Juhannus 2018 OFFICIAL
Miten vietätte jussia? Kenen kanssa? Missä säässä? Mitä syötte, mitä juotte? Mikä on mielipiteenne suureen jussi/alkoholikeskusteluun? Veikkaukset uhrimäärästä? Mikä on ihanaa, mitä ärsyttää jussissa? Jne =)
Kommentit (12)
Ajattelin tehdä etupihan rappuset.
Vierailija kirjoitti:
Nukutaan miehen kanssa.
Töissä ollut sen verran hässäkkää, että tässä on meidänkin suunnitelmat. Nautitaan pitkästä viikonlopusta ihan rauhallisesti kotona.
Huomenna on tulossa ystäviä joukko kyläilemään. Poikani on jo täysi-ikäinen ja omilla menoillaan, asuukin jo itsekseen. Mutta menmään tänään yhdessä syömään ja käydään haudoilla.Naapureita on tavannut juhannuksena aina poiketa myös.Syödään ihan perinteisiä juhannusruokia. Uusia perunoita, salaattia, kalaa, lihaa, kakkua, mansikoita.Ennuste näyttää juhannusaattoaamulle sadetta, päivälle ja illalle poutaa, ehkä jotain kuuroja. Korkeintaan 15 astetta. Illalla käydään ehkä kokolla, jos sen nyt saa polttaa. Toivottavasti kylmä juhannus tietää vähän uhreja.
Juhannus on mun lempijuhla. Rakastin sitä jo lapsena. Valoa, iloa ja paljon ihmisiä. Toibottavasti muillakin olisi mukava juhannusfiilis.
Mökillä lähdetään, ystäväpariskunta tulee porukoihin. Vettä on luvattu koko aatoksi, joten kalan savustus hoidetaan näköjään sateenvarjon alla. Syödään hyvin ja juodaan laadukkaasti. Juhannuspäivänä käydään kylillä katsomassa menoa ja sunnuntaina vielä mökkinaapurit tulee rääppiäisiin.
Rakastan kaikkia juhlia, niiden järjestämistä jne. Itse en ymmärrä ihmisiä, joille kaikki juhlapäivät ovat samanlaisia muiden päivien joukossa. Juhannuksena on omat perineet jne.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä lähdetään, ystäväpariskunta tulee porukoihin. Vettä on luvattu koko aatoksi, joten kalan savustus hoidetaan näköjään sateenvarjon alla. Syödään hyvin ja juodaan laadukkaasti. Juhannuspäivänä käydään kylillä katsomassa menoa ja sunnuntaina vielä mökkinaapurit tulee rääppiäisiin.
Rakastan kaikkia juhlia, niiden järjestämistä jne. Itse en ymmärrä ihmisiä, joille kaikki juhlapäivät ovat samanlaisia muiden päivien joukossa. Juhannuksena on omat perineet jne.
Juhlapäivät ovat samanlaisia muiden päivien joukossa, joten töissä ollaan :D
Lähdetään mökille kaveriporukalla ja muutaman koiran kanssa. Ihan hyvää säätä luvattu meidän mökille! Grillataan, juodaan sopivasti, nautitaan kesästä, uidaan, saunotaan jne.
Uhrimääräksi veikkaan 6.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään mökille kaveriporukalla ja muutaman koiran kanssa. Ihan hyvää säätä luvattu meidän mökille! Grillataan, juodaan sopivasti, nautitaan kesästä, uidaan, saunotaan jne.
Uhrimääräksi veikkaan 6.
Siis yleiseksi uhrimääräksi Suomessa veikkaan 6.
Juhannus on lempijuhlani. Kesän juhla ❤️
Mökille lähdetään rauhoittumaan ystävien kanssa.
Tultiin jo eilen mökille, kun saatiin miehen kanssa molemmat järjestettyä tämä päivä vapaaksi. Täällä meidän perhe ja minun vanhemmat. Rentoa yhdessäoloa ja hyvää ruokaa. Uimaan pitää päästä! Kehnoa säätä luvattu, mutta ei anneta sen häiritä. Jos sen verran sade taukoaisi aattona, että saisi pihan nuotiopaikalle tulet ja paistettua makkaraa 🔥 Hyvää ja turvallista juhannusta kaikille!
Nostetaan nyt vielä aattopäivänä! Olisi kiva kuulla muiden jussista :) -ap
Itse suuntaan perheen ja appivanhempien kanssa mökkiin sadetta pitelemään :P hyvät ruuat ja juomat on toki ja seura rentoa, odotan kivaa viikonloppua.
Nukutaan miehen kanssa.