Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Blue Bear-klinikasta?

Vierailija
20.06.2018 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä haluaisin kuulla!

Vierailija
2/12 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt migreenistä 8 vuotiaasta saakka. 2014 vuoden aikaan migreeni alkoi kroonistua. Silloin olleilla yt-neuvotteluilla oli selväsi iso vaikutus tilanteen pahenemiseen. Minut Blue Bearille ohjasi neurologi. Ensimmäistä kertaa migreenin puhkeamisen koin, että hoitava ihminen todella ymmärsi mikä migreeni on ja mainioitten hoitojen lisäksi sain itsehoito-ohjeet jotka ovat olleet aivan mahtavia. Aluksi (ensimmäiset kaksi viikkoa) kävin hoidossa kaksi kertaa viikossa ja sen jälkeen oli kuukausi jolloin kävin kolme kertaa hoidossa. Siitä hoitojen määrä tippui kerran kuukausi rytmiin. 2015 olen käynyt klinikalla 3-5 kertaa vuodessa ja hoito on ollut ennaltaehkäisevää ja itsehoitotaitojen syventämistä. Itsehoitosysteemi on ollut aivan mahtava, tosin ensimmäisen puolen vuoden jälkeen varsinainen migreenikohtaus yrittää tulla todella harvoin. Hoitomenot ovat tippuneet reilulla 3000 eurolla mikä on itselleni todella iso säästö. Ensimmäisenä vuonna Blue Bearin hoidot maksoivat hieman alle 800 euroa. Nykyisin menee vuodessa hieman yli 300 euroa. Migreenilääkityksen jätin kokonaan 2015 keväällä. Hoidoilla ja kaikella saadulla avulla on ollut iso merkitys, sillä voin elää normaalia elämää ja ei tarvitse olla jatkuvasti halailemassa pyttyä ja makaamassa sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku kurkkupastillikarhun mainos?

Vierailija
4/12 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten puolesta en voi sanoa mitään mutta ainakin meidän 13 vuotias tyttö on saanut upeaa apua klinikalta. Ei varmasti sovi kaikille, sillä heidän tyyli on pistää ihmiset tekemään säännöllistä itsehoitoa. Meille tuo kävi hyvin, koska ei viehätä ajatus, että kasvuikäinen lapsi popsisi hirveitä määriä lääkkeitä.

Vierailija
5/12 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka!! Huipun hoidon lisäksi saa yleensä nauraa maha kippurassa. Jyrki, joka minua hoitaa osaa siirtää ajatukset ongelmista ihan muualle. Adamista ei ole itselläni vielä kokemusta.

Vierailija
6/12 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Blue Bearilla alkusyksystä hoitokuurin saadakseni vaikean migreenin kuriin. Olin yllättynyt tietomäärästä jonka sain, sillä neurologeilla käydessä kovin yksioikoisesti on tullut vain lääkeresepti ja iänikuiset fraasit tyyliin, "kyllä se siitä helpottaa kun vaihdevuodet tulevat." Etenkin kun olen vasta 27 vuotias, moinen kommentti on ollut aika masentavan tuntuinen. Oma kokemus on positiivinen. Kaikillehan tuo ei käy, koska hoitaja ohjaa myös itsehoidon pariin. Hän sanoikin, että "unelmapillerin" metsästäjät ei heille hakeudu.

Vierailija
7/12 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen käynnin tutustumisjakso takana. Paljon uutta asiaa ja ensimmäistä kertaa sitten migreenin toteamisen olen päässyt sisälle itsehoidon maailmaan. Siinä on kieltämättä jonkin verran tekemistä ja etenkin kylmäterapiaan totuttelua mutta eihän mitään saa ilman vaivan näköä. Lupaalta vaikuttaa.

Vierailija
8/12 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Blue Bearilta upeaa apua krooniseen migreeniin. Vuosien etsinnän, kipuilun ja surkeittain hoitokokeilujen jälkeen on ollut upeaa, kun löysin vihdoin paikan jossa osataan todella auttaa migreeniä sairastavaa. Hoidot kokemuksena ovat kaikenlisäksi hyvin miellyttäviä. Minulta siis täysin suositus ko.paikalle.

Vierailija
9/12 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta tämä ketju kuulostaa ihan jonkun tv-shopin mainokselta. :D

Vierailija
10/12 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok paikka, hoitaja oli tosi hyvä ja miellyttävä.  Iso plussa itsehoito-ohjeista ja tuesta. Löysin myös uuden hyvän neurologin Ville Artton tuota kautta.

Vierailija
11/12 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta tämä ketju kuulostaa ihan jonkun tv-shopin mainokselta. :D

Nää ON mainoksia! Todella kaukana totuudesta. Sairasta on helppo huijata, kun on epätoivoinen .

Vierailija
12/12 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, toisten epätoivolla rahastusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi