Kävittekö lapsena kavereillanne yökylässä?
Millaista se oli? Harrastaako nykyajan lapsetkin vielä yökylässä käymistä?
Kommentit (8)
Parhaan kaverin luona kyllä. Ja serkkujen luona paljonkin. Leikittiin, käytiin saunassa, katseltiin leffoja ja juteltiin. Kaverin luona oli ihanaa, kun heillä oli vierashuoneessa parisänky ja nukuttiin siinä molemmat ja katseltiin Indiana Jonesia peiton alla.
Serkkujen kanss pelattiin Wormsia tai tehtiin elokuvia myöhään yöhön, naurettiin paljon. Ja aamupala oli erilaista kuin kotona.
Täällä ei harrastettu yökyläilyä kavereiden kesken. Serkulla olin kesäsin pitkiäkin aikoja ja hän meillä.
Harrastaa nykyäänkin ainakin mun lapset. Itse olin serkun luona useestikin. Miksi kysyt?
Minulla ja isosiskollani oli yksi yhteinen kaveri, jonka luona kävimme yökylässä 1-2 kertaa kesässä. Menimme yökylään, kun hänen vanhempansa olivat tansseissa. Oli jännittävää ja hauskaa. Kaverimme asui isossa omakotitalossa, ja heillä oli aina jääkaappi täynnä kaikkia makeita herkkuja. Söimme, katsoimme tv:tä ja pelasimme lautapelejä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei. Pidettiin white trashin harrastuksena.
Kyllä koulukaverien luona muutamia kertoja, vastavuoroisesti meille ei voinut tulla yöks kun olimme niin sika köyhiä
Parhaan kaverin kanssa yökyläiltiin puolin ja toisin. Oli tosi mukavaa.
Kesällä saatoin olla serkkujen luona jopa pari viikkoa
Kävin ja tykkäsin. Valvoimme myöhään ja katsoimme telkkua.