Anna-Mari pumppaa 220 kiloa pelkällä lantiollaan!
Anna-Marilla on suunnattomat lihasvoimat! Pelkän keskivartalon lihaksillaan hän pumppaa kevyesti 220 kilon painoja. Tavallinen kuntosalilla käyvä mies ei pumppaa millään lihaksilla niin paljon missään liikeessä. Ja tämä on vasta Anna-Marin keskitasoa! Katso:
https://www.instagram.com/p/BdDnW_aHJA0/?taken-by=annimarikk
Kommentit (8)
Uskomatonta! kirjoitti:
Anna-Marilla on suunnattomat lihasvoimat! Pelkän keskivartalon lihaksillaan hän pumppaa kevyesti 220 kilon painoja. Tavallinen kuntosalilla käyvä mies ei pumppaa millään lihaksilla niin paljon missään liikeessä. Ja tämä on vasta Anna-Marin keskitasoa! Katso:
https://www.instagram.com/p/BdDnW_aHJA0/?taken-by=annimarikk
On voimaa kyllä💪 Mutta huomaa ettet itse ole tehnyt kyseistä liikettä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BdDnW_aHJA0/?taken-by=annimarikkEi lantionnosto tangolla ole mikäänkeskivartaloliike, vaan pakara-takareisi (ottaa jossain määrin myös alaselkään) liike. Yksi parhaista liikkeistä jos haluaa voimaa pakaroihin vrt. ne jumpista tutut jalannostot kontiltaan-höpöhöpö-liikkeet. Hyvät painot kieltämättä Anna-Marilla tuossa! Kyllä saleilla näkee joskus miehiä tekemässä myös lantionnostoa tangolla. Toisaalta miehet monesti korvaavat jalkapäivät pitkillä housuilla ja sen sijaan pumppailevat hauista ja rintaa. Ja ylipäätään ei kai ole mikään ihme, että ammattijuoksijalla (?) on vahvemmat jalkalihakset kuin keskiverto salijormalla.
Tiedetään, äijät tekevät aina pena-haukkaa, mutta... Tee tämä perässä. 220 kg. vastaa sitä kuin että hänen lantionsa päälle sijoitettaisiin iso, raskas moottoripyörä, ja hän pumppaisi sitä kevyesti. On kyseessä muutakin kuin pakarat-takareisi.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BdDnW_aHJA0/?taken-by=annimarikkOn voimaa kyllä💪 Mutta huomaa ettet itse ole tehnyt kyseistä liikettä ikinä
No en tietenkään! Se ei sovi tavalliselle naiselle, kilpaurheilijoille kyllä. Ihailen voimakkaita naisia. Kai sitä saa ihailla vaikkei itse pystyisikään samaan?
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BdDnW_aHJA0/?taken-by=annimarikkEi lantionnosto tangolla ole mikäänkeskivartaloliike, vaan pakara-takareisi (ottaa jossain määrin myös alaselkään) liike. Yksi parhaista liikkeistä jos haluaa voimaa pakaroihin vrt. ne jumpista tutut jalannostot kontiltaan-höpöhöpö-liikkeet. Hyvät painot kieltämättä Anna-Marilla tuossa! Kyllä saleilla näkee joskus miehiä tekemässä myös lantionnostoa tangolla. Toisaalta miehet monesti korvaavat jalkapäivät pitkillä housuilla ja sen sijaan pumppailevat hauista ja rintaa. Ja ylipäätään ei kai ole mikään ihme, että ammattijuoksijalla (?) on vahvemmat jalkalihakset kuin keskiverto salijormalla.
Tiedetään, äijät tekevät aina pena-haukkaa, mutta... Tee tämä perässä. 220 kg. vastaa sitä kuin että hänen lantionsa päälle sijoitettaisiin iso, raskas moottoripyörä, ja hän pumppaisi sitä kevyesti. On kyseessä muutakin kuin pakarat-takareisi.
Ei ole tarvetta tehdä perässä vaan teen kuten yleensäkin eli lantionnostot tangolla teen lähes joka jalkapäivä, joka taas on kerran viikossa. Toistomäärät mulla on noin 10-12, sarjoja 3 ja painoa 60kg. En olekaan ammattiurheilija joten en vertaa itseäni tässä Anna-Mariin. Jos hänet laitettaisiin päiväksi työpaikalleni tuuraamaan minua, ei siitä tulisi mitään kun hän ei ole sen alan ammatti-ihminen. Joten turhaa vertailla suuntaan tai toiseen.
Lisäksi tuolla videolla näkyy, että hemmetin kovasta treenistä on kyse, ei mistään "kevyestä pumppailusta". Ja liikkeen positiivisen osuuden eli ylöstyönnön tekee nimeomaan pakaralihas ja jossain määrin myös takareisi, ei vatsalihas.
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BdDnW_aHJA0/?taken-by=annimarikkOn voimaa kyllä💪 Mutta huomaa ettet itse ole tehnyt kyseistä liikettä ikinä
No en tietenkään! Se ei sovi tavalliselle naiselle, kilpaurheilijoille kyllä. Ihailen voimakkaita naisia. Kai sitä saa ihailla vaikkei itse pystyisikään samaan?
Mitä ihmettä? Tuo liike on yksi parhaista kyykkyjen ja maastavetojen ohjella kun halutaan treenata pakaralihasta. Todellakin sopii "tavalliselle naiselle", vähemmän vaan painoa! Jos on ihan rapakuntoinen, voi aloittaa helpoimmasta versiosta eli lattialla maaten (ei penkillä) eikä painoa mukaan. Siitä sitten pikku hiljaa voimien kasvaessa lisätä painoja ja haastavuutta.
Ei sovi tuollaiset liikkeet selkä -ja polvivaivaisille. Tuloksia saadakseen ei tarvitse mennä äärimmäisyyksiin. Itse saan vartaloon lihasta tekemällä tunnin kahvakuulalla liikkeitä, aloittaen 4kg:n painoisella kahvakuulalla. Ei tarvitse treenata kuin mies saadakseen hyviä tuloksia. En itse jaksaisi nostaa raskaita painoja, vaikka olen naiseksi harteikas ja roteva.
Ei lantionnosto tangolla ole mikäänkeskivartaloliike, vaan pakara-takareisi (ottaa jossain määrin myös alaselkään) liike. Yksi parhaista liikkeistä jos haluaa voimaa pakaroihin vrt. ne jumpista tutut jalannostot kontiltaan-höpöhöpö-liikkeet. Hyvät painot kieltämättä Anna-Marilla tuossa! Kyllä saleilla näkee joskus miehiä tekemässä myös lantionnostoa tangolla. Toisaalta miehet monesti korvaavat jalkapäivät pitkillä housuilla ja sen sijaan pumppailevat hauista ja rintaa. Ja ylipäätään ei kai ole mikään ihme, että ammattijuoksijalla (?) on vahvemmat jalkalihakset kuin keskiverto salijormalla.