Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko harvinainen ihminen, kun en päivittäin koe vihaavani ja halveksivani jotain?

Vierailija
19.06.2018 |

Jos oikein ajattelen, niin toki sellaisia ihmisiä löytyy, joiden teot ovat halveksittavia tai vihattavia. Mutta kun en niitäkään viitsi kovin usein mielessäni pyöritellä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole

Vierailija
2/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet terve.

Epätavallista tällä palstalla.

Usein ihmettelen avauksia, joihin sisältyy jotain negatiivista.

Mitä ideaa miettiä sellasta?

Joskus olen tehnyt positiivisen avauksen samasta aiheesta. Ei tule kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näkyy, ei tämmönen ketju kiinnosta.

Vierailija
4/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten hyörit tämmöisellä typerällä palstalla?

Vierailija
5/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinainen. Tai sitten elät omissa maailmoissasi. Tai olet vähän tyhmä.

Itse saan raivarin jo pelkästään avaamalla sähköpostin etusivun. Se uutissivu paskoine eläin- ja lapsirääkkäysuutisineen saa mut halveksimaan ja vihaamaan lähes kaikkia ihmisiä.

Vierailija
6/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten hyörit tämmöisellä typerällä palstalla?

En minä täällä hyöri. Ja onhan täälläkin sekä hauskoja että kiinnostaviakin keskusteluja. Välillä vain ihmettelen niin täällä kuin muuallakin, kun tuntuu, että niin monen ihmisen suurin energiamäärä menee halveksimiseen ja vihaamiseen. Minusta se on outo tapa viettää elämäänsä.

Vierailija
7/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinainen. Tai sitten elät omissa maailmoissasi. Tai olet vähän tyhmä.

Itse saan raivarin jo pelkästään avaamalla sähköpostin etusivun. Se uutissivu paskoine eläin- ja lapsirääkkäysuutisineen saa mut halveksimaan ja vihaamaan lähes kaikkia ihmisiä.

Ei varmaan kannata liikaa lukea uutisia asioista, joille ei mitään voi tehdä. Voi myös ajatella, että huonot asiat ovat onneksi harvinaisempia, eli uutisoinnin arvoisia.

Suosittelen nettiuutisten sijaan lukemaan vaikka hyvää kaunokirjallisuutta.

Vierailija
8/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat normaalilta. Olen samanlainen, en jaksa tuhlata energiaa jatkuvaan negatiivisuuteen.

Vierailija
9/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella käsitä, miksi meille tyrkytetään pikkutarkkaa dataa ja videota maailman joka kolkalla tehdyistä rikoksista ja onnettomuuksista.

Kieltäydyn seuraamasta.

Enkä vastaa täälläkään enää piikittelijöille, tahallaan väärin ymmärtäjille ja riidanhaastajille mitään.

Mädätkööt omassa liemessään. ☠

Vierailija
10/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko joku suvakkivihervassari täh??

Vierailija
11/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaiken vihaajat ja kaikesta ärsyyntyvät ovat niin tottuneita siihen,etteivät ymmärrä asenteessaan olevan vikaa. Useasti hämmennyn,kun huomaan miten täynnä vihaa jotkut elävät sitä arkielämäänsä. Todella raskasta katsoa vierestä. Siis että kaupassa jonottaminen ärsyttää,sade ärsyttää,kaupankassa ärsyttää,bussista myöhästyminen ärsyttää jne.kaikki on vaan niin p*rseestä ja kokoajan ollaan raivona jollekin.

Vierailija
12/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suvakkivihervassari, täh? :)

Vihreitä olen monesti kyllä äänestänyt, mutta en tiedä, kuinka se liittyy tähän asiaan. Vai onko muiden puolueiden äänestäjillä tapana lähinnä vihata ja halveksia?

Vierailija
13/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suvakkivihervassari, täh? :)

Vihreitä olen monesti kyllä äänestänyt, mutta en tiedä, kuinka se liittyy tähän asiaan. Vai onko muiden puolueiden äänestäjillä tapana lähinnä vihata ja halveksia?

😄😀🌹😀😄

Siltä se vaikuttaa!

Vierailija
14/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaiken vihaajat ja kaikesta ärsyyntyvät ovat niin tottuneita siihen,etteivät ymmärrä asenteessaan olevan vikaa. Useasti hämmennyn,kun huomaan miten täynnä vihaa jotkut elävät sitä arkielämäänsä. Todella raskasta katsoa vierestä. Siis että kaupassa jonottaminen ärsyttää,sade ärsyttää,kaupankassa ärsyttää,bussista myöhästyminen ärsyttää jne.kaikki on vaan niin p*rseestä ja kokoajan ollaan raivona jollekin.

Tuo on totta. Ja onhan tietenkin olemassa ihmisiä, jotka pitävät iloisuutta ja positiivisuutta tyhmyytenä, kuten tässäkin ketjussa tuli ilmi.

Vierailija
15/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Ja onhan tietenkin olemassa ihmisiä, jotka pitävät iloisuutta ja positiivisuutta tyhmyytenä, kuten tässäkin ketjussa tuli ilmi.

Ja ärsyttävänä.

Raskain ihmistyyppi, joka on täynnä vihaa, halveksuntaa ja ilkeyttä. Mahtaa olla viihtyisää omassa seurassaan.

On tosi yleinen ilmiö muuten. Oletteko huomanneet, miten ivallisesta on tullut normaali käytöstapa?

Siis kysyt jotain, saat purevan vastauksen.

Vierailija
16/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ärsyttävänä.

Raskain ihmistyyppi, joka on täynnä vihaa, halveksuntaa ja ilkeyttä. Mahtaa olla viihtyisää omassa seurassaan.

On tosi yleinen ilmiö muuten. Oletteko huomanneet, miten ivallisesta on tullut normaali käytöstapa?

Siis kysyt jotain, saat purevan vastauksen.

Minä en ole asunut kuin Suomessa, niin en tiedä, mutta onko se erityisen suomalainen tapa, että negatiivisuutta pidetään älykkäänä? Vai onko sellaisia ihmisiä Suomessakaan? Tuleeko niihin harvoihin kiinnitettyä vain liikaa huomiota?

Vierailija
17/17 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ei ole vihaisuutta tai vihaa.  Onneksi olen vain harvoin vihan puuskassa, mutta annan itseni tuntea vihaa silloin kun tuo raskas tunne tulee paikalle. Kun kaikista tunteista tuli minulle sallittuja, minusta tuli hyvin tyytyväinen ja tasainen tyyppi.