Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu-unisena ottaa päähän, että piti herätä juhannusmatkaa varten aikaisin ja KYYTI ON MYÖHÄSSÄ!

Vierailija
21.06.2018 |

Kesäloma. Herään luonnollisesti 9-11 välillä. Nukun 9-10 tuntia yössä kesällä.
Tänään pitäisi lähteä viettämään juhannusta ja sovittiin, että koska matka on pitkä, lähdetään tosi aikaisin. Piti olla valmiina 7.30. Pakkasin eilen illalla ja laitoin herätyskellon soittamaan 7.20.

Ajattelin, että syön aamupalan autossa ja heräilen matkalla. Nyt on nälkä ja väsymys, kello on jo 7.45, eikä kyytiä näy. Heräsin aivan turhaan jo 7.20! Olisin voinut nukkua paljon pidempään.

En tule koskaan ymmärtämään ihmisiä, jotka eivät pidä aikatauluista kiinni!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään tosi aikaisin eli 7.30.

Järkyttävää! Tuohon aikaan liikkeellä ei ole kuin myöhäiset baaristapalaajat, kaikki muut on vielä nukkumassa. Miksi ihmeessä halusitte lähteä aamuyöllä?

Vierailija
22/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tää tyyppi pärjää siellä juhannusreissussa kun voi joutua joistain omista rutiineistaan joustamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa tämän takia kaikki ihmiset on aina myöhässä. Kenestäkään puolenntunnin odotus ei ole paljon? Minua ainakin vituttaisi puoli tuntia myöhässä saapuva kun on sovittu aikataulu.

Toki asiasta avautuminen, varsinkin kun ei ole vielä kulunut ae puolitjntia, on aika hömelöä.

T. Jopa puolitoista tuntia ihmisiä odottanut

Vierailija
24/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökötä sitten mökissä sisällä koko juhannus valittaen aaveelle, jos joku kysyy mikä on , sanot sitten, ei mikään vähän väsyttää.

Vierailija
25/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n kaltaisella kiukuttelevalla prinsessalla edes on kavereita?

Vierailija
26/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Myöhästely on kyllä kurjaa mutta olisithan voinut mennä omalla autolla ja lähteä vaikka vasta puolen päivän aikaan, sen sijaan valitsit rennon vaihtoehdon, heräilet ja syötkin(!) toisen autossa kun joku muu hoitaa ajamisen.

Ei kyllä tasan söisi minun autossani. :D

Vierailija
27/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni. Nyt ajoi auto pihaan. Olisin voinut siis nukkua puoli tuntia pidempään. Aargh.

ap

Muista sitten mököttää riittävän kauan, että menee muidenkin juhannusfiilis pilalle. Ei sinun tarvitse yksin olla kärsivä osapuoli.

Vierailija
28/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten kiukutella koko juhannus sinua kuskanneelle ihmiselle tämän kriittisen puolen tunnin takia. 

Ei, vaan pitää mököttää hiljaa ja olla sanomatta henkilölle itselleen mitään ja selän takana vain puolikuiskaten suhista miten v*ttu toi niiku oli puol tuntii myähäs ja mun piti herää v*ttu puol tuntii liian aikasi enkä ees voinu niiku v*ttu syyä ja sit niiku koski v*tusti päähän, daa.

Näin nämä prinsessat aina hoitavat konfliktinsa.

Vierailija
29/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy. Mä heräsin kello 2, että ehdittiin Oulusta käsivarteen häihin, jotka alkaa kello 10. Pikkusen väsyttää.

Vierailija
30/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuski on itse lähtenyt sisältä 7.30. Auton pakkaaminen jne vienyt aikaa.

Kai nämä "minun autossani ei syödä" tyypit tekee sit sen että odottavat rauhassa kun syö loppuun ja pysähtyvät jokaista ruokailua varten. Vettäkään ei saa varmaan autossa juoda? Lapsiahan näillä tyypeillä ei ole, sillä tietäisivät jo että välipalan avulla lapsen saa pysymään hiukan pitempään tyytyväisenä autossa pitkällä matkalla.

