Mikä juuri tänään harmittaa?
Kommentit (20)
Itsekeskeinen veljeni. Vedin kunnon pultit hänelle eilen, ja vieläkin keljuttaa.
En jaksa pitää ihmissuhteista tarpeeksi huolta.
Juokaa ihmiset viinaa niin ei harmita mikään. Selvänä olet synkkis.
En saanut yövuorossa unta, niin nyt menee omaa aikaa hukkaan ku joutuu poikkeuksellisesti ottaan päikkärit.
Hymph!
Vierailija kirjoitti:
Juokaa ihmiset viinaa niin ei harmita mikään. Selvänä olet synkkis.
Ei toimi minulla. Tulee kännissä itsetuhoisia ajatuksia.
Trump, avaruusvoimien komentaja. Meksiko maksaa?
En tiedä kannattaako mun asua narsistiäidin vai alkoholia paljon kuluttavan isän luona.
Kun ei ole tarpeeksi rahaa ja olen lomalla :/ aina kyrpee tää rahattomuus!
No tänään tulee uusi jääkaappi ja ärsyttää kun kumppani haluaa vältellä tuollaisia tilanteita eli ei halua kohdata huoltomiehiä eikä mitään muitakaan tavarantoimittajia ja minun pitäisi hoitaa kaikki aina vastaanotto ja järkätä asiat. Itsellä myös sosiaalista ahdistusta joten ei ole helppoa itsellekkään, mutta mies vielä olettaa että järkkään kaikki päälle kuten vanhan kaapin tyhjennyksen ja aikataulut jne.
Ei mikään just nyt. Lojun vielä sängyssä, Toka lomapäivä ja kuuntelen sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Trump, avaruusvoimien komentaja. Meksiko maksaa?
Paljonko maksaa se, että ulkoavaruudesta ei pääse tulemaan maahanmuu**ajia?
Vieläkin eilinen. Oli sovittu tapaaminen töissä johon toinen osapuoli ei saapunut. Eikä ole vieläkään näyttäytynyt arggg. Jouduin itse tekemään järjestelyjä että pääsin itse siihen, ostin vielä croisantitkin kaffen kanssa ja toista ei näy. Harmittaa vieläkin😬
Ostin munkin , unohdin sen kaupan kassalle.
Se että kaikki on niin hyvin eikä ole kunnon syytä mistä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin munkin , unohdin sen kaupan kassalle.
Piristit vähän.ap.
Nuha ja vähän yskää. Tuntuu, että olisi vaikka mitä tehtävää, mutta voimia ei ole tarpeeksi. Syöminenkin on vaikeaa, kun välillä nenä on ihan tukossa eikä pysty hengittämään normaalisti.
Työasiat. Olen hyvä työssäni, mutta tämänhetkisen kohteen kantahenkilökunta saa minut tuntemaan itseni aivan kädettömäksi ja aivottomaksi idiootiksi. Jännitän ihan kamalasti ja mikään ei onnistu, vaikka tiedän mitä pitää tehdä ja osaan kyllä tehtäväni. Vähän kuin Elisabet Hyacinthin luona kahvilla.
Punnitsin aamulla: paino oli noussut! Painan 76,1 kg - se harmittaa aivan älyttömästi. Ihan yhtäkkiä parissa päivässä painoa on tullut lähes kaksi kiloa lisää.
Minä, joka olen vuosikausia pitänyt painon kurissa syömällä kohtuudella ja järkevästi. Mitä tämä on? Yli kaksi kiloa n. kahdessa vuorokaudessa??
Nyt loppui mässäily. Lähden lenkille. Ja aloitan vihreä tee - porkkana -kuurin. Muita vinkkejä otetaan vastaan heti.
Minulla on vaihdevuodet ja femoston 1/10. Vaikuttavat varmaankin.
On ollut ummetusta pidemmän aikaa. Nyt tuntuu että voisi irrota mutta olen töissä enkä voi tästä lähteä paskalle.