Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skandinaavit ja suomalaiset hyvin kapealuisia

Vierailija
20.06.2018 |

Eli vaikka olemme pitkiä niin myös siroluisia. Ja kyllä, yleistän, vaikka tietenkään kaikki ei ole siroluisia. En ymmärrä mistä se harhakäsitys on tullu, että pohjoismaalaiset olis jotenki leveäharteisia yms. kun totuus on aivan toinen. Mm. H&M ketjun vaatteet eivät yleensä mahdu afrikkalaisille tai latinanaisille, koska heillä leveät lantiot ja aavistuksen leveämmät hartiat. Myös vaikka yleensä lyhyempiä kun me, niillä silti yleensä jopa isompi jalkakoko. Eli tuo, että me pohjoismaalaiset oltaisiin jotain jättiläisiä on täysin pedofiilien luoma harhakäsitys.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kylläkin monesti hieman leveitä ja lyhyehköjä, vaikka jotkut laihana suhteellisen siroja ovatkin - skandit taasen useammin pitkiä ja hoikkia, tosin sielläkin lihotaan...

Latinokielisistä maista Euroopassa esim. italial. yms. todella siroja - tietysti sitten Etelä-Amerikassa on todella monen sorttista etnisyyttäkin ja kokoa sen mukaisesti...

Afrikassakin on hyvin monenlaisia etnisyyksiä - mutta lihasta ja kokoakin tosiaan monilla on - ja naisilla kurvikkuuttakin tietysti.

Vierailija
2/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olen hyvin siroluinen, pitkä ja hoikka, en käyttäisi suomalaisista sanaa siro. Näin yleistäen sen perusteella mitä kadulla näkee. Tunnen oloni hyvin usein pieneksi pituudestani huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla sirot luut:) Ei tarvitse kuin instagramista katsoa ryhmäkuvia joissa erimaalaisia naisia niin se suomalainen erottuu groteskilla olemuksella vaikka olisi lyhyt. Suomalainen ei ole siro ja ne h&m-vaatteet on kokotaulukoitu eri tavalla Suomen markkinoille, samoin kuin monen muun merkin:)

Miksei vaan voi olla ylpeä siitä mitä on. Suomalainen on mitä on ja kelpaa omana itsenään. Okei?

Vierailija
4/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paikassa jossa on kaikki maailmankansalaisuuksia. Lasteni koulusta löytyy 21 eri kansalaisuutta omaavia lapsia joka puolelta maailmaa. Kun on asunut vuosikausia tällaisessa paikassa niin sitä näkee hyvin selvästi eri kansalaisuuksien rakenteelliset erot. Suomalainen kun saa lapsia jonkun muun maalaisen kanssa niin siitä lapsesta tulee "jämäkämpi" kuin sen toisen kansalaisuuden tyypit muuten. Esim. Suomi-Aasia-parien lapset ovat suomalaisesta mittakaavassa kivan siroja mutta aasialaisen kaavan mukaan normaalia isompia ja rotevampia. Sama turkkilaisten kanssa tai keskieurooppalaisten kanssa. Amerikkalaiset jotka eivät ole syöneet itseään palleroiksi ovat todella, todella siroja ja pieniä. Siihen kun pistäua suomalaisen "taskuvenuksen" viereen poseeraamaan niin se suomalainen on todellinen jätti. Meksikolaiset sitten taas ovat aika lailla suomalaisten kanssa samaa kokoa. Se johtuu varmasti siitä että kummatkin ovat alkuperäiskansaa. Iso pää ja muuten kasvaa maata myöten (persjalkaiset).

Olen silti ylpeästi suomalainen ja miksi en olisi. Me suomalaiset kelpaamme muille omanlaisinamme. Minullakin on keskieurooppalainen puoliso joka olisi yhtä hyvin voinut valita sijastani espanjalaisen tai italialaisen...taikka ranskalaisen, miten vaan. Hänen mielestään olen hyvännäköinen ja luonteeltani ihana ja se riittää mulle. 

Vierailija
5/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti suomalaiset ovat melko rotevia, tai sitten vaikutelma tulee siitä, että niin moni ylipainoisia. Mutta on kanssa tosi siroja ihmisiä, vaihtelua on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan