Onko teillä tilannetta, jossa anoppi ei saa tavata lapsenlapsiaan?
Kommentit (18)
Ja kertokaa toki jos teillä ei vielä miehen kanssa ole lapsia, mutta jos niitä tulee olemaan nii miksei anoppi niitä nää?
On.
Minun äitini ei saa tavata lapsiamme. Ei ollut hyvä äiti, enkä halua että toistaa yhtään mitään lapsuudestani minun lapsilleni.
Minun äiti ei halua tavata minua eikä miestäni. Poika asuu luonamme niin vaikea toteuttaa näkemistä😞
Anoppini on narsisti.
Muutenkin vihaa minua kun "vein" hänen poikansa.
Ei. Puolison ex ei antanut anopin tavata lapsi, koska anoppi on alkoholisti. Meillä on saanut tavata, harvoin tosin, silloin kun hän on selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on täällä ollu nii paljo et anoppi ei saa tavata lapsenlapsia, mutta harvoin kuulee miksi?
Etsipä se pitkä ketju painajaismaisista anopeista niin eiköhän sieltä syitä löydy. Kyllä niistä syistä puhutaan.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/narsismi-perheessa-tall…
Kuinka moni tunnistaa oman äidin tai anopin tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on täällä ollu nii paljo et anoppi ei saa tavata lapsenlapsia, mutta harvoin kuulee miksi?
Etsipä se pitkä ketju painajaismaisista anopeista niin eiköhän sieltä syitä löydy. Kyllä niistä syistä puhutaan.
Oho! Tämä ketju on mennyt minulta ihan ohi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Puolison ex ei antanut anopin tavata lapsi, koska anoppi on alkoholisti. Meillä on saanut tavata, harvoin tosin, silloin kun hän on selvinpäin.
Eikö tämä ole ensisijaisesti sen anopin oman lapsen (puolison) arvioitavissa eikä aina sen silloisen nyxän. Kai vanhempi osaa asettaa oman lapsen edun edelle?
Hassu aloituskin. Miksi kyse on anopista? Eikä isovanhemman tapaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Miksi just anoppi, miksei isoäiti tai isoisä?
Neki kelpaa, sisaruksetki kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tunnistaa oman äidin tai anopin tästä?
No kuinka moni tunnistaa yleensäkin muissa aina kaikkea mahdollista, muttei itsessään mitään... Varmasti reilu enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tunnistaa oman äidin tai anopin tästä?No kuinka moni tunnistaa yleensäkin muissa aina kaikkea mahdollista, muttei itsessään mitään... Varmasti reilu enemmistö.
Eikö pitäisi olla se oma "minä" kuva ja osata tiedostaa oma käytös?
Vierailija kirjoitti:
Miksi just anoppi, miksei isoäiti tai isoisä?
No anoppihan se isoäitikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole ensisijaisesti sen anopin oman lapsen (puolison) arvioitavissa eikä aina sen silloisen nyxän. Kai vanhempi osaa asettaa oman lapsen edun edelle?
Jos anoppi on alkoholisti ja sinun puolisosi mielestä olisi ok viedä lapsi katsomaan kännissä olevaa aikuista niin sallisitko sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin etsiä ketjua, mutten löytänyt sitä