Muuttaisitko taloon, jossa naapurilla on käärme lemmikkinä?
Muuttaisitko taloon, jossa naapurilla on käärme lemmikkinä?
Kommentit (27)
Saako käärmeitä edes pitää lemmikkeinä ainakaan kerrostaloissa? huhhuh.
No miksi ei. On mulla ollut seurustelukumppanikin, jolla oli käärme. Se on myös ryöminyt mun alastoman kehon päällä, ja käpertynyt kiepille mun rintakehän päälle. :) Suloisia otuksia :)
Nyt kun tuo kadonnut käärme on otsikoissa, niin tulin miettineeksi millainen ihminen on ottanut käärmeen lemmikiksi?
En, mutta mistä sen tiedän jos nykyisillä naapureillakin vaikka on sellainen? En tunne kaikkia, tai oikeastaan ketään.
Todellakin muuttaisin. Mitä pelkäämistä jossain lemmikki käärmeissä on? Muuttaisitko itse taloon missä asuu esim. matuj.? No en todellakaan.
Mistäs sen tietää mitä lemmikkejä naapureilla on?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tuo kadonnut käärme on otsikoissa, niin tulin miettineeksi millainen ihminen on ottanut käärmeen lemmikiksi?
Luulisin, että eläinrakas, joka tykkää erityisesti käärmeistä.
Käärme käy, mutta jos naapurilla on mies, niin se ei käy. Kauheasti melua ja muuta haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako käärmeitä edes pitää lemmikkeinä ainakaan kerrostaloissa? huhhuh.
Miksi ei saisi? Eivät hauku eivätkä huonosti koulutettuina hyökkää lasten kimppuun pihalla.
Minä tuskin tietäisin siitä - naapureiden asiat eivät kiinnosta.
Eipä tarvitse kauaa miettiä: en muuttaisi
Vierailija kirjoitti:
Tietysti naapurit haastatellaan ennen muuttoa ja samalla tehdään tupatarkastus. Ei nyt minnekään roskaväen pariin sovi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurinlikan lemmikin nimi on Mohammed. Vieraslaji suomessa ja vaarallinen.
Mistäpä minä tietäisin mitä niillä on. Muuten olen kyllä melko varma että juuri nytkin minun ja jonkun lähimmän naapurin välistä löytyy käärme.
no jos saisi valita tavallisen naapurin ja käärmenaapurin väliltä, niin eiköhän melkein kaikki valitsisi sen tavallisen.
Joo, itsellänikin on brasilian sateenkaariboa. Naapurini tuskin tietävät asiasta mitään koska en ole niiden kanssa missään tekemisissä niin ei ole tullut puheeksi.
En todellakaan muuttaisi