Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä mieheni ominaishajusta enää

Vierailija
19.06.2018 |

Mitä voin tehdä asialle? Miksi jonkun ominaishaju yhtäkkiä muuttuu? Ei tee mieli halia enää...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Porvooseen.

Vierailija
2/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetitko/aloititko itse juuri e-pillerit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sairaus esim. Diabetes voi muuttaa hajua. Tai tupakointi tms.

Vierailija
4/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ominaistuoksua muuttaa?

Pitääkö miehesi peseytyä ja vaihtaa vaatteet useammin, tuoksuuko hän lääkkeille, haiseeko hengitys vai mistä on kysymys?

Ravintokin vaikuttaa tuoksuun.

Vierailija
5/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetitko/aloititko itse juuri e-pillerit?

Syön kierukoita.

Vierailija
6/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani nykyään ja mies ei mutta olen kyllä aiemminkin ollut välillä kasvisruokavaluolla enkä silloin huomannut muutosta siinä miten koen miehen tuoksun. Kehtaako miehelle sanoa? Voiko olla jopa merkki syövästä?

Vierailija
7/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lakannut rakastamasta miestä? Mielihyvähormonit vaikuttaa siihen, miten toisen ominaistuoksun kokee. 

Vierailija
8/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiset kuulemma haisevat aasialaisten nenään juustolle, koska syömme maitotuotteita. Ehkä miehesi haisee nenääsi lihansyöjältä?

Minulla on ongelmia vieraiden ja voimakkaalle tuoksuvien ihmisten kanssa, koska he löyhkäävät öljyille, mausteille, hajuvesille tms.

Miespuolinen ystäväni valaa päälleen aina koko partavesipullon, joten hänen muuten mukava seuransa on tuskaa.

Vierailija
9/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Oletko lakannut rakastamasta miestä? Mielihyvähormonit vaikuttaa siihen, miten toisen ominaistuoksun kokee. 

Rakastamasta? Me asutaan Porvoossa..

Vierailija
10/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Ensin ihmettelin, kun huomasin, että tuntui epämiellyttävälle. Aloin etääntyä fyysisesti ja henkisesti myös, en osannut sitä selittää. Lopulta halusin erota, koska kaikkinainen vetovoima oli kadonnut. Onneksi ei yhteistä omaisuutta eikä lapsia, joten koin vain kuihtuvani pois ja astuin ulos koko avioliitosta. Nyt olen yksin enkä tunne mitään tarvetta olla kenenkään kanssa. Outo prosessi, mutta tosiaan, se alkoi hajusta.

Vierailija
11/11 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Itselleni kävi samoin. Mies haisi lopulta ihan kuvottavalta, kivekset varsinkin. Rapsutteli niitä ja sai saman hajun sormiinkin. Sairasti diabetestä, joten kysymyksessä lienee joku aineenvaihdunnallinen ilmiö. Ei ollut kysymys alkoholista, tupakasta tai huonosta hygieniasta, ihan vain ominaistuoksu muuttui luotaantyöntäväksi. En käyttänyt enkä lopettanut hormoneja. Mies kylläkin karppasi, joten munilla ja runsaalla rasvaisella lihalla voi olla yhteyttä ilmiöön. Valkosipuli pahensi asiaa.