Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

Kommentit (3742)

Vierailija
1741/3742 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on oikeasti tulossa sellainen elokuva kuin Winnie the Pooh: Blood and Honey kauhuelokuva.

Luulin vain huvitus mielessä tehdystä trailerista.

Youtubesta voitte käydä katsomassa trailerin, mutta varoitan, että se traileri näyttää spoilaavan elokuvaa.

Aika halvalta se elokuva näyttää ja eihän tuommoista tappaja Nalle Puhia voi ottaa tosissaan 😂

Tulisipa se Netflixiin, sillä itse en haluaisi kuluttaa yhtään rahojani tuommoiseen ja perjantain aivottomassa illassa se voisi olla ihan mukavaa katsottavaa kotisohvalta.

Vierailija
1742/3742 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle areenassa on katsottavissa Junk Head

-nukkeanimaatioelokuva. Ei kannata erehtyä näyttämään sitä omille pienille kullannupuille.

Se elokuva kun muistuttaa niin paljon Alien

-elokuvaa ja kammottavia olentoja ja

-tapahtumia elokuva sisältää.

Japanilainen on, joten hyvin häiriintynyt tämä leffa on. Ihan selvää kauhuahan tämä on nukeilla vain toteutettuna.

Itse pidän tästä paljon, kun on niin poikkeuksellinen. Hauskahan tämä on aikuiseen makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/3742 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien 1

Vierailija
1744/3742 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa mörköt

Vierailija
1745/3742 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa mörköt

Ei kannata sitten katsoa Boogeyman elokuvia tai Muumeja. Mörkö taivutetaan monikkoon möröt.

Vierailija
1746/3742 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hostel.....ihan hirvee, en uskaltaisi kattoo toista kertaa 😱

Vierailija
1747/3742 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on paikoitelleen ällöttävä, mutta aika huono kauhuelokuva. Eli Roth ei osaa ohjata ja vielä vähemmän käsikirjoittaa.

[SPOILERI] 

En pääse yli siitä naisesta, joka selviää hengissä kidutuskammiosta, mutta tappaa itsensä heti kun näkee peilikuvansa eikä enää olekaan kaunotar. Rothin naiskuva on pelkkiä tissejä ja perseitä, mutta jotain rajaa.

Vierailija
1748/3742 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAW on paras. Se vaan on. Paras. 

Käytin yhden joulun katsomalla kaikki 7 Saw-leffaa putkeen. Se oli hyvä joulu.

Vierailija
1749/3742 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on paikoitelleen ällöttävä, mutta aika huono kauhuelokuva. Eli Roth ei osaa ohjata ja vielä vähemmän käsikirjoittaa.

[SPOILERI] 

En pääse yli siitä naisesta, joka selviää hengissä kidutuskammiosta, mutta tappaa itsensä heti kun näkee peilikuvansa eikä enää olekaan kaunotar. Rothin naiskuva on pelkkiä tissejä ja perseitä, mutta jotain rajaa.

Mielestäni Hostel on tosi onnistunut kauhuelokuva, koska se on niin kauhea, että sitä ei houkuta katsoa uudelleen.

Mikään muu elokuva ei ole saanut itselleni niin vastenmielistä reaktiota.

Tietysti on niitä maailman kaiheimpia elokuviakin, mutta nekään ei yllä samalle vastenmielisyystasolle kuin tuo Hostel. Human Centipedetkin katsoisin mielummin, kuin uudestaan Hostel 1 elokuvaa.

Näin minä näen asiat, että en yleistä näitä toisten mielipiteiksi.

Eri

Vierailija
1750/3742 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, niin Nancy Drew sarjassa on kohtauksia, jotka oikeasti säikäyttää.

Vierailija
1751/3742 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset kauhuelokuvat on kyllä hyviä. En tiedä mikä niissä kiehtoo, mitta itse pidän niistä valtavan paljon. 😨

Vierailija
1752/3742 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen saw oli loistava, samoin eka scream

Vierailija
1753/3742 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[SPOILERI] 

Mielestäni Hostel on tosi onnistunut kauhuelokuva, koska se on niin kauhea, että sitä ei houkuta katsoa uudelleen.

Tietysti on niitä maailman kaiheimpia elokuviakin, mutta nekään ei yllä samalle vastenmielisyystasolle kuin tuo Hostel. Human Centipedetkin katsoisin mielummin, kuin uudestaan Hostel 1 elokuvaa.

Eri

Mä luulin tuon Hostelin olevan joten ennennäkemättömän kauheaa, mutta ei se ollutkaan sitä. Ihan hyvä kauhuelokuva, mutta ei mitenkään erityisen kaamea tai vastenmielinen. Kai mä olen sitten jo niin paatunut katselija.

Vierailija
1754/3742 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkkis halloweenit I ja ii 70 luvulta.

Vierailija
1755/3742 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[SPOILERI] 

Eri

Mä luulin tuon Hostelin olevan joten ennennäkemättömän kauheaa, mutta ei se ollutkaan sitä. Ihan hyvä kauhuelokuva, mutta ei mitenkään erityisen kaamea tai vastenmielinen. Kai mä olen sitten jo niin paatunut katselija.

Näkemyksiä on monia. Ei ne raakuudet itsestään tee itselleni siitä niin kauheaa vaan koko kokonaisuus on sellainen inhottava. Elokuvassa ei ole mitään virkistävää.

Vierailija
1756/3742 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa kävin katsomassa Bodies bodies bodies -elokuvan ja se oli niin nykyteini leffa, että tämä on varoitus. Elokuva oli mielestäni paska.

Vierailija
1757/3742 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Titane ollut niin kauhua. Kummiskin oli aika kuvottava elokuva ja saihan siitä omanlaisen elämyksensä. Draama elokuva se oli enimmäkseen. Jos en olisi sitä käynyt elokuvissa katsomassa niin varmaan olisin jättänyt kesken 🤮

Vaikeaa oli elokuvaa katsoa, kun oli niin mieltä raastavia kohtauksia. Oli kummallisen epämiellyttävä elokuva.

Vierailija
1758/3742 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinainen kauhuelokuva, mutta Signs (2002) oli lapsena älyttömän pelottava. Varsinkin se uutislähetys, missä esitetään avaruusolennon sisältävä kotivideo lasten synttäreiltä.

Vierailija
1759/3742 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen kauhuelokuva

?: A question mark

Vierailija
1760/3742 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silent Hill.