Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huligaani-ystävä haluaa mukaan juhannusmökille, ei kysele saako edes tulla, mitä teen?

Vierailija
18.06.2018 |

Viime vuoden juhannusjuhlissa sai ihan mukavasti tuhoa aikaiseksi. Kaatoi esim. palavan grillin tahallaan ja vitsaili "kato mä teen metsäpaloa", laittoi soutuveneen täyteen vettä ja kiviä siten, että se upposi ja vei rantakäärmeen saunaan. Kirjaimellisesti kaikki vieraat kärsisivät hänen seurasta.

Lupasi, että ei tee kovin pahoja jekkuja tänä vuonna. Mitä ajattelette? Voiko tuollaiseen tyyppiin ihan oikeasti luottaa? Entä jos tulee väkisin mukaan? Kyseessä on muuten naapuri.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pilalla tämän vuoden juhlat jos otatte mukaan.

Vierailija
2/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä on aikuinen ihminen, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä on aikuinen ihminen, vai?

On. 31v.

ap

Vierailija
4/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää olis oikeasti totta, ilmoittaisin että mieluummin älä tule. Ja jos tulisi, kutsuisin poliisin paikalle aika herkästi. Tämän myös kertoisin ennakkoon jo valmiiksi tälle vieraalle.

Vierailija
5/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi luottaa. Hulluhan se on. Porttikielto tollaselle.

Vierailija
6/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi kaikille jotka väkisellä änkeävät seuraan vaikkei kukaan heitä halua. Ihan hyvin voit sanoa että kiitos kyllä viime juhannus oli kärsimys eikä tule toistumaan kun vietät sen vaan muualla. Ihmisen käyttäytymistä ennustaa parhaiten hänen menneisyytensä; sama tulee toistumaan. Sitten kadutte.

Vierailija
7/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huligaani-ystäväsi vie työt oikeilta rosvoilta ja vihamiehiltä. Törkeää.

Tottakai otat mukaan mökille, eihän tuollaisen seurasta mitenkään voi kieltäytyä.

Ja se metsäpalovaroituskin on varmaan jo ohi juhannukseen mennessä.

Vierailija
8/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos änkee väkisin mukaan, niin teljette sen kädet ja jalat sidottuna puuliiteriin. Kotiin lähdettäessä sitten vapautatte ja sanotte viattomasti että eihän ollut liian paha jekku.

Vierailija
9/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos änkee väkisin mukaan, niin teljette sen kädet ja jalat sidottuna puuliiteriin. Kotiin lähdettäessä sitten vapautatte ja sanotte viattomasti että eihän ollut liian paha jekku.

Mutta vapaudenriisto on rikos?

Vierailija
10/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaupunkiin keppostelemaan moinen idiootti.

Vierailija
11/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän, kun ihan vaan pikku jekku, vähän niinkuin metsäpalon sytyttäminenkin tuon ihme ”kaverin” mielestä. Jekku, jekku, hahahaa!

Vierailija
12/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin soitan poliisin poistamaan hänet paikalta jos tulee. Sä ilmeisesti  et älynnyt tehdä  rikosilmoa tuhotyöstä  ja lähettää laskua viime juhannuksen tuhosta?

Mulle ois ihan sama jos naapuri ei enää moikkais, mun bileissä  saa mokata vaan kerran.

Vierailija
13/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentaalisesti haasteellinen?

Vierailija
14/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirvaisisin tuommosta hassunhauskaa pikku jekuttelijaa hassusti nekkuun jos toista kertaa yrittäisi tuommoisia.

Vierailija
15/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetäänpä alusta puhtaalta pöydältä. Kysyisin siis ap:lta, että voiko tämä kuvailemasi henkilö olla kehityksellisesti muita jäljessä?

Vierailija
16/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden juhannusjuhlissa sai ihan mukavasti tuhoa aikaiseksi. Kaatoi esim. palavan grillin tahallaan ja vitsaili "kato mä teen metsäpaloa", laittoi soutuveneen täyteen vettä ja kiviä siten, että se upposi ja vei rantakäärmeen saunaan. Kirjaimellisesti kaikki vieraat kärsisivät hänen seurasta.

Lupasi, että ei tee kovin pahoja jekkuja tänä vuonna. Mitä ajattelette? Voiko tuollaiseen tyyppiin ihan oikeasti luottaa? Entä jos tulee väkisin mukaan? Kyseessä on muuten naapuri.

Hei heikkolahjainen ap! Miksi et puhu suoraan häirikön kanssa? Siksikö että kirjoitus on typerä provo. Minä puhun aina suoraan kohdehenkilön kanssa. Siksi minulla on paljon ystäviä ja ongelmaton elämä. Suosittelen!

Vierailija
17/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän kenties kehitysvammainen?

Ilmoitin viestisi asiattomaksi, kusipää.

Ja se näemmä poistettiin. No, kysyn uudestaan: Onko tämä huligaaniystävä kenties kehitysvammainen?

Ja viestisi menee poistoon uudelleen, koska olet rasistinen paskakasa. Ilmiannettu.

Sä et näemmä tiedä mitä se r-alkuinen sana tarkoittaa kun käytät sitä ihan väärässä paikassa. Juntti.

Pidä sinä pääs kiinni, yrität vain oikeuttaa omaa rasismiasi hyökkäämällä minun älykkyyttäni vastaan vaikka todellisuudessa sinä tässä olet se täysi idiootti ja minä olen kyllä tosi älykäs ihminen.

Taisimme löytää tämän aloituksen huligaanin...

Vierailija
18/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisen haukkuminen on kehitysvammaisen haukkumista ja lapsellista ja sivistymätöntä mutta ei sillä ole mitään tekemistä rasismin kanssa.

Vierailija
19/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että olet tekemisissä kävelevän varoitusmerkin kanssa, kyseessä saattaa olla jopa riskihenkilö(?). Älä luota missään tapauksessa. On hyvä katkaista välit, vaikka ystävällinen olisitkin ja tehdä selväksi että tämä oli tässä. Hän ei voi tulla väkisin jatkuvasti alueellenne, koska silloin joudut soittamaan poliisit tai ehkä jopa muuttamaan asuinpaikkaa +eri mökki, jos ei muuten pääse eroon. Pahimmassa tapauksessa käy vakavia onnettomuuksia, kun hän leikkii tulella tai sohii humalassa terävällä esineellä jonkun sisuksiin, selvästi haluaa tuhota kaikkea, ei se pelkkään riehakkuuden piikkiin mene. Rasittavia ihmisiä ei tarvitse katsella, etkä voi häntä muuttaa.

Vierailija
20/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen omasuuden tuhoaminen ei ole rikos? Sitähän tuo kaveri edellisenä juhannuksena teki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi