Onneksi näin 45v ei tarvitse enää miestä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yrität vakuutella tuollaista itsellesi, ja onneksi teit jopa sen takia aiheesta ketjun tänne
Vakuutella mitä? En ole ap, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä: mikäli suhde ei ole todellinen henkinen rakkauden helmi läheisyyksineen ja syvine keskysteluyhteyksineen, niin ainakin minulla 45+ katosi menopaussin ja estrogeenin vähenemisen myötä kaikki luontainen ja ns eläimellinen tarve pelkkään seksiin. En lisäänny enää - sille ei ole tilausta, aika luonnollista, eikö totta? Jos on tarve saada orgasmi, saan sen kyllä silloin harvoin keskenänikin.
Syvä takkaussuhde tai juurikin tuollainen yllä mainittu platoninen ystävyyssuhde kiinnostaisi. Tuttavuudet ei, vielä vähemmän seksisuhde.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä minä olen sanonut kaiken aikaa. Hankkikaa kurpat joku kotieläin (boa) ja alkakaa valmistautua mummuvuosiin. Puuma- ja muut väsyneet yritykset on niin säälittäviä.
Miksi kotieläin? Se(kin) on riesa. Seksi ei ole mikään perustarve, mutta neljänkympin jälkeen oma yksityinen aika ja yksityisyys on. Hyvin läheisestä platonisesta ystävyyssuhteesta olisin kyllä kiinnostunut.
No sen takia just. Kehität sen platonisen suhteen siihen elukkaan ja jätät miehet rauhaan.
Laitapa korkki jo kiinni. Tietysti nämä naiset ovat jättäneet miehet rauhaan jo ajat sitten. Sisälukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä minä olen sanonut kaiken aikaa. Hankkikaa kurpat joku kotieläin (boa) ja alkakaa valmistautua mummuvuosiin. Puuma- ja muut väsyneet yritykset on niin säälittäviä.
Miksi kotieläin? Se(kin) on riesa. Seksi ei ole mikään perustarve, mutta neljänkympin jälkeen oma yksityinen aika ja yksityisyys on. Hyvin läheisestä platonisesta ystävyyssuhteesta olisin kyllä kiinnostunut.
No sen takia just. Kehität sen platonisen suhteen siihen elukkaan ja jätät miehet rauhaan.
Heh. Eiköhän tuossa lähinnä viitata samansukupuoliseen ystävään.
Oh dear! Joku on kerrankin rehellinen!