Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten tunteet

Vierailija
20.06.2018 |

Jos mies saa yhtäkkiä viestin henkilöltä, jota on joskus todella paljon rakastanut, niin herättääkö se miehessä mitään erityisiä tunteita/mielenkiintoa/tms.?
Nainenhan (no, ainakin minä itse) hyvin usein olisi otettu ja edes jollain tavalla sydän pomppaisi, mutta miten miehillä, herääkö mitkään tunteet?

Kunhan tässä mietin, että mitähän eräs ajattelee, kun laitoin viestiä... :S

Yleensäkin miesten tunnemaailma kiinnostaa. Miten miehet tuntee rakkauden? Eroaako se naisen rakkauden tunteesta? Tuntuuko miehillä perhosia vatsan pohjassa, ikävöikö miehet rakkaansa perään, stalkkaako miehet ihastuksiaan netissä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikävöi ketään entistä. Kaikista vähiten niitä kolmea, joiden kanssa oli kahden-kolmen vuoden suhde.

m41

Vierailija
2/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa, koska ei kuulu mun luonteeseen. Kyllä ikävöin. Eräs nainen otti minuun yhteyttä vähän aikaa sitten ja kyllä mulla nousi ihastus pintaan takaisin ja perhosia oli vatsassa. Oli vaikea saada öisin unta.

Valitettavasti tämä nainen vain halusi kysellä kuulumisia. Itse aikoinaan munasin meidän jutun..

Kaikki muut naiset olen unohtanut, mutta häntä en vaikka nyt on pakko, koska hänellä ei ole mitään mielenkiintoa minuun enään mikä on sääli, koska olen ihan eri ihminen nyt kuin silloin ennen olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikävöi ketään entistä. Kaikista vähiten niitä kolmea, joiden kanssa oli kahden-kolmen vuoden suhde.

m41

No miten sulla tuntuu rakkaus?

Vierailija
4/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä kyselet. Yksi mies on yhdenlainen, toinen toisenlainen. Palstaĺla aniharva miehenä esiintyvä on mies.

Vierailija
5/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En stalkkaa, koska ei kuulu mun luonteeseen. Kyllä ikävöin. Eräs nainen otti minuun yhteyttä vähän aikaa sitten ja kyllä mulla nousi ihastus pintaan takaisin ja perhosia oli vatsassa. Oli vaikea saada öisin unta.

Valitettavasti tämä nainen vain halusi kysellä kuulumisia. Itse aikoinaan munasin meidän jutun..

Kaikki muut naiset olen unohtanut, mutta häntä en vaikka nyt on pakko, koska hänellä ei ole mitään mielenkiintoa minuun enään mikä on sääli, koska olen ihan eri ihminen nyt kuin silloin ennen olin.

Oletko ihan varma ettei hänellä ole mitään mielenkiintoa sinuun? Ei kukaan ota yhteyttä ihmiseen, jota ei koskaan ajattele tai johon ei ole minkäänlaisia tunteita.

Vierailija
6/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan, joo. Mutta se on tyhmää. Yritän selvitä mahdollisimman vähällä sellaisella.. Mutta en voi olla huomaamatta, että taas Hän tykkäsi mun tyhmästä kuvasta.

Miehet on tunteellisia.

Vierailija
7/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiä kyselet. Yksi mies on yhdenlainen, toinen toisenlainen. Palstaĺla aniharva miehenä esiintyvä on mies.

En mä tätä suunnannut vain miehille. Ihan yleisesti kaikille, lähinnä sellaisena spekulointina. Usein kiinnostanut miesten tunnemaailma, että eroaako se miten paljon naisista.

Ap.

8/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tunnen, ikävöin, perhosia eli kuulostaa ihan samalta mitä Ap tuntee. Nykyään tosin pyrin jäädyttämään tunteeni, ei tule sitten niin pahoja pettymyksiä.

Vierailija
9/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma ettei hänellä ole mitään mielenkiintoa sinuun? Ei kukaan ota yhteyttä ihmiseen, jota ei koskaan ajattele tai johon ei ole minkäänlaisia tunteita.

Ehdotin tapaamista ja hän vastasi, että voisimme nähdä ystävinä. Minä olisin halunnut nähdä miehenä ja naisena. Se siitä.

Vierailija
10/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin tapaamista ja hän vastasi, että voisimme nähdä ystävinä. Minä olisin halunnut nähdä miehenä ja naisena. Se siitä.

Mutta kyllä sä selkeästi olet hänelle tärkeä ihminen, kun on vaivautunut yhteyttä ottamaan. Ehkä vielä on tunteitakin, mutta pelkää jos kerran olet aikoinaan jotenkin mokannut ja pilannut teidän suhteen.

Vierailija
11/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä sä selkeästi olet hänelle tärkeä ihminen, kun on vaivautunut yhteyttä ottamaan. Ehkä vielä on tunteitakin, mutta pelkää jos kerran olet aikoinaan jotenkin mokannut ja pilannut teidän suhteen.

Mä olin silloin ihan erilainen ihminen. Olin masentunut omien perheasioiden vuoksi ja en ollut oma itseni. Oli myös päihdeongelmaa. Nämä ei oikeuta huonoon käytökseen, mutta olin silloin ihan eri ihminen enkä oma itseni. Olisi ollut kiva nähdä niin hän olisi voinut nähdä miten paljon parempi mies minusta on tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme