
15/17 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi vessahätäviestinnän kannattaja! Meillä käytettiin poikaa alusta asti ainakin vaipanvaihdon yhteydessä lavuaarilla pissalla. Joskus tuli, joskus ei. En tiedä oliko tästä johtuvaa, mutta poika ei ole ikinä pissannut päälleni, eikä hoitopöydällekään. Eikä myöskään kakannut. Muutaman kerran on joku saanut pissat päälleen kun ei ole vaipanvaihdon yhteydessä lavuaarilla käyttänyt.

Vierailija
16/17 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, näin juuri. Mekin miehen kanssa aina päiviteltiin, että miten kiinnostavaa se lapsen kakka voi olla, että me nyt ei ainakaan siitä puhuta. Vaan katsos vaan, ei päästy edes laitokselta kotiin ennen kuin ensimmäinen väriä ja määrää analysoiva keskustelu oli käyty. Eikä se muuten ollut ainoa asia, jossa jouduimme perumaan puheemme... Oon miettinyt, että pitäis oikein listata kaikki "Mä en sitten ainakaan..." -asiat, jotka sit kuitenkin meni just päinvastoin. :)

Vierailija
17/17 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin blogisi edellisen kerran useita kk takaisin, joten nyt jo kiinnosti, mitä teille Minin kanssa kuuluu. Mini on saanut syntyä, Onnea teille kovasti!!! Meidän poika on huomenna 3 kk ikäinen, ja kun se on meidän kuudes, niin kyllä on tuo kaikki tuttua, mutta nauroin koko ajan kun luin. olet kyllä taitava tässä kirjoittamisessa ja vauvaarki on ihanaa, joten kirjoitettavaa aina varmasti löytyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän