Minkälaisessa kierrossa tärppäsi raskaus? Ov
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Toiset tuntee oviksen ja toiset ei.
En minä ainakaan tiennyt että oli tärpännyt. Kierto 28 päivää ja molemmilla kerroilla tiesin kp 27 että olen raskaana kun häivähti sellainen pieni pahoinvoinnin aalto. Testit tein kp 29 mikä varmisti asian.
Montako kertaa teillä oli seksiä kun sitten tärppäsi?
Jäitkö jotenkin jalat ylös makoileen?
Ei sitä mitenkään tiedä tai tunne jos tärppää, haloo siemennesteen ja munasolun yhtyessä ne näkyy vasta mikroskoopissa. Tämänkö meinasit tuntea kehossasi?
Havahduin yöllä kun vatsalihakset kramppasivat kerran. Kiinnittymistä ei kait pitäisi tuntea, mutta noin on käynyt vain silloin kun raskauduin.
Useimmilla varmaan oireet alkaa vasta kun menkat on myöhässä ja raskaustesti tehty. Eli ei sitä useimmat mitenkään tunne.
Niin ällöttäviä aloituksia tällaiset. Raskaaksi tullaan ensimmäisestä suojaamattomasta yhdynnästä ja jos ei tulla, siihen on syy ja siihen pitää tyytyä. Inhottavaa ajatella, että oikein yrittämällä yritettäisiin hankkia lasta. Kerrasta se menee, kun päätös on tehty.
Toiset tuntee oviksen ja toiset ei.
En minä ainakaan tiennyt että oli tärpännyt. Kierto 28 päivää ja molemmilla kerroilla tiesin kp 27 että olen raskaana kun häivähti sellainen pieni pahoinvoinnin aalto. Testit tein kp 29 mikä varmisti asian.