Aiotko hukkua juhannuksena?
Miten on, meinasitko jussina hukkua?
Kommentit (19)
Pysyn kuivalla maalla ja mietin miksei etanasiaa saa jokainen joka sen haluaa?
Kaupungissa vähän paha hukkua jos nyt en sammu suu auki rankkasateeseen.
Tai onhan meillä kylpyamme niin siihen voi kai hukkuakin mutta yritän olla hukkumatta.
Jos luoja suo. Ei ole tänä juhannuksena käytössä venettä, että voisi kännissä pudota siitä sepalus auki. :/
En taida tänä juhannuksena vaivautua, sain viime vuoden hukkumisestakin facessa vaan yhden kommentin ja 2 tykkäystä :(
Vierailija kirjoitti:
Jos luoja suo. Ei ole tänä juhannuksena käytössä venettä, että voisi kännissä pudota siitä sepalus auki. :/
Koho vetoketjuun estää hukkumasta sepalus auki. Moo,moo, moo.
Jos kaljaan voi hukkua, niin sitten. Kattelen netflixiä ja juon kaljaa. Blurb blurb. ei ole edes sepalusta housuissa.
Kyllä. Olen meri porista oleva ruma mies (läskikin vielä) ja meri on just kivasti vieressä. Ja koska olen onneton looseri, jolla ei ole muuta tekemistä kuin tehtailla typeriä aloituksia.. Se on pulipuli vaan. Heiheiiii..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen meri porista oleva ruma mies (läskikin vielä) ja meri on just kivasti vieressä. Ja koska olen onneton looseri, jolla ei ole muuta tekemistä kuin tehtailla typeriä aloituksia.. Se on pulipuli vaan. Heiheiiii..
Pori on poronhoitoaluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pori on poronhoitoaluetta.
😀
Tietty, kuuluu juhannusperinteisiini. Kuten kännin otto.