Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme juuri eronneet, mutta mies ei suostu uskomaan, etten ole tulossa takaisin.

Vierailija
21.06.2018 |

Avioero tuli viralliseksi toukokuussa, olen muuttanut pois yhteisestä kodista jne. Mies pommittaa minua jatkuvasti ja puhuu ympäri palaamaan takaisin. Olen sanonut, etten edes mieti sitä. Enne virallista eroa puhuin eroaikeista kaksi vuotta, mutta silti mies sanoo, että lopullinen ero tuli muka hänelle yllätyksenä. Mulla on uusi suhde (naiseen!) ja en tahtoisi kuormittaa sitä vanhalla, mutta vaikeaa on, kun eksä pommittaa jatkuvasti. Raivostuttaa, eksä ei ilmeisesti ota mitään mun tekemisiä tosissaan, erokin on kai hänen logiikallaan päähänpisto. Ja kun en oikeasti ole lainkaan impulsiivinen vaan todella pitkään asioita pohtiva.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä numero, blokkaa kaikilta kanavilta. Älä enää vastaa mitään.

Vierailija
2/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaamista hankaloittaa yhteiset lapset ja yrityksen kautta yhteiset työasiat. Mun mielestä ne olisi kuitenkin mahdollista sopia asiallisesti, jos tahtoa riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa vastaamasta mihinkään muuhun kuin lapsia tai yrityksen asioita koskeviin yhteydenottoihin?

Vierailija
4/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se oma puolisko yrityksestä exällesi, luovu lastesi huoltajuudesta ja oikeudesta tavata, sitten voit blokata.

Vierailija
5/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blokkaamista hankaloittaa yhteiset lapset ja yrityksen kautta yhteiset työasiat. Mun mielestä ne olisi kuitenkin mahdollista sopia asiallisesti, jos tahtoa riittäisi.

Nyt eriytätte tuon yrityksen tai ainakin hankit itsellesi edustajan. Osta mies ulos siitä tai tee jotain mikä todistaa ettei yhteinen peli jatku enää. Yhteisten lasten asioissa taas ei tarvitse olla edes kuin viesteillä tekemisissä, ja joka ikinen viesti joka koskettaa muuta ku lasten asioita niin ohitat kylmästi. Toisekseen - tule ulos kaapista uuden kumppanisi kanssa ja tee se rohkeasti ja pian! :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi