Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta kenelle sattuu ihan aina jotain?

Vierailija
18.06.2018 |

Jonkin aikaa sitten kyytini yhteen tärkeään juttuun ei vienytkään perille, ja jouduin juoksemaan loppumatkan että kerkeäisin. Toisessa tärkeässä tilaisuudessa heti sen jälkeen kompastuin, ja pamautin pääni pöydänkulmaan. Ja jonkin aikaa tuon jälkeen yksissä juhlissa iski oksennustauti, ja olinkin siellä vessantukkeena oksentamassa ja järkkäilemässä kyytiä kotiin.
Minulle käy AINA jotain. Ja tuon lisäksi pakettini myöhästyvät usein, vaikkapa putkimies unohtaakin tulla sovittuna aikana, netistä varattujen aikojen kanssa käy jotain, jne jne... tuntuu että olen vaan uskomattoman huono-onninen. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aina. Ja ne tapahtumat on aina tulleen negatiivisia.

Vierailija
2/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään noin huonoa tuuria minulla.. 😱 mutta kyllä välillä tuntuu, että oon hirvee sähläri ja teen aina kaikkea noloa. Luulen, että muut ihmiset pitää mua aika idioottina :D mikä pitää paikkansa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paitsi minulle sattuu molempiin suuntiin. Välillä käy aivan uskomaton tuuri ja välillä kaikki menee pieleen. Seesteistä ei ole oikeastaan ikinä:D Mutta olen iloinen että mitään oikeasti vakavaa ei ole sattunut; tyyliin vakavaa loukkaantumista auto-onnettomuudessa tms, vaikka kaikenlaisia läheltä piti tilanteita on ollut paljon yhdelle ihmiselle. Onni on aina ollut onnettomuudessa, eli taidan olla onnekas? Omaa huolimattomuutta sattuu myös paljon sellaista pientä, asiat hukassa ja avaimet kotona tyyppistä, mutta se ei edes enää yllätä. Enemmän yllättää jos asiat joskus sattuvatkin sujumaan suunnitelmien mukaan pidemmän aikaa.

Vierailija
4/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni. Aluksi luulin, että hän yrittää vältellä mitä ihmeellisimmillä tekosyyllä yhteisiä menoja, mutta kun on itse päässyt todistamaan kuinka aina sattuu jotain... Pakko uskoa, mutta myös ihmetellä.

Vierailija
5/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle sattuu, en ollenkaan ymmärrä miten se on mahdollistakaan. Ei mitään isoja juttuja, mutta aina sählään jotenkin. Yleensä unohdan jonkun tavaran kotiin, kuten kotiavaimet tai työpaikan avaimet, puhelimen, lompakon. Olen myös haka sanomaan kaikkea hölmöä, jotekin ne sanat vain lipsahtavat huuliltani. En koskaan halua ketään loukata, mutta joskus se saattaa vaikuttaa siltä, tarkoitan siis muuta, mutta jotenkin sanomani kuulostaa ihan erilaiselta kuin tarkoitin. Ja juuri minä olen se, joka tiputan kahvikupin pöydälle, jolta kaatuu punaviinilasi sille hienolle valkoiselle pellavaliinalle, jota vaivaa juhlissa ripuli, jonka menkat alkavat viikon etuajassa askeettisella mökkireissulla, jonka pyörästä puhkeaa kumi pyöräretkellä, jolta loppuu autosta bensa, koska ei huomannut että jo kotoa lähtiessä mittari näytti punaista, joka hukkaa pääsylipun, jonka puhelimesta loppuu taatusti akku ja laturi jäi kotiin jnejne. 

Olen ollut aina tällainen sähläri ja voi että se ottaa päähän. Yritän oikein todella kovasti olla huolellinen ja varovainen, mutta ei siitä ole apua. Muistan jo kouluaikana, miten ärsytti, kun aina tuli unohdusmerkkejä open vihkoon. Olin varma, että laitoin koulukirjan aamulla reppuun, mutta sitä ei vain ollut siellä enää koulussa. Huoh.

Vierailija
6/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aina sattuu ja tapahtuu, vaikka en tekisi paljon yhtään mitään. Tällä viikolla olen ollut junassa, jonka alle joku jättäytyi. Joitain vuosia sitten sairastuin myös epätodennäköiseen sairauteen ja sen jälkeen monen sattumuksen tuloksena sain leikkauksista komplikaatioita, joita ei yleensä tule ja jäin pysyvästi sairaaksi. Kaikki olisi voinut mennä hyvin, mutta on mennyt melkeinpä niin huonosti kuin voisi.