Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankilasta päässyt Jari Aarnio kertoo hämmentävistä hetkistään vapaudessa: ”Olen jo jakanut nimikirjoituksia”

Vierailija
20.06.2018 |

"Olen jo jakanut nimikirjoituksia. Kansalaiset ovat tulleet pyytämään nimikirjoituksia. Ovat toivottaneet tsemppiä ja sanoneet, että hienoa kun pääsin vapaaksi ja ettei tarvitsisi mennä enää uudelleen. Ne ovat olleet lämminhenkisiä kohtaamisia. Hassun tuntuista, että kun jätkä tulee linnasta, siltä ruvetaan pyytämään nimikirjoituksia."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005726318.html

Ei ole vaikea arvata että nimikirjoitusten pyytäjät ovat naisia.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin voi suurempaa mulkkua olla kuin huumeita kauppaava ja valehteleva rikollinen huumepoliisi, joka huumekaupan ohessa pidättää ja vainoaa itse huumeiden käyttäjiä. Varmaan on tosi mahtava tulevaisuus edessä.

Kaikesta huolimatta täytyy antaa pisteet siitä, kuinka hienosti Aarnio ui vankilassa kuin kala vedessä kotonaan ja tuli toimeen muiden vankien kanssa. Täysi m*lkku olisi luultavasti täytynyt pitää eristyksissä henkensä tähden.

Edes vapautumisilmoituksen saatuaan Aarnio ei keskeyttänyt saunomista vankitovereidensa kanssa.

Jari on siis hyvä jätkä, kun muutama lisko-osaston pedofiiliraiskasi ei häntä pahoinpidellyt?

Vierailija
62/65 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin voi suurempaa mulkkua olla kuin huumeita kauppaava ja valehteleva rikollinen huumepoliisi, joka huumekaupan ohessa pidättää ja vainoaa itse huumeiden käyttäjiä. Varmaan on tosi mahtava tulevaisuus edessä.

Kaikesta huolimatta täytyy antaa pisteet siitä, kuinka hienosti Aarnio ui vankilassa kuin kala vedessä kotonaan ja tuli toimeen muiden vankien kanssa.

Ja pisteitä voi antaa siitäkin, että Jari on yksi niitä harvoja Suomessa, jotka ovat saaneet turpaansa eristysosastollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarin olisi kannattanut ottaa suoraselkäisesti vastuu omista teoistaan sen sijaan, että alkaa selittelemään ja valehtelemaan kuten kaikki muutkin paatuneet rikolliset tekevät. Ja sitten vielä valitetaan hoviin, kuten muutkin rikolliset tekevät joka kerta.

Aiemmin jari kovin halveksui näitä automaattisesti hoviin valittajia, ja nyt hän on itse yksi niistä.

Vierailija
64/65 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarin olisi kannattanut ottaa suoraselkäisesti vastuu omista teoistaan sen sijaan, että alkaa selittelemään ja valehtelemaan kuten kaikki muutkin paatuneet rikolliset tekevät. Ja sitten vielä valitetaan hoviin, kuten muutkin rikolliset tekevät joka kerta.

Jari on lähinnä pahoillaan vain siitä, että jäi kiinni.

Vierailija
65/65 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aarnio = Jumala. Arnio on korkeassa asemassa, ja arvoasteikolla paljon normaalia ihmistä ylempänä. Vain säälittävä, katkeroitunut oman elämänsä epäonnistuja voi pitää Jumalaa, Aarniota jotenkin ala-arvoisena henkilönä. Alussa Aarnio loi auringon, jonka jälkeen maapallon, jota seurasi huumeet. Jumala se vain tekee mitä haluaa.

Mihin pyrit noilla järjettömillä teksteilläsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi