Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermo mutsiin! (N40+)

treffit
20.06.2018 |

Kyllä se on näköjään niin, että jos on jonkun lapsi, niin myös kohdellaan lapsena iästä riippumatta. Kuulostaa ehkä tosi triviaalilta vetää tästä herne nenään, mutta kupletin juoni on aina sama: äiti kysyy että haluanko jonkun asian x, sanon etten halua, mutta silti sitä tarjotaan 200 kertaa ja lopuksi kyseinen asia ilmestyy mun asuntoon.

Tällä kertaa homma meni näin: kävin maanantaina kaupassa ja kun äidillä ei ole autoa, niin noukin hänet mukaan. Tämä on ihan ookoo, äiti asuu n. 10 minuutin ajomatkan päässä (eri suunnassa kuin kauppa, mutta kuitenkin). Kaupassa oli tarjouksessa kaksi grillikanaa yhden hinnalla, mutsi jo siinä ennen ostopäätöstä kysyi multa että jos ostan molemmat, haluatko toisen. Sanoin etten halua, se on liian rasvaista mun makuun.

No, mutsi osti kanat kuitenkin. Aikoi laittaa toisen pakkaseen. Fine.

Eilen sitten tuli viestiä, että jos hän kuitenkin antaa sen toisen kanan mulle. Sanoin, etten edelleenkään halua sitä, mulla on jo ruuat täksi viikoksi suunniteltu ja edelleenkin se kana on varmaan ihan yhtä rasvaista kuin maanantainakin. Samalla tuli viestiä, että meinaanko vielä mennä kauppaan kun hän unohti maanantaina ottaa palautuspullot mukaan. No en lähde palautuspullojen takia uudelleen kauppaan raskaan työpäivän jälkeen, varmaan ne pullot voi odottaa ensi viikkoon. (Ei ole rahasta kiinni.)

Tulin just töistä kotiin ja kävin jääkaapista hakemassa vichyä niin EIKÖ SIINÄ HYLLYLLÄ OLE SE S**TANAN KANA!!!!!!! :D En tiedä itkeäkö vai nauraa, niin päätin sitten avautua tänne :D

Tekis mieli joko heittää roskiin, syöttää koiralle tai viedä takaisin. Mitä te tekisitte? :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on kuin edesmennyt mummoni, kotoisin Karjalasta, jonka yksi tärkeimpiä tavoitteita elämässä oli saada muut syömään tarjoamuksiaan. Kana on tosin hyvää ruokaa ja rasvan vältteleminen on niin turhaa.

Liikkis

Joo siis tykkään kyllä kanasta mutta tuo ko. kana on valmistustavaltaan mulle liian rasvainen, alkaa närästää. En vältä rasvoja, paistamiseen ihan voita :)

Vierailija
22/22 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DD On se nyt kumma jos jotain prkeleen kanoja vaan ilmestyy jääkaappiin tuolla tavalla vaikka varta vasten yrittää estellä. 

Vie työpaikan jääkaappiin (jos sellainen on) ja sano, että saa syödä joka haluaa.

No eikö!!! Ihme homma:D

Toi on muuten hyvä idea - toteutan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi