Kesän kaksosvauvoille nimet!
Pienet kaksostytöt syntyivät perheeseemme kesäkuun alussa. Etsimme heille nimiä, jotka olisivat suomalaisia ja kauniita. Nimet voisivat olla klassisia , mutta harvinaisemmatkaan vaihtoehdot eivät ole poissuljettuja.
Kommentoin ehdotuksianne, mutta toivoisin että yhdessä ehdotuksessa olisi korkeintaan kaksi ehdotusta (4 nimeä), jotta ehdin kommentoida jokaiselle!
Kiitos jo etukäteen :)
Kommentit (543)
Alma on helvetin ruma naisen nimi
Kerttu Helmi ja Kielo Inkeri
Suvikerttuli ja Hillakanerva
Merihelmi ja Tainasofia
Meri Tuuli ottaa kivasti poskeen
Louna ja Vieno
Anna ja Maria
Kaisa ja Kerttu
Usva ja Sointu
Tilda ja Linnea
Mimosa ja Teresa
Minea ja Amanda
No joko on löytynyt????
Ihme säätöä kun mikään ei kelpaa.
Anni ja Sanni.
Tiina ja Liina.
Elvi ja Helvi.
Maija ja Kaija.
Sirkku ja Mirkku.
T: 3 POJAN äiti joka on osannut nimetä kaikki lapsensa ilman AV-palstaa!
Sade ja Lumi
Aura/Aurora ja Säde
Meri ja Tuuli
Ehdotin jo aiemmin Annaa ja Mariaa. Perustelut: Kansainvälisiä, kauniita, vanhoja nimiä. Ei vaikeuksia kirjoittamisessa, ei siis tarvitse tavata nimeään. Myös Suomessa olleet käytössä jo vuosisatoja. Sointuvat mihin tahansa sukunimeen.
Hei ap! Mitä mieltä?
En osaa ehdottaa nimipareja, mutta seuraavasta joukosta löytyisi minun tyttäreni nimi:
Daalia,
Rebekka,
Maaria,
Maria,
Sara,
Saara.
Suvusta löytyy nimet Hilma ja Alma
Hei kaikki ihanat kommentoijat!
Olen niin iloinen teidän kaikkien ehdotuksista, vaikka kaikista en tietenkään ole niin pitänyt niin joukossa on kuitenkin ollut aivan loistavia ehdotuksia ja kaikista olen iloinen , että olette tulleet ja kommentoineet! Olen selaillut nyt ehdotuksia, joita oli taas tullut monta sivua lisää viime käynnin jälkeen! Wau :)
Edelleen pyörittelen täällä samoja vaihtoehtoja, mutta osa on jäänyt jo listalta pois.
Alisa & Ilona
Helmi & Aino
Ovat tällä hetkellä vahvoja suosikkeja, toisaalta haluaisin nimiin jotain persoonallista tyyliä niin pitänee vähän vielä miettiä, että miten saisin niihin vähän persoonallista sävyä. Ehkä toisiin , mahdollisesti kolmansiin nimiin. Jos jotakuta vielä innostaa pohtia noihin kaksiin ehdotuksiin vielä kaunista/ persoonallisempaa jatkoa niin kyllä taas kommentoin :) Tämän illan "päivystelen täällä".
Ps. Kiitos teille kaksosten äideille, jotka onnittelitte! Onnea myös teille molemmille tupla äideille ❤️
INNA JA IINA