Ihastuminen julkisuuden henkilöön
Onko teistä kellekään käynyt näin? Oletteko kenties ottaneet yhteyttä ihastukseenne? Mielenkiinnosta kuulisin kokemuksianne. Taidan olla seonnut päästäni kun itselleni kävi näin ja heikolla hetkellä tulin kirjoittaneeksi kyseiselle henkilölle viestin. Varmaan pitää mua ihan hulluna ja nyt vähän hävettää. Haluaisin niin kovin tutustua tuohon ihmiseen paremmin...
Kommentit (9)
Messengerissä laitoin. Ei näy sitä lukeneen. Ehkä katosi bittiavaruuteen samantien. Toisaalta parempi ehkä niin mutta toisaalta olisi ollut kivakin että sen lukisi. Avauduin kuitenkin siinä eikä ollut ihan helppoa klikata lähetä painiketta.
Ei sinun tarvitse yhtään hävetä tai kainostella, sillä tuo on ihan normaalia. Lisäksi voin todeta, että Frederik vastaanottaa paljon postia ihailijoiltaan ja vieläpä vastailee useimmille ja suhtautuu tunteisiisi varmasti positiivisesti. Et ole tunteidesi kanssa varmasti yksin.
Onhan se vähän höhlää. Et oikeasti tiedä kys. ihmisestä mitään. Syyllistyn itsekin ihastumisiin julkkiksiin.
Ei niillä oo läheskään aikaa lukee kaikkia viestejä.
Ymmärrän ettei varmaan ole aikaa eikä varmaan kiinnostustakaan tutustua lähemmin. En ole mikään fanaattinen fani eikä kuulu tapoihin edes tällainen. Joku tuossa ihmisessä vaan vetää puoleensa ja vaikuttaa samanhenkiseltä kuin minä. Ensimmäisen kerran kiinnitin huomiota tähän ihmiseen jo varmaan 15 vuotta sitten. Äh, turhauttavaa ja hajottavaa. Asuisipa edes lähellä että olisi mahdollista joskus törmätä ja vaihtaa muutama sana.
Mulla paisuu aina puntissa kun kuuntelen tai kattelen jenni vartiaista.
m25
Kirjoitit viestin? Mihin? Puhelimeenko, kuinka sait numeron? Jos johonkin someen niin jos on oikeasti julkkis, viestisi häviää toisten samanlaisten sekaan.