Millainen olisi sun unelmatyö ja miksi?
Jos saisit itse valita millaista työtä tekisit, millaista se olisi? Miksi tekisit juuri sitä?
Kommentit (7)
Ehkä joku sote-alan.
Ehdoton ei kaikki tämmöset: taksikuski, posteljooni, konduktööri, ratikkakuski, siivooja, kaupan kassa.
Olisin kirjailija. Useita aiheita tiedossa...
Parisuhde-, ihmissuhde-, seksuaaliterapeutti. Ottaisin vastaan ihmisiä kotonani punaisilla nojatuoleilla ja ratkoisin ongelmat. Myös palstamiesten.
Ala-asteen luokanopettaja. Lapset ovat lähellä sydäntä ja opettaminen olisi sekä antoisaa että tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Tein unelmatyötäni eläkkeeseen asti. Olin postimies. En ehkä enää "uskaltaisi" sitä tehdä :)
Haha. Olin juuri tulossa sanomaan, että postinlajittelija (mitä olen tehnyt 11 vuotta).
Ja sitten tietysti haihattelujutut, jotka tulee ikuisesti pysymään vain harrastuksena, itsellä valokuvaaminen.
Ja kysymystä kannaisi jatkaa niin, että unelmatyösi, jota olisit valmis tekemään 8h 5 päivänä viikossa seuraavat 10 vuotta.
Jotain eläimiin liittyvää. Pitäisin koirien päiväkotia tai sitten olisin esim. Löytöeläintalossa hoitamassa eläimiä.
Joku eläimiin tai matkailuun liittyvä. En ihan tarkalleen itsekään tiedä.
Tein unelmatyötäni eläkkeeseen asti. Olin postimies. En ehkä enää "uskaltaisi" sitä tehdä :)