Ahdistaa tuijotus kadulla kävellessä :(
Tää tuskin olisi mulle mikään ongelma, ellen kärsisi muutenkin julkisten paikkojen kammosta. Siis oikeasti pahasta sellaisesta. Ilman sitä olisin varmaan että siinähän tuijotatte vaikka maailman tappiin saakka... Koulukiusaamisesta saanut aikanaan alkunsa tää ihana fobia. Enkä siis mielestäni kuvittele sitä tuijotusta, paras kaverikin sanoo että ihan oikein oon havainnut xP En voi ulkonäölleni hirveästi mitään, enkä halua burkhaankaan pukeutua. Ja tästä seuraavasta saan varmaan miljoona alapeukkua, mutta lukisitteko tän viestin ajatuksella kiitos... Eli: olen kaunis, hoikka ja isorintainen. Ne rinnat (65H on koko Changella) kai sen tuijotuksen aiheuttaa (kerään rohkeutta hakeutua pienennysleikkaukseen, krooninen jännityspäänsärky on h*lvetin veemäinen vaiva.)
Pakko oli avautua. Ei tästä voi oikein kavereillekaan avautua, tulis sellanen huomiohuoraolo. Että v*ttuako valitat siinä tolla ulkonäöllä. Ihan tiedoksi vaan että itse ainakin oon kokenut tän ulkonäön pelkkänä rasitteena. Nykyinen poikaystävä ei kuulemma meinannut uskaltaa lähestyä, muut naiset taas karttaa. Onneks on pari ihanaa lapsuuden ystävää.
Että sellaista, kiitti ja moi!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
1/5
No kiitti. Mikä tässä nyt teki musta provon? Juu tiedän että on h elvetin epäsuomalaista "kehua" itseään kauniiksi ja hoikaksi. Luitko kohdan jossa sanoin että edellä mainitusta on ollut mulle vain ja ainoastaan haittaa??
No joo. Kai tää palsta on nykyään joku provojen paratiisi kun tällänenkin saa "0/5." Heippa ja hyvää kesää sulle.
No kerrankin huomioh_ora tunnustaa olevansa huomioh_ora, ainakin melkein.
Oikeasti ap, miksi halusit avautua tästä palstalle? Mitä saat tästä? Älä pukeudu tyrkysti jos tuijotus häiritsee.
Pukeutumisella voi aika paljon vaikuttaa asiaan. Jos tuijotus oikeasti häiritsee niin sitten väljää vaatetta päälle.
Minuakin ärsytti nuorena tuijotus.
Ahdistus on kuitenkin aivan liian voimakas sana, mutta jotenkin se häiritsi.
Mikä siinä niin ihmeellistä teille on, että kauniita nuoria naisia tuijotetaan? Ihan ilman mitään tyrkkyvaatteitakin. En minä kouluun ja töihin nyt missää löysissä verkkareissa lähtenyt, mutten tosiaan missään minihame-korkkarit -tyylissäkään.
Asia ei edes iän myötä korjaannu välttämättä täysin. Vanhemmat herrat vieläkin luovat katseita, olen viisikymppinen. Mutta ei enää samanikäiset, puhumattakaan nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
No kiitti. Mikä tässä nyt teki musta provon? Juu tiedän että on h elvetin epäsuomalaista "kehua" itseään kauniiksi ja hoikaksi. Luitko kohdan jossa sanoin että edellä mainitusta on ollut mulle vain ja ainoastaan haittaa??
No joo. Kai tää palsta on nykyään joku provojen paratiisi kun tällänenkin saa "0/5." Heippa ja hyvää kesää sulle.
Eilen tiesit olevasi ihana ja se haittaa harrastustasi...
Vierailija kirjoitti:
No kerrankin huomioh_ora tunnustaa olevansa huomioh_ora, ainakin melkein.
Oikeasti ap, miksi halusit avautua tästä palstalle? Mitä saat tästä? Älä pukeudu tyrkysti jos tuijotus häiritsee.
Voi kiesus :D No en kuule tiedä, ehkä kuvittelin saavani jotain vertaistukea. Idiootti minä, onhan tämä sentään av-palsta. Tai sitten kenelläkään koko universumissa ei ole samanlaisia ongelmia, paitsi muutamalla yläpeukuttajalla.
Jos rintavarustus on totta, niin ilman muuta tuijotetaan.
Mulla oli aikoinaan ystävä, jolla oli aivan uskomattoman suuret rinnat. Muuten oli sellaista tyyliä "lapin akka" eli ei kaunis, mutta nuoria oltiin.
Ei miellyttänyt nuorempia miehiä tämä, mutta vanhemmat ukot tuijottivat kuola suusta valuen aivan häpeämättömästi. Se oli tosi kiusallista minullekin seurassa ja hänelle tietysti vielä enemmän.
Tiet erkanivat paikkakuntavaihdosten myötä. Silloin puhui usein rintojen pienennysleikkauksesta. En tiedä päätyikö siihen.
Niin juuri. Pukeutuminen vaikuttaa ja lopeta meikkaaminen. Käytä sellaisia vaatteita jotka ennemmin peittävät kuin korostavat rintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsytti nuorena tuijotus.
Ahdistus on kuitenkin aivan liian voimakas sana, mutta jotenkin se häiritsi.
Mikä siinä niin ihmeellistä teille on, että kauniita nuoria naisia tuijotetaan? Ihan ilman mitään tyrkkyvaatteitakin. En minä kouluun ja töihin nyt missää löysissä verkkareissa lähtenyt, mutten tosiaan missään minihame-korkkarit -tyylissäkään.
Asia ei edes iän myötä korjaannu välttämättä täysin. Vanhemmat herrat vieläkin luovat katseita, olen viisikymppinen. Mutta ei enää samanikäiset, puhumattakaan nuoremmista.
Kiitos!! Kuten sanoin tää ei olisi mulle mikään ongelma, ellei ois sitä överiä "torikammoa." Olisikin vaan pitänyt kirjoittaa aiheesta yleisesti mainitsematta mitään ulkonäköön liittyvää.
1/5