Vierailija
31/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä "minun autossani ei syödä" tyypit tekee sit sen että odottavat rauhassa kun syö loppuun ja pysähtyvät jokaista ruokailua varten. Vettäkään ei saa varmaan autossa juoda? Lapsiahan näillä tyypeillä ei ole, sillä tietäisivät jo että välipalan avulla lapsen saa pysymään hiukan pitempään tyytyväisenä autossa pitkällä matkalla.

Minulla on 3 lasta, autossani ei syödä eikä edes juoda vettä. Lapsi ei kuole siihen, että ei saa ruokaa 2 tuntiin ja usko tai älä, lasten kanssa on joka tapauksessa pysähdyttävä vessaan. Pikällä matkalla on syytä pysähtyä välillä oikomaan jalkoja ja samalla kun noustaan autosta, voidaan käydä syömässä.

Meillä välipala ei ole viihdyke tai hellittely, se on pelkkää ruokaa ja energiaa. Siksi en lahjo lapsia autossa herkuilla, jotta matka taittuu sujuvasti.

Vierailija
32/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 lasta, autossani ei syödä eikä edes juoda vettä. Lapsi ei kuole siihen, että ei saa ruokaa 2 tuntiin ja usko tai älä, lasten kanssa on joka tapauksessa pysähdyttävä vessaan. Pikällä matkalla on syytä pysähtyä välillä oikomaan jalkoja ja samalla kun noustaan autosta, voidaan käydä syömässä.

Meillä välipala ei ole viihdyke tai hellittely, se on pelkkää ruokaa ja energiaa. Siksi en lahjo lapsia autossa herkuilla, jotta matka taittuu sujuvasti.

kai lapset tekee kunniaa sulle ja huutaa heil käsi ojossa?

Vierailija
33/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai lapset tekee kunniaa sulle ja huutaa heil käsi ojossa?

Tietenkin. Lisäksi he osaavat muiden kyydissä ollessaan kysyä asiallisesti, että miksi teillä on roskasäiliön sisältö tyhjennettynä tänne lattialle ja kaikki pinnat tahmeassa töhnässä. Lapsiperheiden autot ovat täsmälleen yhtä likaisia kuin perheen vanhemmat päättävät niiden olevan.

Itse säälin perheitä, joissa lapset ovat niin sairaita, että eivät pärjää tunnin ajomatkaa ilman pehmisjäätelöä ja pillimehua.

Vierailija
34/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en vietä juhannusta ap:n kanssa.

Vierailija
35/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä saa juoda, ja matkan pituudesta riippuen kyllä pysähdytään syömään ja käymään kakalla tarpeen vaatiessa. Autossa syödä ei tarvitse yhtään mitään, etenkään lapsien jotka sotkevat vieläkin enemmän kuin aikuiset. Kokemuksesta voin nimittäin sanoa, että yksikään autossa leipää mussuttuva ja penkit sotkeva ihminen ei nimittäin itse siivoa jälkiään. Alkoi sen verran nakertaa siivota aikuisten porsaiden jälkiä, että pistin stopin kokonaan, että autossahan ei syö yksikään ihminen yhtään mitään.

Vierailija
36/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin autossa toisen kaverin lapsi puljasi purukumeilla, hieroi niitä penkkeihin kiinni ja äiti vaan perillä naureskeli, että tälläsiä nää lapset on eikä edes tarjoutunut siivoamaan. Ei herunut sille mammalle kovin paljon autokyytejä sen jälkeen.

Vierailija
37/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen sentää toimii kuskina, kun aamuäreä ja vihainen aloittaja voi koisia kyydin aikana. Itsekin ärsyynnyt myöhästymisistä, mutta puolituntia on vielä aika vähän.

Vierailija
38/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lopetettiin lapsilta eväiden syöminen autossa, koska he alkoivat mankua eväitä jo kotipihassa ennenkuin auto oli edes liikkeellä. Tämän jälkeen matkan teko sujui paremmin, kun jatkuva syöminen jäi pois.

Autossa evåiden syöminen on aika lailla sama kuin kaupassa syöminen. Se on vain huono tapa. Hyvin pärjää ilman, jos siihen tapaan ei opeta.

Vierailija
39/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ap:n murheet. Kyllä elämä opettaa.

Vierailija
40/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava kitisijä mene nukkumaan ihmisten aikoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän