Ärsyttää kun niin monet asiat vaatii FACEBOOK-TILIÄ
Huoh, FB on ihan menneen talven juttu jo ja muutenkin epäilyttävä.
Kommentit (5)
Mä oon tehnyt tätä varten tilin, joka ei ole ihan omalla nimelläni. Otin sähköpostiosoitteen, joka ei ole muussa käytössä ja tein tilin sillä. Asetukseni ovat niin, että mua voi pyytää kaveriksi vain kaverien kaverit, ja kun kavereita ei ole, kukaan ei voi tykätä :)
Samaa mieltä. Onpa tosi kiva, kun jotkut jutut ovat vain facebookissa tai jossain instagramissa. Mutta kuitenkaan niin merkittäviä asioita ne eivät ole, että viitsisi vain niiden tähden liittyä moisiin. Esim. mä olisin ehkäs halunnut kokeilla momzie-sovellusta, mutta koska siinä on facebook-tunnistautuminen käytössä, niin en voi käyttää sitä. Että sepäs hienoa.
Paras on kuitenkin pysyä erossa koko facebookista.
No tein samasta asiasta aloituksen pari päivää sitten. Uutisissa laitetaan linkki jonnekin fb sivulle ja siihen tulee puolen ruudun valkoinen palkki jossa lukee "et ole kirjautunut". Tuo on ihan älytöntä ettei voi lukea sivuja kuin kirjautuneena. kyttäys huipussaan.
Sekin ärsyttää kun jollain yhdistyksillä tai muilla pikkupuljuilla ei ole kunnollista nettisivua ja ne on korvattu facella. Tietenkin niin, että ei näe mitään tietoja jos ei ole itse facessa.