Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu-unisena ottaa päähän, että piti herätä juhannusmatkaa varten aikaisin ja KYYTI ON MYÖHÄSSÄ!

Vierailija
21.06.2018 |

Kesäloma. Herään luonnollisesti 9-11 välillä. Nukun 9-10 tuntia yössä kesällä.
Tänään pitäisi lähteä viettämään juhannusta ja sovittiin, että koska matka on pitkä, lähdetään tosi aikaisin. Piti olla valmiina 7.30. Pakkasin eilen illalla ja laitoin herätyskellon soittamaan 7.20.

Ajattelin, että syön aamupalan autossa ja heräilen matkalla. Nyt on nälkä ja väsymys, kello on jo 7.45, eikä kyytiä näy. Heräsin aivan turhaan jo 7.20! Olisin voinut nukkua paljon pidempään.

En tule koskaan ymmärtämään ihmisiä, jotka eivät pidä aikatauluista kiinni!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mulkoilet kuskia taustapeilin kautta, ap?

Vierailija
42/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko edes kyydistäsi vai kärtitkö senkin ilmaiseksi ja silti valitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkikohtiani oli kaksi;

1) 7.30= tosi aikaisin ja

2) Kyyti oli 15 minuuttia myöhässä niin ap itki jo täällä miten olisi voinut nukkua "paljon pidempään"

Selevä. Hauskaa jussia vaan.

Vierailija
44/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä terve. Paremmalla tuulella jo, kun olen saanut syötyä ja nukuin autossa kolme tuntia.

Vielä noin 200 km matkaa perille, pidetään pientä taukoa. On siis ajettu jo kuusi tuntia.

Olen äärettömän joustava ihminen ja se nyt ei ehkä tässä avauksessa tullut ilmi, koska kirjoitin avauksen aamuärtyneenä ja nälkäisenä. Minulla on myös oma auto, mutta mentiin tällä kertaa kaverin autolla. Kyydissä myös kaksi muuta, eli neljä henkilöä.

Kun tiedän, että olen liian vähän nukkuneena tai liian aikaisin herätettynä huonolla tuulella, pyrin nukkumaan niin pitkään kuin mahdollista. Siksi siis aina aamulähdöissä nukun tasan niin pitkään kuin voin, pakkaan edellisenä iltana ja katson lähtövaatteet valmiiksi. Aamulla puen päälle, harjaan hiukset, laitan korkeintaan ripsiväriä ja käyn vessassa ja olen valmis. Tähän menee 10 minuuttia, joten olen heräämisestä 10 minuutissa valmis. Kyllä mua ärsyttää suunnattomasti, jos joudun ihan turhaan heräämään puoli tuntia liian aikaisin ja vain odottelen noutajaa.

Meillä on hyvä fiilis ja kun sain nukuttuakin ne puuttuvat kolme tuntia, niin olen ihan oma itseni.

Hyvää juhannusta kaikille!

ap

Vierailija
45/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan lähtö puoleksi

Kyydittävä: "Voidaanko olla vähän ajoissa?"

Minä: "Ok, yritän olla"

Olin siinä 23 yli.

Kyydittävä: "Mul sit kestää viel hetki"

Minä: Odotan 40 minuuttia. Oltiin puolituntia myöhässä, oltaisiin oltu vain 10 minuuttia (ei tarkkaa aikaak un piti olla paikalla, mutta haluttiin olla ajoissa) jos kyydittävä olisi ollut ajallaan... tai ajoissa kuten halusi meidän olevan.

Arvostan ihmisiä jotka ovat ajoissa.

Vierailija
46/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää oikeasti ihmiset, jotka tulevat myöhässä. Kyllä nykyään ärayttää jo yhden ihmisen ainainen "tulen sittenkin 15min myöhemmin" ja tämä viesti pistetään yleensä kaksi-kolme kertaa.

Viimeksi kun tuli vieraita, niin he tulivat 3h myöhemmin kun sovittiin. Ihan ilman järkevää syytä. Syynä oli siis vain, että he halusivatkin lähteä lenkille ensin. Ärsyttää odotella vieraita, jotka vain ilmoittavat tulevansa myöhemmin.

Näitä on suvussa muutama muukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä